/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Lydproblemer med HDMI
Fra : marc43
Vist : 477 gange
200 point
Dato : 20-06-06 15:17

Jeg har lige fået en Samsung HD-dekoder og billedet er virkelig godt. Den er tilsluttet via HDMI som jo efter sigende skulle give det bedste billede i HD.

Jeg har oplevet flere gange når jeg tænder for dekoderen så kommer der kun billede og ingen lyd. HD-dekoderen er tilsluttet en DVD-optager via scartstik og hvis jeg skifter over på DVD-indgangen på mit TV, så kommer der lyd ud.

Min konklusion må være, at der er noget med HDMI-forbindelsen. Den eneste måde jeg indtil har løst problemet har været ved at tænde og slukke HD-dekoderen et par gange.

Nogle ideer til havd jeg skal gøre?

Kommentar
Fra : fjendsbo

Dato : 20-06-06 15:42

levere skidtet tilbage hvor du har købt det og få en ny der virker....

Har ikke en skid forstand på teknik, men hvis du har fået et produkt der ikke er iorden, så har butikken du har købt det i pligt til at udbedre skaden, og hvis det ikke kan lade sig gøre, skal de give dig en ny