/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Dual Core problemer
Fra : steffan88
Vist : 418 gange
20 point
Dato : 08-06-06 21:05

Jeg har lige købt en computer med Pentium 4 3,0 gHz Dual Core.
Når jeg har mere end et program kørene begynder computeren at opføre sig mærkeligt, og musen hakker. Kan det være fordi jeg bruger Windows XP Service pack 1? dual core var jo ikke opfundet den gang det udkom. Andre der har haft samme problem?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 30 point
Dato : 08-06-06 22:03

Hvad med varme det er vel ikke der det driller.
Og ja det kunne da godt være en muligheden mht kun SP1, men det er da nemt at løse det problem ved simpelthen at hente og installere SP2

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-06-06 22:14

Prøv at opdatere din PC, da den sikkert mangel RIGTIGE, vigtige opdateringer.

Og opdater dine DRIVERE, tror der er der dit LILLE problem ligger.
Især SKÆRMDRIVER, og gem dem til en anden gang, på en diskette eller andet

Prøv at gå i kontronpanel/system/hardware/enhedhåndtering/
Se efter manglende/røde /gule kryds
og opdater din skærm.
Tillad ugående---over din Firewall.

Ellers burde du have fået en CD med, med alle drivere til din PC.
Ellers ville jeg ØJEBLIKKELIGT ringe og få en tilsendt.
De plejer at gøre det gratis, men hvem ved
Nu om dage.

Godkendelse af svar
Fra : steffan88

Dato : 20-06-06 19:04

Tak for svaret Fijala.