/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hjællppppp
Fra : Numan
Vist : 529 gange
20 point
Dato : 03-06-06 16:00

hej jeg har lige købt et spil som hedder Command and ConquerTM Generals Zero Hour men jeg kan ikke spile på den når jeg åbner den der står

"Please make sure you have DirectX 8.1 or higher installed. Also verify that your video card meets the minimum reguirements"

vil du ikke lige hjælpe mig

Accepteret svar
Fra : dayworker24

Modtaget 30 point
Dato : 03-06-06 16:05

hvad grafikkort har du, og har du dirext x installeret (9.0c)?

Godkendelse af svar
Fra : Numan

Dato : 03-06-06 16:11

ja jeg har installeret 9.0c og grafik kort er 32mb

Kommentar
Fra : Miljøråd

Dato : 03-06-06 16:14

træls... så er der nok en fejl i spillet eller din com har nogel problemer med at forstå det.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-06-06 16:16

jeg tvivler selv på ar spillet kan kører med et 32 mb grafikkort

måske er minimum kravene sat på mx serien

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 03-06-06 16:18

der er ikke problemer med spillet jeg tror der er noget med min pc men jeg ved ikke hvad problemet er?

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-06-06 16:20

Minimum System
Processor: Intel Pentium III 800MHz
Graphics Card: Display Adapter with 32MB memory
Memory: 128MB
Operating System: Microsoft Windows 98

Recommended System
Processor: Intel Pentium 4 1.8GHz
Graphics Card: Display Adapter with 32MB memory
Memory: 256MB
Operating System: Microsoft Windows XP

hvad slags hardware har du ellers

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 03-06-06 16:25

dayworker24

Hvor kan jeg finde alle det oplysninger fra min pc får at sende det til dig

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-06-06 16:35

http://www.majorgeeks.com/download4181.html

(prøv eventuelt flere af download stederne da de nogle steder går MEGET langsomt)

programmet hedder everest, og det viser forskellige ting om din pc.

du installere det, og følger denne sti.

du trykker på navnet (pc) så trykker du (opsumering), og så kommer der nogle ting frem.

du skal gerne

Ram (står under motherboard)
Graikkort (står for sig selv)
processor (står under motherboard)

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 03-06-06 17:04

Beskrivelse   Værdi
Operativ System   Microsoft Windows XP Professional
Beskrivelse   Værdi
OS Service Pack   Service Pack 2
Beskrivelse   Værdi
DirectX   4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Beskrivelse   Værdi
CPU Type   Intel Pentium 4, 3000 MHz (15 x 200)
Beskrivelse   Værdi
Motherboard Navn   Asus P4P800-MX (3 PCI, 4 DDR DIMM, Audio, Video, LAN)
Beskrivelse   Værdi
Motherboard Chipset   Intel Morgan Hill i865GV
Beskrivelse   Værdi
System Hukommelse   246 MB (PC3200 DDR SDRAM)
Beskrivelse   Værdi
BIOS Type   AMI (06/11/04)
Beskrivelse   Værdi
Grafikkort   Intel Extreme Graphics 2
Beskrivelse   Værdi
3D Acclerator   Intel Extreme Graphics 2
Beskrivelse   Værdi
Lydkort   C-Media CMI8738/C3DX Audio Device
Beskrivelse   Værdi
Lydkort   Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller [A-2/A-3]
Beskrivelse   Værdi
IDE Kontroller   Intel(R) 82801EB Ultra ATA Storage-controllere - 24DB
Beskrivelse   Værdi
Disk Drev   Maxtor 6Y080L0 (80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)
Beskrivelse   Værdi
Optisk Drev   _NEC DVD_RW ND-2510A (DVD+R9:2.4x, DVD+RW:8x/4x, DVD-RW:8x/4x, DVD-ROM:12x, CD:32x/16x/40x DVD+RW/DVD-RW)
Beskrivelse   Værdi
Optisk Drev   ATAPI DVD-ROM 16XMax (16x DVD-ROM)
Beskrivelse   Værdi
SMART Harddisk Status   OK
Beskrivelse   Værdi
C: (NTFS)   78152 MB (67239 MB fri)
Beskrivelse   Værdi
Netværks Adapter   Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC (83.94.214.115)

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-06-06 17:12

du har en stærk pc, men du kører onboard grafikkort, og det er ikke så godt.

de 256 skulle være nok, og du har masser af gb.

hvis jeg skulle sætte fingeren på noget, så skulle det være det onboard grafikkort.

Hvis man skal spille Zero Hour, skal man så ikke have installeret det normale generals???

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 03-06-06 17:18

ok men hvordan skal jeg gøre det

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-06-06 17:22

har du først installeret (generals) det første, og så bagefter installeret (generals Zero Hour) ??

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 03-06-06 17:28

jah

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-06-06 17:30

så tror jeg det er fordi din computers grafikkort ikke understøtter grafikken.

kan du spille det almindelige generals?

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 03-06-06 17:33

jeg kan heller ikke spile generals skal jeg så købe en grafikkort for at spile den

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-06-06 17:38

din computers processor er meget stor=intet problem
dine ram er 256, som er store nok =intet problem
dit grafik er onboard, og det er det eneste sted jeg skal kunne se en hindring.

men hvis en af dine venner har et grafikkort, som du kan låne i 10 min, så kunne du jo udelukke det.

hvis du vælger at gøre det, så tjek om du bruger agp elller pci-e, og så installere de rigtige drivere.

jeg har et grafikkort af mærket nvidia, og det er et MX 440 128 mb ram, og det er et gammelt kort, men det kan alligevel trække det.

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 03-06-06 17:55

hmm nej jeg kan ikke låne detsvære men jeg smutter nu ok måske ses vi en anden dag.