/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
36 måneder på godt og ondt
Fra : ans
Vist : 987 gange
150 point
Dato : 25-05-06 16:28

det er der nogle brugere, der har været udsat for

Der er dem, der har været forskånet til en kortere periode

Ja det er i dag 36 måneder siden (3 år) at molo (molokyle) blev bruger på kandu.

Han har haft mange indlæg. Ofte har han snakket med sig selv. Mange sjove historier om hans venner. Han er loyal (tror jeg) skriver ikke her på kandu, hvad han privat ved om en bruger, medmindre brugeren har givet sin tilladelse.

molo med de 3 år

Hilsen ans

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-06 17:22

Uha det bliver en lang tråd når molokyle opdager den og kommer herind de sidste han har deltaget i er der rigtig mange hvor han snakker med sig selv men tillykke med de 3 år molo

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-06 17:40

Nu ER Molo jo ret ny her på Kandu, så mon han ikke retter sig med tiden.
Jeg synes te'vær'te'fal', at vi skal give ham en chance.
Tillykke med de 3 år.
Gambrinius

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-05-06 17:48

med de tre års jubilæum, til vores allesammens smalsnakker, hurtigsnakker, vrøvlehoved, HTML/CSS-nørd og meget andet: MOLO

mvh dova

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-05-06 17:52

Jeg har nu forhørt mig i diverse tråde, men ingen kan give et klart billede af Molokyle.
Dog har jeg ikke læst dem alle helt i gennem. (de er simpelthen for lange)
Men nu når de andre kender ham Malekuglen så må jeg vel hellere sige:

Hilsen <Den personspaltede>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 09:07

Nå det var da godt, at Kandu virker igen.
Jeg........gisp..........troede det var min kommentar som fik Molokyle til at blokere Kandu.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 150 point
Dato : 29-05-06 10:46

Jamen dog. Jeg takker for tilliden e.c

Nu er jeg jo en mand af få ord og vil derfor blot sige: Fremover ska' jeg prøve at komme med nogen flere indlæg og uddybe mine kommentare med nogen analogier, anekdoter, aforismer og sidebemærkninger, som tilføjelse til de indlæg jeg allerede er kommet med indtil nu i div. tråde.

Som tillæg til den første tråd jeg deltog i her på kandu ( http://www.kandu.dk/Spg4544.aspx ) vil jeg hermed uddybe med følgende 17 kommentarer:

1.) Har du prøvet mit link ras65 ?
2.) Nu er det 3 år siden du stillede spørgsmålet, hvad med at lægge en kommentar?
3.) Du kan evt. også søge på http://www.internetplads.dk
4.) Ps. Så kan du selv vælge en host ud fra de behov du har.
5.) F.eks. Frontpage Extensions, ASP, MySQL osv...
6.) Du har mulighed for at vælge mellem danske og udenlandske udbydere.
7.) osv.
8.) osv.
9.) osv.
10.) osv.
11.) .
12.) .
13.) .
14.) .
15.) .
16.) .
17.) Haloooo ras65. Er du der?

..og nu videre til næste tråd

1.)
2.)
3.)
4.)

Jeg har deltaget i mere end 5000 tråde

Det kommer til at ta' tid det hersens her

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-06 10:49

Ps. ...og husk nu alle sammen at den 1. juni er det ans der har 3 års jubilæum

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-05-06 12:15

Jeg læste lige din debuttråd igennem Molo, den er gammel, men for pokker da - noget kan man da genkende fra 'utidens'tråde

Citat
Hvis man ikke er i stand til at formulere en mere intelligent afvisning af et svar, skulle man måske overveje om man bør kommunikere og søge hjælp via online medier hvor kommunikationen primært er begrænset til text.

.....hvilket så er skrevet af en Kandue som åbenbart ikke bruger sitet længere, vores Kandu kunne sikkert ikke helt tilfredsstille vedkommendes intelligensniveau
MEN - man kunne jo prøve at læse vedkommendes egne indlæg i den tråd, igennem, for så vil man erfare at vedkommende måske liiige burde feje for egen dør, før han begynder at irettesætte andre. I hvert fald er hans egne indlæg inficerede med rigtige ægte stavefejl (ikke dém som vi andre altid laver, vores er nemlig TRYKFEJL! (nemme at adskille - stave- og trykfejl).

Sådan er det jo osse i dag og sådan vil det sikkert blive ved med at være i al tid fremover

Og så vil jeg da lige huske at sige tillykke med din 3års kandufødselsdag, tak for din dejlige, varme og til tider selvironiske måde at bidrage til Kandunderholdningen, på
(når du begynder på dine nørdeting falder jeg af men så er der jo frit slaw og jeg kan klikke mig ud ).

Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 15:36

Citat
Ps. ...og husk nu alle sammen at den 1. juni er det Ans der har 3 års jubilæum

Hvem er Ans.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 15:39

Ov manner - vi har så løst gåden. Hvem kom først æget eller hønen.
Molokyle kom først.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 29-05-06 20:01

Hvor længe har kandu egentlig eksisteret ?

Jeg kan se jeg blev medlem 25/11-2002

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 20:11
Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-05-06 20:40

Citat
Kig her klojs
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=2371

Hvor man så kan se, at Teamet bag kandu, ikke har været logget på siden 1/1-06

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-06 20:47

Jamen kære Henrik. Tillykke med at du nu har været Kandu'er i 3 år.

Du har dine special-områder, hvor du virkeligt er en dygtig Kandu'er der giver gode svar til vore brugere. Du rejser selv spørgsmål til glæde for andre Kandu'ere, og du er også altid frisk på at lave en Smalltalk eller at deltage i en sådan.

Så jeg vil tilslutte mig jubel-koret.

Hjertelig tillykke og 1000 tak for at du er her.

Hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-06 21:22

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=2371

Der er en bruger på kandu, som blev medlem samme dag. Den bruger er tidligere blevet "taget" i at være en del af teamet bag kandu. Den samme bruger har været logget på i dag.

Tror jeg vil oprette et nyt spørgsmål, så I kan hige og søge i gamle tråde

Den der finder brugeren får point

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-06 21:29

ans - Glem dine point. Jeg kom kun ind i dette spørgsmål for at hædre Molo/Henrik.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 21:34

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=2360

nemt..........................

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 21:41

For resten kære rare søde Ans - så har du vel ikke tænkt dig at dele ud af disse tillykkepoint.
I øvrigt snød jeg lidt og lavede et rent gæt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-06 21:42

e.c

Det var du ikke længe om Det er sikkert noget, jeg har fortalt dig

Den bruger er blevet medlem før kandu.dk, hvis man skal tro på medlemsnummeret.

Så sparer jeg de point

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 21:55

Det var såmænd rent held, men jeg kunne huske at Gandalf var en gammel bruger, og så
er det bare at søge på navnet..........................du ved heldet følger visse personer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-06 21:56

Den 'ældste' jeg er stødt på ...i levende live ..Kandu.dk bortregnet ...er vist : briani 23-06-2001

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 22:08

Ham "kandu" her: (ej kandu team)
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=4249
ses også af og til.
http://www.kandu.dk/Spg88086.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-06 22:15

næ næ molo

Du har også deltaget i en tråd, hvor gandalf havde et indlæg, men den kan e.c sikkert finde til dig

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 22:24

Her er en af dem:
http://www.kandu.dk/Spg42984.aspx

Ps. Jeg er snart lige så skrap som Ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-06 22:39

Du er blevet rigtig skrap, øvede du dig mens kandu var i udu

Det er nu heller ikke så svært at finde de tråde, der er ikke så mange at vælge mellem.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-05-06 23:22
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 23:28

slået med en enkelt dag

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-05-06 23:41

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-06 23:55

pawel er jo ejeren af kandu og han har da været online den 30.04.06

Næste gang kandu går ned, så er det da muligt at sende private indlæg til de 2 brugere

For pawel skriver jo
Citat
pawel (Superbruger)
Medlemsnummer : 2358
Superpoint : 920
Medlemsdato : 13-11-2000
Seneste login : 30-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------
Skriv til pawel Blacklist bruger Favorit bruger

Profil Historik
Profil
Beskrivelse af profilen

--------------------------------------------------------------------------------

Beskrivelse

--------------------------------------------------------------------------------
ka' bare det gylle ! Og mere til !!

Kode
bla bla

Det ku' være sjovt indtil man bliver blacklistet af kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-06 08:00

Hvis man nu blacklister pawel, går Kandu.dk så ned?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 31-05-06 09:52

Tak for svaret molo

Jeg lukker nu, det er jo ikke til at vide, hvornår kandu igen er i udu.

Trist at kandu netop gik ned da jeg havde åbnet denne tråd.

Min første tanke var "Nu roder molo igen med kandukoder"

Det tror jeg så ikke var tilfældet, du ville ikke kunne undvære kandu i flere dage

Hilsen ans

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-05-06 15:15

Ja ja det er Eyvind der er nysgerrig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-06 18:56

Ja ja, når jeg lukker et spørgsmål, så får jeg ikke mails.

Det kunne jo være at et privat indlæg enten til Gandalf eller pawel ville hjælpe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-05-06 21:15

Jeg kan ikke undvære kandu.dk ..ret lang tid ad gangen

..så langt har du ret ans

..måske det er Eyvind der stopper festen, når det bli'r 'for sjovt' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-05-06 21:38

Jeg har slet ikke tid til fest, for jeg har tiltusket mig en bærbar på 600 Mb.
Den skal gøres ferieklar.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-05-06 21:40

Mhz

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-05-06 22:13

Orv..... Jeg ka' næsten ik' få luft

</MOLOKUGLESKØR>