/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hjælpeprogram på USB-nøgle
Fra : rolandkorg
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 23-06-06 12:07

Jeg har anskaffet mig en Imation USB nøgle hvorpå der ligger et lille hjælpeprogram som beskytter dataene på nøglen med et Password

Programmet er såmænd godt nok, men på skolens computere kan USB-nøglen ikke bruges, da de ikke accepterer andre programmer end de installerede... og på min MAC computer kan programmet ikke bruges da det er en exe.fil

kort sagt... jeg vil gerne ha' programmet fjernet fra nøglen så den bare fungerer som en gammedags diskette...

Kan jeg ikke bare formattere den med windows formattering? Forsvinder det mon så ikke ?

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 23-06-06 12:21

Jamen, er det ikke bare at prøve?

Bigfool

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 23-06-06 12:23

Jo... jeg kan heller ikk rigtig se hvad der kan ske

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-06-06 12:37

Det kommer sikkert igen, da det ligger i noget Rom på nøglen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-06-06 12:41

Du kan godt formatere din USB nøgle, men du kan også bare slette programmet, det har jeg gjort på min Verbatim STORE`NGO, sammen med alle PDF filer, med brugsanvisning på mange sprog, som var der da jeg købte USB hukommelsen, alt som ikke bruges, ligger jo bare og tager plads op

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-06-06 12:44

Og den kom ikke igen, efter at jeg højreklikkede og valgte slet, hvor den blev af ved jeg ikke, der kom ikke noget i papirkurven