/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
lad os få kulør på tilværelsen
Fra : lasseemil
Vist : 580 gange
100 point
Dato : 17-06-06 15:21

kig ud over en p-plads her i 2006. Over 50% af bilerne har denne rædselsfulde og deprimerende skidengrå/silver "kulør". Lad os få forbudt denne "farve" i 10 år eller præmier bilister der køber glade farver. Man kunne også tvinge forhandlerne til at sælge den under betgnelserne : skidengrå , vinterdpression, heldagståge i november. stesolidbleg eller toiletrudefarvet. Lad os dog få lidt glæde i gadebilledet. Selv elsker jeg solgul.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-06 15:24

Ups... du jokker jo på mandens potensforlænger LOOOOL

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 110 point
Dato : 17-06-06 15:41

50% solgule og 50% limegrønne biler, det kunne være fedt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-06 15:46

Så halverer man da bilens værdi, som man lige har fordoblet ved at fylde tanken

Limegrønne....LOOOOL Det ligner en selvkørende bussemand

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-06-06 15:47

En selvkørende bussemand?! LOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-06 15:50

BAJ BAJ og go weekend. Jeg vil køre mig en tur i en røvkedelig steril sølvgrå BMW. Så kan I male biler i mens. Jeg vil male bilen blå.... med en solskinsstribe på tra la tra lala

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-06-06 15:52

Blærerøv

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 17-06-06 16:12

jeg vil forslå at vi alle tager over og maler lasseemil bil prikket med gul, sort, grøn og blå med en lille smugle rødt

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-06-06 16:21

hvad med at lave nogle "overtrækstrøjer" til alle de kedelige biler?

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 17-06-06 16:32

Ja og komme lidt øl i skramfissekasatoren

Kommentar
Fra : lasseemil

Dato : 17-06-06 16:54

jeg mener det sgu alvorligt.. Tænkt at så mange ønsker at tilhøre den grå masse. Er der blevet så få der skilte med at de er selvstændige og vil blæse på tidens trend. Vil i gemme jer i mængden så bliv mulvarpe.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-06-06 16:57

jamen lasse, sådan er det nu engang. Det går over igen. Jeg tror at folk synes den sinalerer stil og ro. Hvis de vil gøre sig bemærket, skal der mere til idag.
Jeg kører selv i en rød bil og det skyldes egentlig at jeg mener en rød bil ses bedre i trafikken. Og så er jeg også glad for farver

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-06-06 17:08

HØRT !
Den Røde Baronesse har den farve en Alfa Romeo skal ha' !
(Se min profil)
Problemet er bare, at den er så lav, at man ikke kan få øje på den mellem riskogerne på en P-plads.
De nye Alfa'er ses i alle mulige sindsyge farver.
Her i Sønderborg køre der en LYSEBLÅ 155'er rundt.
Det skulle forbydes. Men ejeren ved nok ikke bedre.
Har i lagt mærke til at Ferrari har tyvstjålet Alfa's røde farve ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-06-06 17:52

Nå nu ved jeg da hvem der har stillet det fjollede røde gokartlignende køretøj så man alligevel ikke,
har fundet sig en parkeringsplads.

Ps. Biler bør alle være mørkegrønne.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-06-06 18:10

naiiii. sorte..så kan vi alle famle rundt i blinde, og være ligeglad med hvilken bil vi kørte i!

>den venstreorinterede<

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-06-06 18:40

Ok jeg bygger den lidt om.
MEN RØD SKAL DEN VÆRE !
(Se profil)
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-06-06 18:44

ja..rød er fint..men sort er sejt..grå er fimset og blå er overlegent..grønt er naivt og orange er for meget, lyserød er for meget og beige for kedeligt.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-06-06 19:19

Gambrinus - sidder du så bagest eller forrest.
Profil set.........................ok en rød bil er flot.
Hilsen <naiveren>

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 18-06-06 21:39

hmmmm...
Min er lidt guldfarvet, lidt sølvfarvet, en del rødplettet.
Måske ikke de skønneste farver men men men -
Den vækker opsigt...... he he

Den er sgu også fra 1982. Min lille Retro-bil.

Godkendelse af svar
Fra : lasseemil

Dato : 08-07-06 21:03

Tak for svaret creamygirl.