/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Nyt microATX bundkort!
Fra : ostemanden
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 14-06-06 18:02

Hejsa!

Mit bundkort (socket 755) er brændt af, og jeg skal nu finde et nyt... Men jeg vil gerne beholde min nuværende CPU (Pentium D 3,2GHz), men vil også gerne fremtidssikre det, så jeg evt. kan udskifte CPU når Intel kommer med deres Conroe CPU... Er der et bundkort som understøtter begge CPU'er?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 19:12

Bundkort er så billige i dag, så det kan ikke betale sig at "fremtidssikre"
Find du hellere et bundkort som passer dig og din CPU lige nu.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-06-06 19:25

Tjah! Måske kan det her bruges? Kan dog ikke finde det på edbpriser!
http://www.computergeil.dk/?artikelid=10976

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 14-06-06 20:15

e.c -
Det er jo lidt tåbeligt, at jeg fyrer penge af på et eller andet mellemkort, og når så Conroe CPU'en kommer på gaden, skal jeg igen ud og ofre penge på et andet bundkort... Det er jo ikke alle, som har penge som skidt!

tedd -
Det ser fornuftigt ud... Det vil jeg kigge lidt nærmere på... Måske kan det findes hos en amerikansk forhandler...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-06-06 20:18

Jo - ja ja - det kan du ha' ret i - men i øvrigt ser det lækkert ud det ASUS kort.
Nu skriver du soket 755 men det er da 775 ikke.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 14-06-06 20:33

Jo selvfølgelig... Det er socket 775... Min fejl

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-06-06 23:49

Der jo osse dem der siger en biosupgrade er nok af en socket 775! Men duo2 lyder jo fedt nok af en Intel processor!