/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hvordan finder jeg en e-mail?
Fra : laurenzio
Vist : 601 gange
50 point
Dato : 05-07-06 03:18

Før i tiden kunne man med ganske få oplysninger finde frem til gl. venner på F.eks msn.dk hvis de også havde en hotmail. Det kan man åbenbart ikke længere.
Så mit spørgsmål er, hvordan finder jeg udenlandske e-mail adr. baseret på navn,land, by og stat ?
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-07-06 03:31

Hej Laurenzio.
Du kan evt. prøve at finde vennerne hvis du går ind på SKYPE
Hilsen fra Dior.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-07-06 06:32

Hvad med http://www.athena.dk/fi_email.htm
og som en lille "lokal" (Dansk) ting http://www.find.dk/
Hygge... og go' sommer
Søren

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-07-06 06:48
Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 05-07-06 12:55

Desvære.
Jeg har prøvet samtlige jeres links. På udenlanske e-mails har de den fælles tendens at vende tilbage til den samme amerikansk hjemmeside, hvorefter man så kan betale for yderligere oplysninger, og guess what? gu vil jeg ej
Så altså indtil videre.....nada!
Mvh
Laurenzio