/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Miritdk - værsåsgo min pige
Fra : Camillasmoster
Vist : 1852 gange
200 point
Dato : 06-07-06 00:57

200 dask til for din oversættelse af en norsk opskrift på varme futter

http://www.kandu.dk/Spg90352.aspx

Hanne

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-07-06 03:51

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-07-06 03:51

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-07-06 03:51

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-07-06 03:54

WOOOOOOOOW,
DER VAR ECHO PÅ.
trykkede kun på enter,,,,,,

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-07-06 05:00

SORRY
Skal aldrig gentage sig.......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-06 06:52

Cammillasmonster -> Glem det !!! miritdk er aldeles ikke din pige

Alle damemennesker på kandu.dk tilhører enten e.c eller undertegnede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-07-06 10:45

Sofus.dk - misundelse er en grim ting

Den dag du svarer rigtigt på én af mine strikkeopskrifter, får du også 200 poængs.

Hva' ve' do om dét, Molo?

Det kunne jo være, jeg tog konsekvensen af dårlige erfaringer med mænd.......

Rolig nu!

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 06-07-06 11:21

Hvis jeg var enten e.c.'s eller din molokyle, så var det da meget rart at vide det... Skal nok lige venne mig til at være del af et harem, så... Ved de andre piger det???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-06 11:58

cjaab -> Jeg plejer aldrig at forsømme lejligheden til en go' flirt!

Vil du kysse nu?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-06 12:02

Her er det sidste kys jeg fik af min cyber kæreste : http://pageperso.aol.fr/kellyl4071972/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-07-06 12:07

Uanset hvad, hvordan eller hvorledes, så skulle det altså være verboten by lov, så meget som at TÆNKE på 'varme futter' i denne tid!

Moster Glad altså....nu skal du hedde Moster Hed!

Molo....din bisse...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-06 12:18

Nå er du her endnu molo,
Rumfærgen er da ellers taget af sted,
kunne du alligevel ikke være i revnen

Moster ! Der går forresten 300Kg ståluld til,
Hvis du skal strikke en pejs.
Selv var jeg lidt doven da jeg lavede min.
8504 grydesvampe ned i strikkemaskinen, og så var den klaret!
Ja sælgjordt er vælgjordt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-06 12:28

natmaden -> Ja, jeg plejer nu at strikke en pejs sammen af mursten og mørtel, men da det tilsyneladende ikke er på mode så tror jeg, at jeg i stedet vil strikke mig en pels af byggematerialerne

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 06-07-06 12:31

NÅH moster glohed - så gi´r jeg mig - du er da utrolig...

natmaden vil have lavet sælgjorder ???

Molo SIGER så meget - niksen kommoden her er hverken den ene eller den andens.

MEN JEG ER PT GANSKE HOT

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 06-07-06 12:31

Uhh det ved jeg sørme ikke molokyle... Tror ikke jeg er gammel nok til den slags

Kommentar
Fra : calista

Dato : 06-07-06 12:38

Molo, med de blå øjne du render rundt med, vil jeg være stolt af, at være en del af dit harem... Tror jeg nok, eller....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-06 12:42

molos blå øjne

tjahhhhhhhh calista - også mig

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 06-07-06 12:48

Hey! Hvis vi alle er i deres harem, så må de jo også forsørge os!

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 06-07-06 12:51

Ikke kun forsørge, men også udlevere kontokort til Magasin og andre lækre butikker! Det ser jeg frem til! Ku' godt klare at få skiftet garderoben ud... Hæhæ! Noget for noget!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-06 13:02

Molo, der kommer altså meget sjovere mønstre ud af sådan en pejs i ribstrik
Nå nu vil jeg videre med det stramajplaster jeg er ved at hækle til den stakkels rumfærge.
Klarer du lige den med månesten og mørk'tel ?
Næ vel, for så blir den jo alt for tung

Altså Miritdk, jeg har nu aldrig set dig som en kommode,
men på den anden side, så du jo god til at give igen fra samme skuffe

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-06 13:09

som om det er noget,
Jeg kender en med brune øjne,
han kan skifte til blå , især efter julefrukoster, firmaskovture og såén

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-06 13:20

natmaden - når man stikker hovedet i skuffen kan man ikke se kommoden

det der med de blå øjen - altså - hmmm - faldt fornylig pladask på halen og fik mig to blå øjne af den her slags - så gik rundt med fire blå øjne (bag solbrillerne)

Hvis jeg nu hamrer hovedet ind i en dør - får jeg så blå mærker på bagdelen ???

ÆUWWWWWW hvor er det hot og lummert !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-06 13:53
Kommentar
Fra : calista

Dato : 06-07-06 13:57

LoooL, natmaden

De var fand.. undskyld, sørme sjove her i varmen!

Tror jeg vil smide mig i havemøblementet med en kop kaffe og en god bog!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-07-06 15:04

Ja, der kan man se, hvad en strikkeopskrift på varme uldfutter kan være årsag til en varm sommerdag.....

Det' fandme hyggligt du!

Nu skal molo jo alså osse huske vi andre sild....fisk - hvordan har vi det, molo?

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 06-07-06 15:10

-camillasmoster- Ja for dælen da! Tror lige så meget det er fordi man smælter helt ved tanken om at have futter på... Pyh! Sidder med blæseren kørende på fuld drøn, og er stadig ved at dø af varme.. En have og en ordentlig vandkamp ville ikke være af vejen lige nu da!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-07-06 15:23

Jamen jamen - cjaab, det med havemøbler kan altså være totalt fløjtende ligegyldigt!!
Man kan IKKE være i haven ELLER på terrassen, for pokker da, her kommer jo til at STINKE af flæskesvær hvis man sætter sig derud i bare fire minutter....eller sekunder...

Næææh.....jeg sidder bare her nu - en ventilator er sat på STOP lige foran fjæset på mig - ER begyndt at nyse og er LIIIGEGLAAAAD

Selv misserne er rykket indenbords nu, de ligger begge to pænt fordelt på to badeværelser med gode kølige (??) fliser, hvis man orker at bukke sig ned og nusse dem, så orker de at spinde - det forstår jeg NOT, JEG gad IKKE at spinde hvis jeg var en kat - ikke i den hede her
Jeg har betop spottet temperaturen til 35.1 grader men ok, føleren sidder så osse ude på terrassen, herinde er kun sølle 29 grader

Jeg lavede fysisk arbejde i morges mens temperaturen KUN var ca. 24 grader - efter den tid er alt fysisk droppet...

Moster Glad....de futter dér...mener du seriøst at du skal til at nørkle så'rn nogle nu?

Klistrede knus fra mig.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-07-06 16:09

Moster skal du strikke nu, så lad mig forslå at du bruger fysepinde.
Sæl min papegøje ,sidder og ønsker at den var en frostskade.

Nå jeg vil ned og flørte lidt med min lokale kinagrilldame.
Hun gir garanteret en kold skulder.
I dag er det ok

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 06-07-06 16:21

Der kunne måske være noget om det... Mine katte er heller ikke for aktive lige nu da... Er næsten helt bekymret for den gamle (på 14) da hun jo ikke er helt ny mere, og ser ud til at lidt hårdest under den her varme Er ret overbevist om at min lille lejlighed fungerer som drivhus lige nu da.. Både kæresten og jeg, sidder kun i undertøj og ser MEGET ømme ud Haha!
Ville give hvad-som-helst for et køleanlæg liiige nu da! Pyh!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-07-06 16:28

Så sku' I prøve at have hedestigninger på samme tid!

Jow da for hunne, jeg skal strikke futter nu.

Jeg er blevet så glad for at strikke (lissom, da jeg var ung og smuk), så jeg måtte finde på noget.

Så var det, jeg faldt over disse futter, som jeg i årevis har fablet om, at jeg ville strikke til gæster, så de ikke fryser deres små tæer, når de er her.

Nu har jeg jo så fint med tid til at strikke dem, æ ou?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-06 23:25

Cammilasmester -> Fiskene har det ligesom i pytterne på rismarken derhjemme i Siam

Jeg håber snart en eller anden fra mit harem dukker op:

Der er ved at komme hår på opvasken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-07-06 00:04

AAADDDRRRRRR hår i opvasken!

Jeg kan IKKE lide hår i vasken, ej heller opvask.......

Du må spørge en af de andre haremskvinder....

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 07-07-06 00:15

Melder også fra her! Der skal sgu meget til, før man ser denne del af haremet vaske op, hår eller ej
Så den må du have for dig selv molokyle!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-06 09:34

Hold da helt ferie for nogen ugidelige konkubiner: Dvaske, dumme og dovne af dagligt kaffeslapperat og laden stå til ! Hér sidder jeg i mit ansigts sved og besvarer seriøse spørgsmål fra årle morgen til sen aften ...og hvad er takken?
Vi vil ha' og vi vil ha'..... I vil ha' en gammel støvle vil I
Det eneste jeg beder om er: En smule huslige gerninger og lidt kærlig omsorg? Men hva' får jeg serveret? HA... et horn at trutte i og min bare r... !!!
Jeg tror straks jeg vil lade jer alle 'gå' på markedet ...til højestbydende

</SHEIK MOLO>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-07-06 10:11

Oh Sheik Molo - eders højrøvethed, opvaskhavende mandsperson

Tag opvasken med på markedet - dér løber så mange hunde...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-07-06 11:09

Citat
Men hva' får jeg serveret? HA... et horn at trutte i og min bare r... !!!

JA - og så kan du i tilgift få en pipperøvhest i en lang snor!

cjaab>

Da vores dejlige gamle misser levede, led hun osse mere end de yngre under varmen - vi var lidt bekymrede for hende fordi hendes appetit jo osse var nedsat, både på grund af varmen og på grund af alderen (osse 14). Vi tilbød hende så ymer - og for at lokke væske i hende, rørte jeg vand i, og endda (fyfyskamme) osse en smule sukker. Hun elskede det og spiste med begærlighed
En anden ret der kunne friste hende var rejer som jeg mosede med vand, igen fik hun både næring og væske

I dag er temperaturen da til at leve med - sølle 23 grader her

Dorthe.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 07-07-06 11:17

Du har det godt nok hårdt hva'? Tror sgu e.c. har fået de godt damer Så du må nøjes med os! haha!

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 07-07-06 11:39

Vil.du- Ville skam også gerne give den gamle alle disse ting, men hun har en ret sart mave, så den med rejerne går ikke. Men vil da prøve at se om hun vil have ymeren, det har jeg også lige liggende Alt hvad der hedder fisk, kommer somregl op igen efter en halv time, og det er jo lidt synd... Men hun virker da frisk nok lige nu! Hun drøner rundt og jagter den lille Tror bare ikke det holder her til eftermiddag i den varme... Puh... Men tak for tippet med ymeren!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-07-06 13:35

Bred ymer og knæhøj karse!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-07-06 14:16

Moster Glad = Moster Hed?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-07-06 15:46

Ja for hunne! Så det driver af mig!

Kan ikke have lidt øjenmakeup på, for det løber bare ned ad kinderne..

Har skiftet dynen ud med et betræk - men jeg kan ikke holde det ud. Så jeg sover på lagenet uden noget over - selv puden fik sparket i nat...

Kan I alle sammen have en god sommer-weekend!

Jeg ta'r syd på... til Mediumspeed

Hede Moster

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-06 16:12

Camillashedetur -> Go' vind & hils omkring dig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-07-06 04:05

Kender en der ikke kunne holde masken når konen lagde en strik om livet på ham.
Hun havde også hedeture, og elskede angorasutter i juni,
Ja hun kunne sutte på dem helt frem til august.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-07-06 14:11

natmaden = hedeslaget ?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-07-06 01:21

Ja det er hårdt at være mig.
Kan slet ikke følge tråden, kom aldrig gennem nåleøjet,
og kan ikke finde kategorien sypigetips under 'Stil et spørgsmål'

Det en ulden sag det her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-06 10:22

Tudæi u most klar' jerself

3 raske drenge i 40'erne (Iraneren, Micro og Molo) drager til Amager Strandpark ved bunker 3 med; cykler, parasol, slumretæppe, snorkel og dykkerbriller, badebuks og håndklæder, kaffe og wienerbasser, computermagasiner, solbriller, bøllehat, køletaske, lokumspapir, hæfteplaster, cigarer, kolde øl og grøn Ama'r, (vin-)gummi, lakridspastiller, appelsinjuice, camera, kikkert (*LOL*), jordbær og melon, science-fiction romaner, radio, charme, selvtillid og lækkert hår !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-07-06 10:55

Du glemte solcreme.

Huske også vaseline til håret,
så er det meget nemmere at algerne ud hårresterne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-06 17:42

Så' jæ hjæm igen!

Dejlig weekend med dejlige mennesker og god mad.

Afslapning på terassen - om det så regnede, sad vi derude!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-06 23:24

RIGTIGE MÆNDER ...bruger ik' solcreme ....de får røde baller

..og dét har jeg

</LÆKKER>

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 10-07-06 00:13

Det vil vi gerne se billeder af!!!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-07-06 01:00

RIGTIGE mænner bruger ikke solcreme?

Næhh...'rigtige' mænner må til læge med en 2.nd - tangerende tredie gradsforbrænding, bare fordi man ikke gad at bruge solcreme en dag hvor man, HELE DAGEN, skulle arbejde udenfor - i 30 graders hedebølge...

Heraf må jeg personligt at betegnelsen 'RIGTIGE MÆNNER' her i vores hus er fuldstændig synonymt med 'RIGTIGE KVAJHO'DER'!

Shit - det er sønnen der (endnu engang) har dummet sig og fået slem slem forbrænding på hele den ene skulder ....sådan en lallerøv

Men ja (-tak) frem med beviserne Molo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-06 01:20

øhhh - er det ikke hanbavianer der har de der tomatrøde baller ???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-07-06 01:24

Igen var jeg der med mit spycam,
men molo var alerede kommet i behandling
http://natmaden.dk/kandu/sub_14186.jpg

Så jeg ventede og kan kun sige,
Pas på algerne.
http://natmaden.dk/kandu/gigolo.jpg

vil.du denne er lige til køleskabsdøren,
http://natmaden.dk/kandu/ozon.jpg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-07-06 09:49

natmaden -

Den første
2. addrrrrr
3.

molo - ja sådan kan man få røven på komedie

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-07-06 10:48

ja og jeg så også hvordan han passede på sin cykel
http://natmaden.dk/molos-cykel.jpg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-07-06 12:59

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-07-06 14:05

Citat
øhhh - er det ikke hanbavianer der har de der tomatrøde baller ???

...jåw?...Og?.....det har han jo osse...

Natmaden
Den er printet ud og sidder ikke på køleskabsdøren - men på indersiden af hans egen dør og nej det er IKKE synd - så kan han lære det ja han kan så...dÅmme drenge..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-06 14:46

Mine baller er igen på toppen

Enden på komedien:

...godt de kun blev varmede ..og ikke stribede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-06 14:46

Mine baller er igen på toppen

Enden på komedien:

...godt de kun blev varmede ..og ikke stribede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-07-06 16:20

Jah jah jah jah - nu har vi forstået det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-06 22:10

Aaaaehhhhh...............

Rart a' ku' sidde ned igen ..på den flade

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-07-06 22:56

ja , vi gad ikke stranden i dag, så vi legede bare stille og roligt nede i børnenes sandkasse.
http://natmaden.dk/sandkassen.jpg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-07-06 23:08

Nøøjj, er dét for børn?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-07-06 23:20

ja ja da,
men mesterværket på ama´r strand er nok ikke
http://natmaden.dk/sandkassen2.jpg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-07-06 23:27

Nu vil holde mit løfte til miritdk.

Så girls and boys - skulle jaj ikke law en ny tråj til al den hyggesnak?!

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-07-06 23:28

Tak for svaret miritdk.

Brug dem til en ny sommerkjole!

Moster

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-06 23:44

Selvtak.. Mutterfit

</MOLOKYLEN>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-07-06 23:47

Ja hold masken

Helle for at vinde næste gang !!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-07-06 01:12

tiltrængt med sommerkjolen