/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ang. reklamer!
Fra : tedd
Vist : 861 gange
500 point
Dato : 22-06-06 12:30

Kære Kandu!

Kan I ikke rette henvendelse til en af jeres reklamesponsorer Jobogliv.dk og bede dem om at erstatte den nøgne mand men en ditto kvinde? Er ærligt talt træt af at glo på den grimme manderøv hvergang jeg logger på!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-06-06 12:35

Tjaaa....
Nogen ka' li' datteren.
Andre ka' li' faderen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-06-06 12:38

Manderøv

Hvor

Det har jeg da ikke set.

Måske er det en der kun kommer på din skærm

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-06-06 12:42

Rart, at der for én gangs skyld er lidt lækkert for os andre at se på!

Så tedd - keine støtte her!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-06 12:44

Ja det kan da være jeg blir mooned! Så skal de få tilbage ska de!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-06 12:46

Kom så i gang med at installere den driver, Dova istedet for at lede efter grimme manderøve!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-06-06 12:47

Rønnebærene er sure........

Kommentar
Fra : steno

Dato : 22-06-06 12:48

Problmet kunne løses hvis man satte et nøgent par ind i widescreen så feltet blev fyldt ud.

Så var der noget for enhver smag

steno

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-06-06 12:49

tedd rolig - han er ved at drukne sig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-06 12:52

Rønnebær Hanne?? Kan kun se ham bagfra!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-06-06 12:54

Dum reklame !
Jeg bruger sgu' ikke 5000 kr. om året på badebukser.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-06-06 12:57
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-06-06 13:01

hurra for nysgerrigheden - gambrinus ......... den skal lige sendes til en der bare MÅ have den

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-06-06 13:10

Du behøver ikke love os noget med damer.....................hvis det er fra samme tegner.

Tedd - du kan jo bare synge denne her: "Hva' ska' vi mæ' kvinder.................."

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-06-06 13:11

ÅHHH NEJ - nu brokker tedd sig i en evighed over at have fået den melodi på hjerne (det påstår han at han har - hjerne altså)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-06-06 13:13

Gu'fi'dem er nok.
Jeg havde helt glemt den side.
http://www.torbengeist.dk/Bytur.htm
Gambrinus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-06 13:15

Næh mirit! Jeg har altid sagt jeg kun har een hjernecelle tilbage! Du fejlciterer mig!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-06-06 13:16

Har du også mistet den ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-06-06 13:24

ok ok tedd - men heller ikke godt den er tilbage

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-06 13:27

Ikke endnu, gambrinus! Men det vist kun et spørgsmål om tid så hurtigt den blir nødt til at rotere!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-06 13:28

Lige nu er den overloaded pga ec's forslag!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-06-06 13:29

Den ene celle er den langt tilbage, jeg mener står den måske lidt tilbage, eller er den bare lidt tilbagestående.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-06 13:31

Hvad man dog skal svare på fordi man vil ha en kvinderøv!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-06 13:33

Lidt ligesom AMD emesen! Man behøver ikke rå kraft så længe man bare har turbo!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-06-06 13:39

Ja det må du nok sige - jeg er netop ved at defragmentere på den nye comp med prescot. 61 gr.
Den er så varm, at jeg må smøre solcrem på skærmen hele tiden.
Så i skal ikke komme rendende med varme piger lige nu.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 500 point
Dato : 22-06-06 13:57

Cool baby

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-06-06 15:05

Citat
Hvad man dog skal svare på fordi man vil ha en kvinderøv

Værsgo Tedd

http://www.denhvideklat.dk/ShowFile.php?File=283.jpg&RefPage=/sex-foto.php&offset=240&Path=sex-foto

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-06-06 15:56

Å' så v' I ha' kvinderøve..............

Næ næ, så'en lille lækker herrepopo er ikke at kimse af...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-06-06 16:59

Er i klar over at vi spammer i Kandu kategorien............................det er også dig Tedd.

Hopper af her.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-06-06 17:26

hvis den flue ellers ville fjerne sit ene ben herfra er jeg hoppet med

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-06 17:53

Det vist ikke bare een kvinderøv den der, Dova!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-06-06 13:22

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=461109

Gad vide om der er en sammenhæng?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-06 13:46

Jeg er nu også betænkelig over den reklame for Rosenrod, der også bliver vist her på siden,

Der står - -øget sexlyst til mænd OG kvinder -..... Tror jeg holder mig til almindelige vitaminer, og holder mig til min mand

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-06 15:33

http://programmer.tv2.dk/article.php?id=4155523
Måske er det noget for emesen?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-06 15:34

Rosenrod?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-06-06 20:03

Hø hø, pludselig mangler rosen ude i gården ingen blade og blomster - men rødder....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-06-06 20:10

Tedd jeg har talt med programchefen, men vi svinger ikke rigtigt sammen.
Vi sad og sage farvel og tak i en hel time. Han startede ellers med at sige,
at de havde brug for en, som ville have det sidste ord...........

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-06-06 00:09

Det så lidt svært at give dig point emesen for så vil jeg jo få det sidste ord?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-07-06 13:50

Tror jeg gir Hanne points! Hun er vist den der vil blive mest glad for et vaffeljern? På den anden side vil hun jo ikke støtte mig i mine betragtninger! Hmmm?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-07-06 16:05

Ja, du har det lidt svært lige nu, hva', Tedd?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-07-06 16:18

Tedd - hvis du venter på støtte............................kommer du aldrig af med påægernø.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-07-06 20:25

Det for varmt til at afgøre det lige nu!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-07-06 23:25

Jaja det jo ikke et rivejern der er månedens præmie! Så havde det været nemmere at gi points!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-07-06 23:51

And the points go to ------ Camillasmotherssisterkvindemenneske!

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 05-07-06 23:54

Tak for svaret Camillasmoster. Hellere end cool baby end en varm vaffel lige nu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-07-06 23:56

Og nu er der selvfølig lige kommet sådan en kæmpeflapper ind af min åbne dør! På jagt efter min fladskærm! Man må lide i varmen!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-07-06 00:11

Taark Tedd

øhh he he - er jeg den cool baby?