/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
dumme svar
Fra : kissan
Vist : 686 gange
500 point
Dato : 31-05-06 15:30

Har fået at vide af en vis person at jeg er både stof/pille og alt muligt misbruger.
Desværre er jeg helt almindedeligt
ENGang til og jeg BLACKER DIG

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-05-06 15:40

Nu ikke ked af det Kissan, den diagnose er vi flere der har fået

Hvorfor så ikke bare blackliste med det samme??

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-05-06 15:45

Er du klar over hvem jeg mener

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-05-06 15:51

Der er så vidt jeg har opdaget, højst 2 personer der kan være tale om

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-06 15:58

nordsted1 - hvem er den anden

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-05-06 16:06

Der er da vist fire ialt men de tre har ike været online et stk. tid

Jamen så er der jo kun een tilbage at vælge imellem - den sidste diagnose jeg har fået derfra er 'tåbelig' - og det er da mildt
Det kan jeg sagtens leve med.
Meeeeen.....jeg har skam fået langt langt værre diagnoser af vedkommende, diagnoser som jeg ikke troede jeg kunne leve med...men jeg lever sørme endnu

Jooo, det er til at gætte...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-05-06 16:07

stik mig lige en pose k'er

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 31-05-06 16:10

Hej kissan,

Der findes desværre nogle idioter herinde og jeg har valgt at ignorere dem når de tromler frem med deres bedrevidende pladder. I starten gav jeg igen (og det kom der også et par gode indlæg ud af) men man mister lysten og energien til at hjælpe folk når man tvinges til at fokusere på det negative...

Så glæd dig istedet over at de fleste Kanduer er flinke, positive og hjælpsomme mennesker

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-06 16:11

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-05-06 16:12

Og hvem vil så have de 500,kan jo dele dem ,men hvordan

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-05-06 16:16

at vælge

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-06 16:20

ikke mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-05-06 16:27

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=88909

Nåh du gir da godt igen i den tråd

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-05-06 16:33

Lad du din tråd stå åben lidt endnu, så skal du se at der er mange flere som skal indlægges samme sted som os

Pænt takkk mirit Nu kkkkkan jeg rigtig bruge løs af alle de kkkkk'er

Venlig hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-05-06 16:37

ARGH tedd, nu måtte jeg bruge 2 af mine dyrebare ledige points for at få stillet min nysgerrighed i den tråd. Jeg havde slet ikke set at den havde udviklet sig sådan, det var en god og interessant tråd som så blev ødelagt af denne Herres umanerlige dårlige opførsel - æv...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-06 17:25

Ups

Var der lige en mere der fik ørerne i maskinen hos "vedkommende jeg lige tænker på"

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-05-06 17:30

Er det ikke en sang med Bamse og vennerne, Dova?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-06 17:36

Æv, bæv !
Jeg havde gættet, hvem i hentyder til, allerede før jeg brugte to af mine point.
Gambrinus

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-06 17:38

Det ved jeg ikke Tedd Jeg kender ikke alt det BumsesVenner har lavet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-05-06 17:40

Nå nej! Det er "Tænker altid på dig"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-05-06 17:42

Hvorfor kan jeg dog aldrig få ÆyJay provokeret , jeg har da ellers prøvet

Ps. Din saltkværner gik vel i gang pga. overgang, er det kun sket en gang ? hæ-hæ !

nej sådan en har vel en tænd/sluk-kanp, en vippeafbryder, den kunne vel have stået,
lige på grænsen og langsom ligesom vippet til 'tændt' hvis det er noget med at dreje/trykke på
toppen kan det samme ske.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 18:59

For at holde sig til spørgsmålet.
Så skal du ikke være KED af noget, arne og andre mener det ikke så hårdt som de skriver.
Jeg er blevet kaldt værre ting, også af svarere i dette spørgsmål.
hvilket jeg tager som mangel på, enten kendskab til dig, eller simpel mangel på respekt for andre mennesker.
Så vidt jeg kan huske, har du aldrig generet nogen herinde.
Men der SKAL ikke meget til, OG HVAD SÅ
har du ikke ret til at udtrykke dig, uden at skulle have SVAR på tiltale.

Bare FYR den af, og lad som intet.
Men at blakke ham, ville jeg selv syntes var meget hårdt, da du selv var ude om det.
Bare min mening.

Plejer som regel ikke at blande mig i disse, personlige sager, det lader jeg,,,,,de såkaldte specialister,,,,,,om at gøre, da de åbentbart er så hellige, at de tror de er TOTALT FREDET.

Har blakket ted, han ved hvorfor, håber han er Psykiater, ellers skal mennesker ikke kalde mig noget de intet kender til.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-05-06 20:21

Ja, jeg er kommet så langt med de personager, at jeg ikke overhovedet gider kommentere deres shit...

Men er prøves ihærdigt at få mig i tale (så vedkommende har én at tilsvine og nedrakke) og det er faktisk ret morsomt at se hvor store anstrengelser der gøres..er sgu helt beæret

Kissa, den tråd med aren, der var du vist også lidt nærtagende...jeg så absolut ingen grund til at du skulle hidse dig op i første ombæring.Men det er så nemt at blive misforstået på skrift...man skal virklig passe på med hvad man skriver.
Det efterfølgende, ja der foldede arne sig ud..og det var ikke pæne ord..det må siges

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 20:37

Mango............til dig personligt

Gider du svare på mit ? så du kan få dine vel/ind RETTETEDE
POÆNG/ Pointer.
For en/et godt TIPS.
BITTE.....

MVH
Ellers æder Kandu dem bare.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-05-06 20:48

øøeh havde ikke set dem *piv*

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-06 20:52

Og jeg har glemt, hvor det var jeg havde lovet dig nogle.
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-05-06 20:53

Tomme tønder buldere mest

Men det berettigere ikke nogen til at postulere stofmisbrug, og andet groft,
den slags hedder da vist injurier, og kan politianmeldes.
en klage til kandu, (som vist er forsøgt flere gange), burde være nok.
Ellers er kandu på den ulovlige side af plankeværket, Da det er jo ejeren af et domæne der har det fulde ansvar, for hvad siden bringer, kandu enderjo på .dk og er derfor underlagt dansk lov.

Det skriver man under på når man opretter et domæne.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 21:00

PIV igen,,,,,,,eller læser du ikke andre ??? HELT igennem.

Er svippet for mig mange gange.

Men til tider så dukker der der noget godt op/ned

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 21:15

natmaden ,,,,,,,,,,,,
Har du aldrig NÆRLÆST din indmeldelse formular.

Der er sag/advokater bag ved det hele.

Ellers tror jeg næppe, der er et eneste menneske,,,,,,,under DK domain, der tør starte et forum op.
Sgu da ikke med de tips, jeg lægger ud, og generer alle inden for musik/film industrien.
Men nu er jeg sikkert ikke den eneste der tør at stå frem, og lægge dem her.

Bare du opretter hotellet et sted i arabien, så går det.

Ellers er der JO altid, de Afrikanske lande, der ikke får megen hjælp fra SAMFUNDET.
De kan i det mindste sælge andre TING, og tjene lidt penge på det.
Og få lidt penge HJEM til landet, og sørge for uddannelse til deres egne.

Hvad betyder et / flere sider så.
Spørger bare............MAD OG REN VAND

Afrika har altid sultet, men ikke vær at høre på.
En LILLE krig kunne JO give mad til de mennesker der sulter, men selv Røde kors, gør sgu heller ikke meget ud af det mere, DA de har opgivet.....

Men det var en sidebemærkning.
Som jeg ikke bare LIGE vil undskylde.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-05-06 21:19

Jow, jeg læser faktisk altid hele tråden igennem..ellers kan jeg da ikke få alt det sjove/alvorlige/guldkornene...osv med..vel?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-05-06 21:25

Sofus, ska du nu til å snak polimik...

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 21:50

Hver gang, jeg svarer på NOGET her.

Men giv mig dig ret i EN TING.......bitter/gammel Dansk

Hvad nogle mennesker end blander sig i, får de SGU da TÆSK,,,,,af andre herinde.
Og så er der "eller er Psykotisk" brugere herinde, der dagligt ikke tager andre mennesker alvorligt, endsige, at de ligefrem kommer med modstridende "rigtige svar"

Jeg har Blakket ted/ bjarned/klumme, pga af forudsigende, af et eller andet.
At give dig for det gode tip/ tyder på han intet forstod

Og, som jeg tror, jeg havde også blakket Kissan, indtil jeg nærlæste det JEG egentlig, HAVDE gjort.
HVilket overhovedet ikke var hendes / hans skyld, men, tror enda jeg fik på knuppen,
Og sagde også mange gange undskyld. PM
Såvidt ,,,,,,,,,,jeg lige husker, men hader, at lægge PMér ud her.

SORRY Kissan........

Kan være meget svært at huske ALLE,

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-05-06 21:55

Øhh jow !!! Ikke flere bajsere til den herre!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 22:14

Stadig,,,,,,,,,mere og mere,,,men det gør mig sgu IKKE til et ondt menneske.

Bare en masse fluer på tastaturet,,,

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 22:16

Med slå fejl

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-05-06 22:18

ELSKER DIG SOFUS

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-05-06 22:44

Så er der KJÆRLIGHED på banen

Ja - Sofus, du er sq go' nok

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-05-06 22:45

ØØHH har vi en romance i luften?

Mit mellemnavn er : "Kirsten giftekniv"

Nej Sofus, der er ikke noget ondt i dig...du er en go dreng *møzz*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-05-06 22:55

Upss...nej nej nej ...stoooooooooop...hun er gift med steen..og han er Murer..er du sindsyg manner..dem ska man dælme ikke lægge sig ud med...Sofus..løw for dælen..løw

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-05-06 22:59

Godnat Sofus[sol Er træt af KANDUERNE,
Kan være at jeg vender tilbage engang.
MOJN FRA KISSAN

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 31-05-06 23:03

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 250 point
Dato : 31-05-06 23:09

Undskyld..Kissan..

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-05-06 23:10

glemte:

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-05-06 23:34

Der kunne osse godt være en kategori der hed Alternativ kærlighed

Godkendelse af svar
Fra : kissan

Dato : 31-05-06 23:43

Tak for svaret mangorossa.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-05-06 23:54

guuuuuuuuud...sku man bare sige undskyld...wow..det må jeg huske