/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Små maskinskruer?
Fra : pgroen
Vist : 2914 gange
20 point
Dato : 30-05-06 12:32

Hej,

Nu har flere gange været ude for at mangle små maskinskruer, der er raslet af diverse kameraer, mobiltelefoner og anden finelektronik.

Mit spørgsmål er nu:
Er der nogen, der kender et sted, hvor man kan købe et sortiment af meget små maskinskruer; Ingen steder jeg har søgt, er det lykkedes mig at finde noget der var mindre end M2-skruer...?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 30-05-06 13:22

Hej.

Jeg har selv haft problemmet.
Derudaf, når jeg smider noget ud gemmer jeg disse små skruer.

Prøv at gøre det samme, for jeg tro ikke at, man kan købe dem.

Venligst karsten Almlund

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-05-06 14:19

Nemlig !
Jeg har 10 - 47 af sår'n nogle kasser med dimser og skruer, jeg har
scoret, når jeg har pillet noget skildt ad.
Den skrue man skal bruge ligger ALTID i den sidste kasse og ALTID på bunden.
Gambrinus
Kun et geni behersker kaos !

Accepteret svar
Fra : janing

Modtaget 20 point
Dato : 30-05-06 16:07

Hej Her er lige adressen på alt om små skruer + diverse dele www.hobby-world.dk/ så er alle problemerne klaret.

Hilsen jan

Godkendelse af svar
Fra : pgroen

Dato : 30-05-06 18:05

Ha, jeg vidste det måtte kunne lade sig gøre - tak for det!

mvh,
Peter

Kommentar
Fra : janing

Dato : 30-05-06 18:17

Hejsa og jeg siger mange tak. Det er altid en glæde, hvis man kan hjælpe lidt.