/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Install af Nokia pc suite 68
Fra : wulfo
Vist : 1571 gange
100 point
Dato : 01-07-06 14:17

Jeg kan ikke få lov til at installer "Nokia_PC_Suite_68_rel_22_dan_web.msi" på min PC. Jeg har før haft installeret version "67_rel_21_dan" og den virker fint, men bliver ved med at sige at der er en nyere version jeg skal download og installer og den version kan jeg ikke installer..
Jeg har prøvet med "Nokia_PC_Suite_Cleaner_3", men det hjalp mig ikke.

Under installation får jeg denne besked på disse dll-filer..

Modulet C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\" (dll-filerne) " kunne ikke registreres. HRESULT -2147024770. Kontakt supportteknikerne.
-afbryd-   -Prøv igen-     -Ignorer-

BkMrk.dll
CCFT.dll
CCMPAPI.dll
CCSML.dll
CDSAcces.dll
CommonDS.dll
CommonSelectDevice.dll
ConnectionManager-BTPlg.dll
ConnectionManager-SerialPlg.dll
DL2DASMS.dll
ncceng.dll
Nokia.dll
Notes50_11.dll
Org50.dll
Outlook2.dll
OutlookX.dll
PCSSupportSetup.dll
PNAENG.dll
PhoneBrowser.dll
SearchEngine.dll
Synch.dll
Wadrb.dll

Pakken C:\WINDOWS\Installer\12192a.msi kunne ikke gemmes i cachen.Fejl: -2147286775. Kontakt supportteknikerne.
-Prøv igen-   -Annuller-

Derefter afinstallere programmet igen og lukker ned.

HVORDAN KAN DET VÆRE JEG IKKE KAN FOR LOV AT INSTALLER DET??
(OS - Windows xp pro SP2 - med de nyeste opdateringer)

Kommentar
Fra : dior

Dato : 01-07-06 15:18

Hejsa.
Jeg véd ikke om det virker hos dig,men det er da et forsøg værd.
Prøv at klik på "IGNORER".
I nogle tilfælde kan det godt hjælpe
Hej fra Dior.

Kommentar
Fra : wulfo

Dato : 01-07-06 15:24

-afbryd- Lukker installation programmet
-Prøv igen- Samme fejl kommer igen
-Ignorer- Installer videre til næste dll fejl kommer
Til sidst har jeg kun et valg, og det er at annullere..

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 01-07-06 22:55

Hej
Ved ikke lige noget om dit problem...sorry. Jeg vil bare lige sige at man også kan have det modsatte problem. Mit Nokia ligger altid på proceslinien, hvor der står ikke tilsluttet. Jeg er ved at være godt træt af at den ligger på proceslinien når det er et program der ikke er åben. Har også hørt at andre har dette problem, ikke ikke nogle der har kunnet løse det...de skulle vist lige tjekke deres nokiasoftware en ekstra gang hva..

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 50 point
Dato : 02-07-06 09:11

http://www.nokia.co.uk/nokia/0,8764,75819,00.html på den herfra det er ikke altid .dk virker rigtig

Kommentar
Fra : wulfo

Dato : 02-07-06 17:24

Til Hoegh
-- Mit Nokia ligger altid på proceslinien, hvor der står ikke tilsluttet. Jeg er ved at være godt træt af at den ligger på proceslinien når det er et program der ikke er åben.

Du kan åbne "regedit" i "kør/run" og slette linien:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
PCSuiteTrayApplication C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE -onlytray

Det gør at nokia PC suite ikke starter op fra starten, men starter du manuelt programmet op vil ikonet stadig komme i proceslinien selv om telefonen ikke er tilsluttet. Her må du afslutte programmet under joblisten/taskmanager, processer "LaunchApplication.exe"

Godkendelse af svar
Fra : wulfo

Dato : 12-08-06 11:10

Tak