/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
opgradere kort på pda
Fra : fusses
Vist : 541 gange
350 point
Dato : 09-07-06 22:44

Hej

Nu nærmere sommerferien sig, og det længe udskudte projekt med at finde ud af hvordan jeg opgradere vej kortet på vores pda.

Lidt fact:

Mio 168
Navigon 5

Hvordan gøres det med at opgradere kortene så alle de nye veje + rundkørelser mm kommer på`??

Håber på gode svar

Fusses

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-07-06 00:44
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-06 01:51

Nu er rundkørsler jo ikke specielt vanskelige at køre igennem?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-06 01:54

Og udover det så er GPS et spørgsmål om USA er i krig eller ej! Er de i krig så det 100 meters nøjagtighed er de ikke så er det 10 meter!

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 350 point
Dato : 10-07-06 09:43

Prøv evt. Navigon´s hjemmeside: http://www.navigon.com/site/dk/da/

Du angiver, at du allerede har Navigon 5, som er den sidste version.
Så det er ikke sikkert, at der findes yderligere opdateringer og så koster nogle upgrade et pænt beløb.

Jeg benytter selv Medion med Navigon 4 (Medion/Aldi special version), som selvfølgelig mangler de sidste nye veje/rundkørsler o.s.v. - men det er normalt ikke det helt store problem.

Mvh Ivan

Godkendelse af svar
Fra : fusses

Dato : 17-09-06 22:34

Tak for svaret IBM760.

Jeg håbede dog på små opdateringere sådan når der blev lavet lidt om på vej systemet-.....

og kontaktede også Navigon og fik at vide at version 6 snart kom på banen og man så derpå kunne "bytte" sin gamle version mod et beløb.... hmm

takker for indsatsen!

Fusses