/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
menestration
Fra : ehtrod_n
Vist : 1186 gange
300 point
Dato : 08-07-06 12:46

Hej jeg er begyndt at ligge mine kostvaner om leve sundt og fedt fattigt dyrke motion.

Efter allerede 5 dage havde jeg tabt mig 3 kg

Men nu har jeg lige fået menestration og upsi så har jeg samme vægt som før, det er bare så surt

så er det jeg vil spørge jer på kandu, får man lidt vægtødning når man har menestration jeg kan ikke finde noget på nettet

De sødeste sommer hilsner fra Dorthe

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 310 point
Dato : 08-07-06 12:51

Jeg har altid haft et par kilo mere på bagen i menstruationsperioderne - jeg tror, det er væske, der samler sig. Sådan føles det ihvertfald...

Medmindre, du har lavet noget om, så tror jeg, du kan forvente at de smutter af igen over de næste dage.

Der er også den mulighed, at du har spist noget, der godt nok er sundt, men er svært fordøjeligt for din krop (ofte brød). Dette kan også give en hurtig vægtøgning, som så også smutter af igen, når der er gået et par dage uden denne fødevare.

Vaxen

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 08-07-06 13:08

Hej Vaxen
Det er jeg meget glad for at du skrev Vaxen, så skal jeg bare lige havde overstået menstruationsperioden, så håber jeg at mine tabte kilo kommer tilbage, for jeg har god samvittighed med min kost, ingen hvidt brød, sukker og usundt fedt.

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 08-07-06 13:10

hejsa
ja jeg tager altid en 2-3 kg på under menstrution har spurgt min gynækolog og han siger det er helt normalt det er væske og hormonerne de forsvinder igen efter menstrutionen er selv på kur og oplever det hver måned pøj pøj videre-ps kan anbefale dig nettes bedste slankeside/klub hvor alle slags kure er med dvs der er forskellige støttegrupper inden for de forskellige slankekure lige fra weightwatchers-dr phill-atkins ovs ovs en masse gode opskrifter og kontakt hvis man vil med andre medlemmer af klubben
ladies

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 08-07-06 13:12

ps slankerummet.dk er gratis
ladies

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 08-07-06 13:13

glemte lige adressen er www.slankerummet.dk

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-07-06 15:34

2 til 3 kg variation kan sagtens alene skyldes kropsvæske og variation i mave- tarmindholdet.

Der skal mere til for at man er sikker på en ægte afmagring.

Man kan ikke på 5 dage tabe 3kg fedt på naturlig vis. Alene den varme der ville optå ved forbrændingen , ville være mere end legemet kunne klare på 5dage.
Der skal fordampes ca 30 l vand for at holde legemstemperaturen nede. det er 6l om dagen foruden det der skal til at danne urin og absorberet sved.

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 08-07-06 15:41

meget muligt at det er væske men jeg tabte mig 4kg den første uge og gik til kontrolvejning hos lægen derefter tabte jeg mig ½-1 kg ugenligt de 4 kg KOM IKKE på IGEN
ladies

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-07-06 18:12

Hvis man omlægger kosten og får mere motion, kan det meget vel også betyde at indholdet i mave og tarm reduceres med et par kilogram.. Det kommer kun igen hvis du bryder kuren og går ud og fylder dig godt op, menes du sidder stille.

Et konstant tab på 0,5 til 1 kg om ugen er muligt, og det kan godt være fedtvæv når man er standhaftig. godt gået.
Men meget mere end det, er ikke muligt med en normal levevis.

Godkendelse af svar
Fra : ehtrod_n

Dato : 08-07-06 20:11

Tak for svaret vaxen.