/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mikrofon
Fra : koko3
Vist : 359 gange
10 point
Dato : 11-06-06 16:54

Hey.

Jeg har installeret eyetoy som webcam på min comp.
Alt virker fint, men jeg synes at det er træls at der er ekko over msn.
Senere vælger jeg så at bruge min gamle mikrofon (medfølger til dell), som virkede fint før jeg installerede eyetoy som webcam.

Nu vil den ikke optage lyd mer'

Nogen der vil/kan hjælpe???

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-06-06 17:38

Vælg
Start
Programmer
Tilbehør
Underholdning
LYDSTYRKE
Her kommer din mixer for lyd frem...
I menulinien vælger due Egenskaber -

Hvis du sætter prik i "indspilning" kan du vælge hvor og hvordan der kommer lyd IND i din PC.
Hvis du kan se at der i tekstlinien står dit Webcam har du fundet fejlen (eller årsagen til dit problem) og kan skifte til PCens almindelige lydkort.

Eller skal du lægge mærke til om lyden er skruet op og om der er flubeben i "slå lyd fra" det er jo ikke lige så smart hvis man vil have lyd på.

Dit MSN problem skyldes nok at du ikke har fulgt guiden under konfiguration af LYD Under Funktioner i Menulinien i MSN..
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : koko3

Dato : 11-06-06 18:01

yep.

Det har jeg prøvet..

Annuller spørgsmålet
Fra : koko3

Dato : 12-06-06 18:08

.