/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Creative ZEN Touch probs
Fra : epidedymittis
Vist : 467 gange
200 point
Dato : 27-06-06 15:50

Jeg har en Creative Zen Touch, som jeg længe har været svært glad for.

Nu er den bare begyndt at blive besværlig, - den kan ikke slukkes, og der er INGEN af knapperne der virker! Jeg kan altså ikke gøre en pind. Hvis man trykker på RESET med en nål, sker der ikke andet end at den slukker, derefter tænder, - og går tilbage i det irriterende mode, hvor man ikke kan gøre en pind!

Nogen løsning?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-06-06 19:23

Det lyder som om der er kommet skår i glæden i det lille hjem.
Men jeg kender ikke, og ved ikke hvad det er for en DIMS du taler om.

Men noget siger min, at det kan være knapperne der er problemet, og skal renses!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-06-06 19:28

OK - Så blev jeg så meget klogere!
Det er en MP3 afspiller, som sikkert har været udsat for skiftende temperatur og luftfugtighed, hvilket kan medføre at knapperne kan løbe an på kontaktoverfladen, så de ikke slutter som de skal, når du trykker på dem!

Annuller spørgsmålet
Fra : epidedymittis

Dato : 11-07-06 22:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål