/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
3 spørgsmål vedr. Kandu.dk
Fra : stimo1
Vist : 646 gange
20 point
Dato : 19-06-06 15:19

1. Hvorfor tager det så uendelig lang tid at opdatere siden? Det er både når man odatere og når
man skal skifter imellem undersiderne.
Det er ikke mig der har et problem. Det har alle dage været sådan. Har aldrig haft problemer i
noget andet fora/på andre internetsider.

2. Hvordan sætter man et billede ind i stedet for den der 'ludobrik'?

3. Hvad gør man når man ikke har nogen point? Man får 20 pr. dag, - vil det sige at man så er
begrænset til at stille ét spørgsmål om dagen (man kunne jo en gang imellem få brug for mere).
Jeg har set at man kan få tildelt 200 point ved at lade sig registrere som såkaldt superbruger,
men jeg er IKKE interesseret i at oplyse min identitet.

Kommentar
Fra : fjendsbo

Dato : 19-06-06 15:29

Spg 1 kan jeg ikke hjælpe dig med, da jeg ikke oplever problemet

spg 2, hvis du klikker på "vis din profil" i menuen til venstre, kan du i bunden vælge et andet ikon eller selv uploade et billede

spg 3, du kan roligt tilmelde dig som superbruger. vi andre kan kun se den beskrivelse du selv ligger ind og har ingen andgang til dine personlige oplysninger såsom navn mail osv.

MVH Fjendsbo

Kommentar
Fra : dior

Dato : 19-06-06 15:30

Hej Stimo.
Dette er bare en kommentar..
Jeg har det samme problem som du har med siden her.Har desværre ikke et godt råd.jeg prøver hver gang at klikke på "OPDATÈR",men det hjælper ikke.
Troede først det var min pc der var i udu,men nix,det er det ikke.
Håber nogle kan svare dig på dine spørgsmål.
Hej fra mig:-B

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 30 point
Dato : 19-06-06 15:33

nå........ Hvordan kan du vide at det har været sådan "alle dage"? Du er jo født i går...
Jeg har kun den slags problemer en gang imellem..

Ludobrikken kan ændres ved at du går ind i din profil og vælger "rediger profil". Herefter går du ned til "vælg et personligt ikon".. hvor du kan vælge et, eller uploade dit helt eget.

Hvis du lige logger ind hver dag, så får du hurtigt sparet points sammen. Jeg var normalbruger i flere år inden jeg blev superbruger. Og jeg har faktisk aldrig manglet points.
Som ny bruger har man jo tit mest brug for at liste rundt og se, hvordan det hele foregår. Og det koster ikke noget. ---Du skal nok blive rig efterhånden. Kik ind hver dag..

Velkommen til kandu..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-06 15:51

Alle = 2 LOOL Altid godt at starte med at være lidt negativ, men det er da rigtigt... Kandu ER langsom

Normalbruger..... hmmmmm - tror du ikke det er mere rigtigt at kalde dig alm. bruger

Ludobrikken er en gestus fra Kandu... når de skønner, at en bruger ikke selv har for mange brikker at flytte med.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-06-06 15:51

Birgitta > Jeg har besøgt siden en gang imellem igennem flere år. Og der har jeg *altid* haft problemet.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-06-06 15:56

Men bortset fra det, så tak for svarene.

Også de underlige (Klumme).

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-06-06 16:01

Nåh ja, så skal man jo dele point ude ... Så vidt jeg kan se, så kan man ikke fordele dem, men kun give dem til en (lidt træls, syntes jeg).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-06 16:09

Klumme ER underlig LOOL og ikke fordi jeg tror at du vil give mig point, men hvis.... så er det spildt. Jeg kan som NORMAL bruger ikke modtage point

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-06 16:11

Du skal da gi dem til Birgitta - Hun har svaret på dine spørgsmål.....

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-06-06 16:29

Ja, er også gået op for mig. Var lige væk i/optaget af at rode rundt i min profil.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-06-06 17:07

Hehe, hvor er din ludobrik blevet fin..

Nåmen så kan jeg ikke have ondt af at du er så fattig. Du kan jo bare lade være med at skifte identitet.. Sikke rig du ville have været, hvis du havde beholdt din oprindelige profil.

Ellers: Tak for accepten af mit svar. --det er da altid et lille tilskud til et vaffeljern..

Klumme... Var jeg "almindelig" dengang?? DET husker jeg ikke...

Og du...? Almindelig?? ..... Skal vi ikke bare kalde os brugere af første eller anden grad... Eller A og B brugere...

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 19-06-06 17:11

Det samme her ,

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-06-06 17:22

Birgitta > Velbekomme.

PS. Du har misforstået noget (måske mig der har formuleret mig dårligt). jeg har ikke tidligere været registreret. Bare besøgt siden.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-06-06 17:23

det går til tider så langsomt, at jeg skifter "program" grr.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-06 17:24

Du må sgu meget undskylde mig Birgitta, men det hedder da Almindelig brugerog Super bruger

Hvordan du misvisende fik flettet "NORMAL"l ind i din brugerstatus ved jeg ikke LOOOOL - Og hvad du mener med A og B brugere ved jeg heller ikke, men jeg er ganske uenig med dig i de betegnelser.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-06 17:35

for lige at måske kommentere problemet med opdatering at siderne når man vandrer rundt i de forskellige menuer ... prøv at bruge ctrl eller shift samtidig som du klikke dig ind - så åbner der et nyt vindue og det går en del hurtigere for det meste

når kandu er faldet i søvn er det ikke meget at gøre - men det har du vel også opdaget