/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
gamle skolekammerater
Fra : leonard
Vist : 5979 gange
200 point
Dato : 30-05-06 10:37

I perioden 1945 til 1953 var jeg skoleelev i Sjællands Gades Skole på Nørrebro i København,dvs.
det første år gik jeg på Fælledvejens Skole,da Sjællandsgade Skole skulle renoveres pga. den
havde huset tyske flygtninge.
Spøgsmålet er,hvor jeg kan finde frem til min gamle skolekammerater i det offentlige m.v. Den
eneste jeg kan huske far Bjarne,som senere blev folkesanger under navnet Cæsar.
Jeg er blevet 68 år,så det kunne være interesant at finde ud af,hvor alle de andre blev af;Cæsar
døde desværre for nogle år siden. Han boede vist sammen med sin kone i en kolonihave.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-05-06 11:04

http://venner.jubii.dk/ denne side åbner snart igen og bruges af rigtig mange

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-06 11:16

Har du prøvet at kontakte skolen. Måske de i deres arkiver har en navne/klasseliste.

Hvis de har det, så kan du via folkeregistret måske finde frem til dine gamle klassekammerater.

Folkeregistret tager ca. 60 kr for hver enkelt oplysning.

http://www.sjg.kk.dk/Infoweb/Designskabelon10/Rammeside.asp?Action=&Side=&Klasse=&Id=

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-05-06 12:03

Hej Leonard.

Prøv at oprette dig hér og søg efter dem - jeg har, på denne måde, fået forbindelse til min gudsøn, efter adskillige år. Jeg efterlyste ham på denne side og pludselig fik jeg en mail om at han havde svaret derinde

Rigtig god jagt!

Venlig hilsen Dorthe

Linket:
http://www.gamle-venner.dk/

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-05-06 12:04

..i ovenstående link er der osse en ketegori der hedder 'klassekammerater' så det er bare med at komme i gang