/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
En ordentlig tone på kandu.dk?
Fra : jesperp04
Vist : 522 gange
45 point
Dato : 05-07-06 23:37

Hej brugere af kandu.dk!
Det var lidt irriterende, at læse kommentarene, som var skrevet om mig jesperp04 her på kandu.dk
Det oplevede jeg, som at der var blevet skrevet om mig bag min ryg. Det var bedre hvis nogen af jer havde en virkelig grund til at klage over noget af det jeg havde skrevet her på kandu.dk at I så skrev til mig istedet for til andre for sagen uvedkommende. Jeg er ikke selv backpacker, men Backpacker Planet interesserer mig alligevel fordi denne hjemmeside kan bruges af andre end backpacker.
Med venlig hilsen
Jesper

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-07-06 00:09

Altså, hvis det bare er de kommentarer som blev lagt ved dit tip om Backpacker hjemmesiden, så er du altså meget sart såfremt du opfatter det som en personlig fornærmelse

Du må være forberedt på, at få mange forskellige meninger her, og mindst lige så mange forskellige måder at udtrykke de meninger på.

Det kan ikke betale sig, at tage det personligt, for jeg er sikker på, at kommentarerne havde været de samme, selv om en anden havde skrevet det tip.

mvh dova

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-07-06 00:11

OK! Det er fair nok at man skal skrive til dig når det er dig der skydes på. men nu er det jo ikke muligt at skrive indlæg til et tip når det er færdigbedømt.
Men helt ærligt, så har det jo ikke en dyt med tip at gøre, fordi man i det ene øjeblik skriver at en side er nede, og kort efter at den er oppe igen!
Et tip bør/skal være noget andre brugere har gavn af også selv om de først læser det efter et stykke tid. Alle kan jo ved selvsyn konstatere om en side er nede eller ej, og det er vel kun vigtig for dem der vil ind på siden.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 06-07-06 00:15

Hej Jesper.
Kan godt forstå du er skuffet over tonen her..
Jeg har selv prøvet at komme med nogle kommentarer her på siden,også et enkelt tip.
Jeg troede man kunne få hjælp her,hvis der var noget man var i tvivl om,men i NOGLE tilfælde får man et beskidt svar!!
Derfor er jeg her ikke så tit..Jeg er bestemt ikke særlig god til pc,derfor troede jeg at denne side var noget for mig..(jeg bliver her lidt endu,man skal ikke opgive så let
Jeg har selvfølgelig fået nogle søde mail,jeg mener bare at dem der ikke kan hjælpe én,burde lade være med at skrive negative mail. Det er jo ikke ligefrem det man har brug for...
Nogle er måske ude på at score en masse point.Det er ikke derfor jeg er her på siden.Jeg er her for at give gode råd,(især til nybegyndere som jeg selv)Og selvfølgelig også for at få hjælp,hvis der er nogle problemer,enten med pc,katte,eller andre ting Ikke alle er jo pc nørder,vel??
Jeg blev så glad da jeg fandt denne her side,men blev utrolig skuffet over nogle af de svar jeg fik.Vi kan jo ikke alle være gode til det hele,og derfor mener jeg at siden her er til for at hjælpe hinanden..Derfor er jeg her endnu..
Tag dig ikke af at andre taler bag om din ryg.Sig til dig selv,at det er uintilligente personer,der tror de er så kloge..Når det kommer til stykket,er DU klogere end som mange andre.Måske bare på nogle andre områder.
Held og lykke fremover.
mange hilsener fra Dior

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-07-06 00:46

Hej Jesper.

Dova> Det er såmænd ikke selve tippet som Jesper er vred over - men der blev, efterfølgende oprettet en tråd hvor Jesper blev hængt ud:

http://www.kandu.dk/spg90479.aspx

Det er så groft!

Men Jesper - det er så nemt at skrive men: BLÆS det en hatfuld!! INGEN opretter et tip uden at man mener at andre kan have gavn af dette!
Til gengæld er der mange der bedømmer tips, uden egentlig at have kompetencen.

Tips blkiver diskuteret ustandselig og meningerne er forskellige - nogle vil have at kategorien 'Tips' skal væk, andre (som f.eks. mig) glædes over de mange brugbare tips der bliver sat ind - OG springer forbi de tips vi ikke har brug for.

Glem det - man får nogle hug her på kandu men glæden/fordelen ved at være her opvejer så rigeligt det negative der osse er ved at være her.

Så - bliv her, brug kandu - få hjælp når du har behov og træd til med hjælp når nogen har et problem som du har svaret på

Det samme vil jeg da sige til dig Dior - bare stå fast, på et eller andet tidspunkt har man vel fået noget hård hud de steder hvor det er påkrævet og så kan det være at man pludselig kan grine af tingene i stedet for at blive sur/vred/arrig/skuffet

Held og lykke med Jeres fortsatte gang blandt os andre Kanduer

Knus fra Dorthe.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-07-06 01:07

Nå okay, jeg havde ikke set den tråd der blev oprettet efterfølgende

Ja, den er useriøs, og endnu mere useriøs ved at den er placeret i kategorien Hjemmesider......som om det har noget med det at gøre, at en bruger ikke lige bryder sig om et tip.

mvh dova

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 06-07-06 02:18

Betragt Brassovitskis oprettede tråd som et forsøg på opmærksomhed. Det står jo tydeligt skrevet,at "manden" har en stor tro på sin egen formåen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-07-06 06:16

Og til det hele siger jeg - en gang sludder og vrøvl i agurketid.
Nyd det gode vejr og luk skuffen.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 06-07-06 09:04

Go ferie Teil

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-06 10:13

ÅHHHHHH kiggede lige hvad det her udsprang af - og ærligt talt - nægter at uddybe det men det er da noget idioti at oprette et spørgsmål - men typisk kandu skænderier og lign. Det forandrer sig vist aldrig.

Hvis man har lyst til at give en tip opretter besyv med men ikke kan komme til - så er der mulighed for at skrive privat !!! IKK`???

Udover det - forsinket velkommen til jesper04 -

tjah - og så en af de ting man både vænner sig til og irriteres over - eller synes kan være sjovt af og til - er at der er plads til både hygge - seriøsitet og skænderier på kandu - der udskiller det sig lidt fra ander mere strikse fora.

Advarsel det er stærkt vanedannende at burge kandu.dk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-07-06 10:27

Ingen reklamer for McKandu, mirit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-06 10:28

burge = bruge - beklager staverollatoren er til syn

Annuller spørgsmålet
Fra : jesperp04

Dato : 06-07-06 11:21

Jeg har modtaget svar, og annullerer derfor dette spørgsmål