/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor bliver regnen af???
Fra : Satellit
Vist : 1044 gange
25 point
Dato : 14-06-06 18:29

Sidder her i København og venter på den lovede regn.... Det ser ikke ud til at vi får noget herovre.
Hvad med resten af landet, - har I fået noget regn? Jeg synes nok at vi godt kunne bruge en skylle herovre efter de sidste meget varme dage.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 18:36

Der har været et par byger i det østjyske, så mon ikke det dukker op senere ovre hos jer.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 18:37

Ja, sorry....det er ikke fordi jeg ikke kan finde på andet at skrive om, men jeg eeeelsker rent faktisk at snakke om vejret Det er ikke engang løgn....!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 18:38

He he he

Jeg LEVER af det!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 18:38

Ikke en dråbe her i republikken Als.
Thor kunne godt se at få gang i sine gedebukke.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 18:38

Okay. byger i det østjyske. I er heldige! jeg ville ønske at vi fik lidt torden og bulder og brag herovre, det renser luften så dejligt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-06 18:42

nordsj her - det har regnet lidt - så lidt at man ikke troede på det men kunne se det på parkerede biler - nu trækker der skyer til der ligner lidt af hvert

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 18:43

Nej, hvor spændende 3773! Er du meteorolog?
Min mor, som er født i 1920 og kommer fra en lille by i Sverige, var i sine unge dage inden hun blev gift telegraf. Dengang fungerede telegrafer åbenbart som en slags vejrprofeter, - ihvertfald skulle hun hver dag gå ud og se på skyerne og udfra skyformationerne kunne hun slå op i en lille bog, der fortalte om det kommende vejr. Det var ikke altid hun var lige skarp til at "tolke" skyerne, så nogle gange fik hun telegraferet forkerte meldinger om voldsomt uvejr videre....
Det foregår jo på helt andre måder i dag.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 14-06-06 18:43

Der har skam også været en smule i Sønderjylland! Ikke meget, men nok til at der ikke kunne arbejdes i haven længere...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 18:44

Til gengæld har jeg åbenbart været en god lille dreng det sidste års tid.
På min føs'da. åbnede himlen sine sluser med bulder og brag.
Lige et vejr for mig.
Gambrinus
(Deltager i denne tråd, fordi jeg netop IKKE kan finde på andet at skrive om)

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 18:44

Okay miritdk. - småregn i det nordsjællandske.....Tja, det er da bedre end ingenting. Her i København får vi "ingenting".

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 18:47

Jep !
I dag har man store elektronhjerner til at beregne de forkerte vejrudsigter.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 18:48

Hvornår var det din fødselsdag Gambrinus?
Og du skal være så hjertelig velkommen til at deltage i snakken, selvom du IKKE kan finde på andet at skrive om!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 18:48

Narjjj Piller ved lidt ventilations- og køleanlæg. Så varme giver travlhed.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 18:50

Nårh..øv. Var ellers lige ved at blive imponeret, 3773

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 18:52

Næh det er der skam ingen grund til! Men vi er blege af helvede til - os fra branchen - for vi skal arbejde hele sommeren!

LOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 18:54

Men vi ved nøjagtigt hvornår hedebølgen er startet!!!!!!!!!!!!!!

Præcis et par timer før folk begyndte at ringe os sønder og sammen. Sjovt nok kommer sommeren bag på folk hver år!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 18:55

Gambrinus, - har lige læst din profil
Jeg kan godt lide dit motto "hellere skubbe en Alfa Romeo end køre i en Ferrari
Iøvrigt mener jeg jo, at alt godt kommer fra Republikken Als. Min mand er eksempelvis født dér!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 18:59

Jamen så må du da have haft nogle travle dage, 3773 !?
Og det vil så sige, at ser man en mand med en hudfarve der er "a whiter shade of pale", så er han højst sandsynligt ventilations- og køleanlægsarbejder?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 19:06

Har lige hakket mig igennem HELE din profil Satellit.
Ikke nok med at den er smækfyldt med stave og tegnsætningsfejl.
Den er altså (Undskyld jeg siger det) lidt kedelig.
Gambrinus

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-06-06 19:06

Midtjylland:
Regnbyger indtil ved 4tiden i eftermiddag.

Men nu:

mvh dova

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:08

..noget i den retning.........................

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 19:09

Nå...hov dova! Det er DIG der har fået al "vores" regn!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-06 19:11

Citat

Dato : 14-06-06 18:38

--------------------------------------------------------------------------------
He he he

Jeg LEVER af det!

Det gør jeg også, jeg trækker det hver dag

Ingen regn her i Kgs. Lyngby, hvis det skal regne, så lad det blive i nat.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 19:11

Hov hov Gambrinus, kom nu ikke for godt i gang!
Hvad vil du vide???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:11

Selvfølgelig er regnen faldet i Jylland. Det er her alle bønderne bor. I må klare jer selv derovre på øen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:12

LOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 19:14

Nå...skal I være frække, hva'?
Er det nu pludselig "jyderne" mod "sjællænderne"??

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 19:19

Jeg vil ikke vide noget.
Jeg ved alt jeg vil vide.
Det var erotisk ment.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 19:20

Shiiiitttt IGEN !
IRONISK !
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 35 point
Dato : 14-06-06 19:21

Sorry - det er min skyld at det ikke regner (Smørum)
Jeg har nemlig smurt et haveteaktræsbord ind i olie og det må ikke regne på bordet før det er tørt.
Men jeg havde hørt om denne regn, så det blev sat indendørs.
Med så god en gardering, bliver det ikke regn.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 19:22

Ja, du har da sans for det, Gambrinus.
Det er ikke alle der kan se det erotiske i et punktum!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 19:24

Nej, det har du ret i, e.c.
Og dog....nogle gange virker det omvendt:
Tager man en paraply med i byen, kan man være helt sikker på, at det IKKE bliver regn!
Tager man IKKE paraply eller regnjakke med, kan man godt være sikker på at det BLIVER regnvejr!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 19:30

Nå...godt så!
Dova har fået al regnen, og e.c. har skræmt den sidste chance for regn på Sjælland væk.
Jeg gi´r op

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-06-06 19:31

I Århus fik vi en lille byge - og så kom solen igen.

Tjahh, torden og brag - johh, det renser - men jeg ikke tryg ved det...

Jeg overvejer, om jeg skal smutte ud at plante nogle margueritter og bakuba (tror jeg, de hed).

Skulle det så regne, har jeg en pavillon derude, så det kan ikke true mig - faktisk vil det være hyggeligt med lidt trommen på "taget"

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:31

JYLLAND FRIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:32

Vi har vores J på bilen, i kan bare beholde jeres S

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 19:33

Tak for svaret e.c. Det er aftenens bedste forklaring på at regnen udebliver på Sjælland.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-06-06 19:33

Sku' jeg ta' at pudse vinduer i morgen?

Det plejer at virke...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:34

...og skulle vi få brug for dronningen kan hun jo altid flyve herover og klippe en snor over og den slags ting.

Skal det gå rigtig stærkt kan hun jo altid køre med en af prinserne!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:34

KØBENHAVNERI..............................

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 19:35

Nå...du bliver ved, hva' 3773 !
Jeg er begyndt at synes at du har fortjent din blege kulør

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:35

Vi jyder får kraftenedemig aldrig noen poæng!!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:36

.....gid du må svede!!!

(havde ikke set du havde lukket)

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 14-06-06 19:37

Uhh! Torden er virkelig noget skidt! For et par uger siden, slog det ned i vores bygning 2 gange inden for 5 min. !!!!!!!!! Not Funny!!!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 19:39

Jeg vil ikke genere Jyderne...................de har det slemt nok med sig selv.
Men vi prøver at trøste alle dem som kommer her over.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-06-06 19:40

Vestsjælland - kl. 17-18 lidt småbyger...men det er holdt op igen. Dog er det stadig gråt deroppe på himlen

Ellers kan du jo følge med her:
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/radar.htm

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:42

ec. Jow jow - jydemafien kommer og hugger arbejdet!!!! Vi er sgu snart ligeså ønsket som polakker!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 19:43

Citat
Billederne viser nedbør, dvs. regn, sne, slud mv. over dansk område.

Berpox - er det ikke en gammel oversigt du har fat i (sne, slud)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 19:45

3773 - snup bare alt arbejdet.....................jeg kan ikke fordrage det.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-06-06 19:45

>e.c. nixen, din (gamle) drillepind - og det ved du også godt

en er på vej

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:45

øhm der har ik' sneet her! Ikke hvad jeg har set, i det mindste!

Til gengæld klokkede vi godt tredive grader igår (godt man har klimaanlæg hjemme, i bilen og på kontoret).

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-06-06 19:46

e.c. arbejde er da godt - rigtig godt endda.....jeg kan se på det i timevis.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:46

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 19:48

Tordenvejr er DEJLIGT.
Især hvis man ka' li' at flyve med drage !
Det synes både mig å' så' ham Franki.
Jyderne OG Sjællænderne OG Fynerne stiller sig bare op i vinduet og tror de skal fotograferes.
Gambrinus
Endelig enn seriøs tråd og så lukker den, medens man pludre i telefon.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-06-06 19:49

Polakker 3773 .... er I ligeså villige...øh - BILLIGE - øh.... (ligemeget hvad, så kan det misforstås)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 19:52

Hvem siger tråden er lukket................jeg har fået mine velfortjente point - men derfor kan der godt snakkes.
Satelit - når du ikke gider høre på os længere så blaklister du os bare > ud til højre.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:55

Tjaeee, det der moms, der er ligesom ikk' no'ed vi bruger herovre. Ikk' hvis vi kan blive fri.

Og alle bajerne henter vi på vores trailer nede i Tyskland. Ligeledes koster huse jo stort set heller ikke noget. Og smøgerne er fra Litauen. Så det eneste vi bruger penge på er, når vi tager til Horsens for at høre Stones og Madonna.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 19:58

Lynet slog også ned i vores hus, da jeg var en bette knægt.
Er du da psykisk handicappet for et brag.
Vi troede, at det var et af de høje træer, der var blevet ramt.
Næste dag kom vi til at kikke op på skorstenen.
Lynaflederen (En rigtig tyk wire) stod vinkeltret ud fra skorsten som en kæmpestor blomst.
Gambrinus
Ikke fordi den historie interesserer jer, men nu har i læst den.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 19:58

Nej, nej...snak I bare videre.
Troede bare ikke der var mere at komme efter, så derfor lukkede jeg tråden
"Endelig en seriøs tråd" siger manden fra Als, som kun deltager fordi han ikke har andet at snakke om end vejret.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 19:59

ha ec, tror du vi vil betale tre inflationsramte poæng for at forsætte når skidtet bliver lukket....Ikke tale om. De ryger jo lige i sputnik'kens portemonæ

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-06-06 20:00

mums? hvad er det? Det er heller ikke rigtig slået an her på vestsjælland....

Men desværre så koster det jo et mellemstort landsted i Nordjælland at fragte sig til det syddanske område nord for Eideren for at handle blå colaer...

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 14-06-06 20:03

I Haarby har det regnet en smule

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 20:04

Æv bæv Berpox. Der er visse fordele ved at være bosiddende på æ' hovedland. I iøvrigt kan jeg se over til jer, derfra hvor jeg bor! Og det ligner sgu ikke noget der er hver at rejse efter.

Nå smutter nu!!

Hyg jer....................

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 20:04

Ja 3773, jeg har rigtig spekuleret i at blive rig hver gang nogen betaler 2 sølle point for at deltage i tråden her
Mangler du points?????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 20:04

Her i smørum brygges der øl i stride strømme.
Selv laver jeg sodavand, men det er ikke nemt med det der brus - man skal være hurtig med kapslerne ellers er der ikke meget tilbage i flaskerne.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 20:05

læs værd - ikke hver (vi skulle jo nødigt have Adjae til at komme med rette-pennen)!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-06 20:06

2,5 er det ikke tre når det rundes op????? Ellers ryger mine skolepenge sgu!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 20:11

Jo 3773 og 2 hvis der rundes ned !
Men hvis der afrundes eller rundes af, bliver det sår'n ca. 3.
Gambrinus
Foråvrigt lovede du at smutte.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 20:12

Nåeh...skal der rundes OP? Jeg troede at Kandu var generøse og rundede NED

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 20:14

G15 (Engelsk) staveplade så ø, å og æ har sgu' gemt sig.
De små skiderikker.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-06 20:26

Denne tråd her kommer da til at koste 2 point, hvis man vil købe den for at åbne låsen efter den er lukket i.

e.c

Det vil blive regnvejr den dag, hvor du vil komme og male knoppen på min flagstang, tror du ikke det?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 20:32

Jo - og hvis jeg kommer på cykel uden regntøj, hagler det også.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 20:34

Pas på havebordet e.c.! FOR NU REGNER DET SAFTSUSME I KØBENHAVN!!
Hva' si'r I så I stædige jyder????

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 20:34

Hold da kæft !
Så må jeg hellere fyre en masse lo.. af, før det bliver lukket.
Og det i en tråd hvor jeg startede med at ytre. at jeg ikke viste, hvad jeg skulle skrive.
Gambrinus
Jeg arbejder ikke bedst under pres.
Jeg arbejder KUN under pres !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-06 20:40

e.c

Vil vejret blive en hindring?
Det håber jeg ikke, du skal jo leve af det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-06 20:42

Så skal det snart komme an på en prøve, hvad det vil koste at åbne låsen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 20:44

Hæ, hæ, hæ
Nu er tråden låst, slukket, lukket og afsluttet og jeg skriver bare videre uden at spilde 2 point !
Jeg skulle liiiiggeee se, om det kunnne lade sig gære.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 20:46

ØV !
Det virkede kun en gang.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-06 20:51

Gambrinus, det kan det altid men hvis du nu vil se, hvad der er skrevet i tråden efter dit sidste indlæg så må du betale

Købe point : 2
Ledige point, efter køb : x

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 20:51

Hvad skulle du så betale, Gambrinus? 2 eller 3 points???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-06 20:54

Gambrinus, så må du have flere vinduer åbne tror du så ikke det kan lade sig gøre

Satellit

Jeg har betalt 2 point for at åbne låsen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 20:57

Citat
hvis du nu vil se, hvad der er skrevet i tråden efter dit sidste indlæg så må du betale

Jeg har IKKE set efter hvad i andre skriver, så hvorfor sku' jeg betale.
Om jeg betalte 2 eller 3 eller 473 point aner jeg sgu' da ikke.
Det er ikke mig, der styrer økonomien her hjemme.
Jeg betaler bare.
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 20:58

Jeg har godt nok hørt at man er forsigtig i Kgs. Lyngby men at låse flagstangen har jeg dog ikke hørt om før.

Fliserne udenfor er helt tørre.......................ingen regn i Smørum.
Øh
Hooooooooov nu regner det.
Det er finregn men sådan er det altid her - blød og fin regn.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 21:01

Citat
Gambrinus, så må du have flere vinduer åbne

Øøøøøøhhh.... ja.... Det var jo det jeg prøvede.
Jeg sitter jo med 3-4 skårme tilsluttet elektronhjernen.
Det er derfor, jeg måske virker lidt forvirret.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-06 21:09

e.c

Har jeg skrevet noget om at låse en flagstang

Gambrinus

Nu har du betalt 2 point for at fortsætte her i denne tråd.

Det er kun e.c, der er her "gratis"

Stadig ingen regn i Lyngby.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 21:15

Kode
Nu har du betalt 2 point for at fortsætte her i denne tråd.

Hvordan ku' du vide det ? ? ?
Har banken nu igen puttet forkerte kontoudskrifter i de rigtige kuverter ?

Nå ans.
Bare du har styr på det, så slapper jeg af og bruger løs.
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 21:19

Citat
Så skal det snart komme an på en prøve, hvad det vil koste at åbne låsen

Var det ikke flagstangen vi talte om.
Det er ikke til at følge med når damemennesker begynder at multitaske.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-06 21:27

e.c

Min flagstang er da ikke låst

Gambrinus

Jeg har styr på det du er ikke kommet ind på min konto endnu

Der er en ting, jeg desværre ikke har styr på, det er hvornår e.c (emesen) kommer og maler knoppen på min flagstang

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 21:30

Hæ hæ
Hvor høj er den flagstang ?
Jeg kan lige se ham for (over) mig.
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 21:43

Gambrinus - den flagstang ligger vist ned.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 21:46

Finregnen er nu stoppet for blomsterne har fået nok.
Solen skinner og har tørret fliserne, så man ikke får fugtige fødder.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 21:46

Det var sgu' da en åndsvag ide.
Flaget må jo ikke røre jorden.
Eller i har måske ikke respekt for Det Danske Flag.
Gambrinus
PS : Hvilken ende sitter knoppen så i ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-06 21:53

Hvem har sagt at der er et flag i flagstangen ingen.

e.c har ret i at flagstangen ligger ned, det har den nu gjort i laaaaaang tid, den venter kun på e.c

Gambrinus

Knoppen sidder i den ende en knop nu engang skal sidde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-06 21:56

Satellit må være glad for ikke at modtage mails fra kandu efter spørgsmålet er lukket.

Jeg kan ikke blive fri for mails til denne tråd, det tror jeg heller ikke Gambrinus kan

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 22:05

Et meget slidt flag kan da godt sidde på en flagstang der er lagt ned.
Den ligger jo nok på sådan et flagstangskryds, ca. en meter over jorden.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 22:16

Hvilken farve havde i så tænkt jer sår'n et kmop skal ha' ?
Husk hvis i maler den stribet, at striberne kommer til at vende den modsatte vej,
hvis i engang skulle finde på at rejse den flag stang op.
Og det er lige meget om knoppen sidder i toppen eller bunden af flagstangen.
Hvis i maler den ternet, skulle der vist ikke blive samme problem.
Men undersøg det nøje før i går igang.
Der er mange der er kommet galt afsted.
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-06-06 22:29

Her i Hundslund har det regnet en hel del enda. Men det er typisk, vi får altid mest af alt nedbør. Om vinteren skal man bare liige uden for byen, så er der halvt så meget sne.

Gambrinus, du og e.c. er simpelthen så vidunderlig morsomme og høre på...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-06 22:47

"Vi" det er mig, der bestemmer farven på knoppen. e.c skal bare male den.

Så længe flagstangen ligger ned, så er knoppen bare i den ene ende. Er det så oppe eller nede

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 22:55

Jeg må med skam erkende at det er Ans der bestemmer farven på den flagknop.
Det bliver nok ikke rød som på en rigtig flagstang.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-06-06 23:07

Mener at farven på knoppen er et spørgsmål, om hvor i landet man bor?
Syns jeg har hørt det engang..måske der er nogle klåge åver der ved det?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 23:10

YES Mango - det har været oppe før.
Vi kom aldrig til noget resultat.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 23:15

Det ku' se skide godt ud med sår'n et politisireneblinklys, der drejede rundt om sig selv.
Men den går nok ikke.
Politierne bliver skide sure når man hugger dem.
Selvom man har noget fornuftigt at bruge dem til.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-06-06 23:22

NU vil jeg gå ind og knalde brikker !
(Min mor troede jeg skulle igang med noget frækt, da jeg brugte det udtryk første gang).
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-06-06 23:24

Sov sødt, Gambrinus

Hanne

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-06-06 23:32

Emesen, oki, jamen så må vi altså til at finde ud af det!

Men, måske er det kun et spørgsmål om folks smag og temperament.

Dem der har flagstang: fortæl hvor i bor og hvilken farve knoppen har!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-06-06 23:33

Gambrinus..hvordan skulle hun tro andet..frække knægt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-06-06 04:37

Igår var der efter få timer 63 mails! Jubiii

Hold da op - jeg satte mig til rette ved alteret - og smed dem alle sammen ud - med få undtagelser.

Hold da k..., hvor I snakker!

Og så især om vejret

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-06-06 08:37

Citat
NU vil jeg gå ind og knalde brikker !

Er det så de få brikker du også flytter rundt med.
Ja - jeg prøver da, at forstå alt det udenlandske.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-06-06 10:45

e.c.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-06-06 12:16

SNESTORM OVER HELE LANDET !
Temperaturer ned til omkring det absolutte nulpunkt (Måske lavere).
Al ind- og udkørsel frarådes !
Politiet tilråder, at man ta'r en rask sneboldkamp med naboen
og lover ikke at gribe ind, selvom det går hårdt for sig.
I sne står urt og busk i skjul...
Det er så koldt derude...
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-06-06 12:21

Dog sidder der en spurv
på kvist bag frosne rude.
Absolutte nulpunkt........................er der varmeapparat i den der Italienerøse.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-06-06 12:51

Giv tid, giv tid, den nynner glad
og ryster de små vinger.
Giv tid og hver en kvist får blad,
og hver en blomst udspringer.

Mjah, noget er da hængt ved......

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-06-06 14:40

Jep !

Når vinteren rinder i grøft og i grav
På alhedens vidstrakte flade
Da springer jeg uden for mur og væg
Hvor marken har …….
……………..
Jeg vil hakke dig i nakken med min spade….
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-06-06 18:20

Hov hov Gambrinus!

Med din skovl, og min hakke og din spade