/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Logitech desktop problemer
Fra : jeanette18
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 24-05-06 06:12

Heysa. På mit logitech tastatur kan jeg ikke få lov til at aktivere mit I-touch system. Efter downloading af denne her driver:
(http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/DK/DA,CRID=1796,contentid=6998)
får jeg meldingen:
ALVORLIG FEJL - beklager, softwaren er ikke kombatibel med dit styresystem. De grundlæggende funktioner vil dog fungere. Installationsprogrammet lukkes nu.

Hmmm, ja logitech supporten svarer ikke på email forespørgsel om problemet og i tidligere situationer har det da ikke været et problem at få driveren installeret og aktiveret.

Jeg benytter windows xp pro.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-05-06 07:36

Du mangler måske at lægge servicepack 1 eller 2 ind.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 24-05-06 08:30

Servicepack 1 er installeret og jeg har tidligere kunne få det til at fungere uden at skulle hente SP2.
SP2 har jeg fravalgt da den konflikter med en del af de andre programmer jeg har på pc`en.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-06 09:03

Lad os se om linket virker>
Måske dette>

14 USB iTouch keyboard isn't working

http://logitech-en-amr.custhelp.com/cgi-bin/logitech_en_amr.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=fycUb4Ph&p_lva=&p_li=&p_page=1&p_cv=&p_pv=2.11%3B3.u0&p_prods=844%2C11%2C0&p_cats=&p_hidden_prods=&prod_lvl1=844&prod_lvl2=11&prod_lvl3=0&p_search_text=&p_new_search=1&p_search_type=answers.search_nl

Jeg læste også på logi's forum om en der havde det samme
problem som du har men der var ikke noget svar på hans spørgsmål.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-06 09:05

Det gjorde det ikke,men det er post>
14 USB iTouch keyboard isn't working

Jeg tænkte på.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-06 09:12

Nå det er når han prøver at afindstallerer i-touch>

Logitech itouch software will not uninstall May 21, 2006 Tony Stanley
It seems like the uninstaller for logitech itouch software is malfunctioning. Every time I try to uninstall it, an error messages displays that says my OS is not supported even though I am running the correct OS. Is there a way for me to manually remove itouch drivers or any way to remove them?

http://community.logitech.com/index.html?c=USA&l=EN

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-05-06 09:23

Virker heller ikke,det er under>
> Cordless Keyboards, Mice, & Trackballs
Jeg har selv et problem med mit nye MX5000/mx1000 combo
sæt og det ser ud som om der er mmasser af andre der har det samme problem inde i logi forumet,et dyrt keyboard og mus hvor det eneste jeg kan bruge i øjeblikket er musen,jeg kan godt få det hele til at virke,men når jeg så skriver på tastaturet så repeterer det tastningerne
så man hele tiden skal redigerer i det skrevne(Blutooth lort/og dårligt codet software)så jeg må gå og vente på
at logitech kommer med en løsning(software løsning)
ADVARSEL:KØB IKKE LOGITECH MX5000 COMBO SÆT,DET ER NOGET LORT.
Manse9933

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 25 point
Dato : 24-05-06 09:33

Du skal nok afindstallere i-touch manuelt før du indstallerer opdateringer,jeg har selv kæmpet med at afinstallerer setpoint 2.60/blutooth versionen,30 nøgler
måtte jeg fjerne i regedit før jeg kunne genindstallere
(de efterladte nøgler blokerede for genindstalationen)

software,det har jeg nu gjort 8 gange for at se om problemet var indstalations fremgang's måden,men det er softwaren der er problemer med.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 24-05-06 18:47

Hej alle.
Er det "Logitech Cordless Desktop MX 5000 Laser" der er tale om?
Jeg spørger fordi der er brugt nogle andre benævnelser i tråden.
Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 24-05-06 22:34

Det drejede sig om cordless optical de luxe tastaturet. Løsningen fandt jeg ved at jeg måtte op på den ene af husets 3 pc`er (alle benytter xp pro) og på den kunne jeg installere filen hvorefter jeg via netværket smed den ind på mit drev i udpakket tilstand. Og..........det virker.

I skal have tak for forsøget:)

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 24-05-06 22:35

Tak for svaret Manse9933.