/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Surround til ca. 10.000,-
Fra : DeltaFZwo
Vist : 656 gange
200 point
Dato : 09-06-06 19:49

Jeg er på udkig efter et godt surround højtalersæt højst 10.000,-. Jeg ved ikke særlig meget om højtalere og jeg vil derfor gerne bede om lidt hjælp. Jeg har været nede i Fona og her så jeg et sæt fra KEF KHT 5005. Det koster 8000,-. Sættet jeg er på udkig efter skal kunne spille højt og klart og bassen skal være vild og helst så rystende som muligt, dog uden at forvrænge. Det skal ikke være et sæt der indeholder dvd afspiller eller digital forstærker samlet i en smart løsning. Kun højtalere.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-06-06 19:58

Jeg ville helt sikkert snakke med Hi-Fi klubben først.
Der får du nok den bedste vejledning.
http://www.hifiklubben.com/dk/
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 09-06-06 23:49

Enig med Gambrinus men kig osse på http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp

Godkendelse af svar
Fra : DeltaFZwo

Dato : 17-06-06 12:03

Tak for svaret tedd.