/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvad er bedst ?
Fra : freddiemercury
Vist : 564 gange
200 point
Dato : 20-06-06 05:12

håber der er nogen der kan bidrage med hvilken mobil der er bedst og hvad man får mest for pengene.
det må gerne være en brugt telefon u/abonnement og simlås
skal være med mp3 og radio lader og headset

jeg hælder meget til samsung d600, men den er dyr

mvh

Kommentar
Fra : dior

Dato : 20-06-06 07:56

Hej Freddie
Ja,den er dyr den du omtaler.
Jeg kan anbefale dig en Nokia N8o.Den er også dyr,men du får til gengæld en masse for pengene.Du kan læse om den på:
www.mobilpriser.dk
Hilsen fra Vibeke.

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 20-06-06 08:56

Jeg vil anbefale dig en Sony ericsson k750i den har alt hvad man har brug for bla. bluetooth mp3 og en fed 2 megapixel kamera, så den tager nogle kanon gode billeder. og vil du gerne have walkman i din mobil så vælg en sony ericsson w800i den har også samme fede kamera.

Det er 2 mobiltelefoner jeg er vild med, har selv lige fået en k750i.

Venligst

thaisontrine