/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
fedeste kommentar til MGP
Fra : mangorossa
Vist : 784 gange
100 point
Dato : 20-05-06 22:44

Var det godt?
Samme lort som det plejer?
Bedre end det plejer?
Vinder vi i år?
osv......

mango

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-05-06 22:51

Var det ikke først næste Lørdag ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-05-06 22:52

MGP ER det samme som det ALTID har været. Dog er kvinderne mere nøgne end nogensinde.

En ting der trækker kraftigt ned er at man er TVUNGET til at høre på den STÆRKT overvurderede, og altid dybt belastende Mads Vangsø

Han HAR haft sin storhedstid på P3, og når folk bliver trætte af at høre på ham dér, bliver de det nok også i fjernsynet. I det mindste er man da fri for at se på ham. - SOM man var tvunget til i det der med bubber.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-06 23:06

MGP : Hvad er det?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-06 23:11

Nåeh... det er en ulige konkurrance
Lige som den jeg vinder i morgen : http://www.lfk1940.dk/konkurrencer.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-05-06 23:13

epidedymittis, jeg har tilbøjlighed til at give dig ret....Han egner sig langt fra til at kommentere Melodi Gran Prix (molo) Hvis ikke man forstår hans ironi eller forfejlede smarte bemærkninger, som oser af: "jeg ved bedst og min smag er den bedste"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-06 23:17

Foreslag til MGP værter i årene fremover:

1.) Hans Otto Bisgaard
2.) Marianne Jelved
3.) epidedymittis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-06 23:18

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-06 23:22

Hmmmm... og så blev der helt stille ............................

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-06 23:23

HIT med påængårnø mangorossa !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-05-06 23:26

næ næ..du får ikke noget for dit radikale egotrip

ser du overhovedet MPG MOLO?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-06 23:29

Jeg ser da Formel 1 ..og boksning 1

Jeg troede musik var noget man hørte?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-06 23:33

Hvis man kan se musik ?

..forstår jeg bedre at epidedymittis har observeret at deltagerne er:

Citat
..mere nøgne end nogensinde

Kongens nye klæ'r?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-06 23:37

I så fald ?

Max Raabe vinder : http://www.palastorchester.de/index2.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-05-06 23:45

ok..molo...
hvad laver du så her ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-06 23:50

mangorossa -> Følger interesseret med og deltager i 'debatten'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-06 23:52

Mest fordi at det altid har undret mig at det åbenbart drejer sig om:

Musikalsk udseende

..hvilket jeg aldrig helt har forstået en dyt af !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-06 23:56

Hvis man er nødt til at se musik?

..må det da være fordi; ...man er (tone-)døv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-05-06 23:56

nej, og det er folk dælme også blevet trætte af..Finland vinder og dem kan man vist ikke kalde hverken smukke eller afklædte

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-06 23:58

At se musik?

..er som at fiske uden snøre

..eller som: En nøgen guitar i en tønde øl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-06 00:00

Apropos Finland: Afskylia Hygiejnen var forbi i går ...ædru, men hun ville ikke smide tøjet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-06 00:03

Ps. ..men hun sang med

..ikke kønt, men HØJT

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-05-06 00:09

ha ha..Finland vandt og det synes jeg sgu er for fedt...ud med de der pornodamer...vil man se pornofilm ka man sgu da vælge det selv...

Jeg stemte selv på Norge..synes bare de var fantastiske og meget smukke

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 21-05-06 00:12

til Finland

Yes, yes, Hold da helt K... hvor var det bare så fedt, at de vandt, i stedet for nogen af de der gyselige kællinger der ikke kan synge, og derfor blev nødt til at smide klunset for at aflede opmærksomheden fra de manglende sangkvalifikationer

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-05-06 00:18

Forresten så kørte vi sådan en lille konkurrence herhjemme om hvilke sange der kom på "top 5"

Gæt lige hvem der havde 4 rigtige, den eneste der snød mig, var Rusland, og derfor blev den sidste af min top 5 kun nr. 6
Man er ikke gammel sanger og musiker for ingenting

Pralepraleprale

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-06 00:23

..min stemme tæller åbenbart ikke ...selvom jeg også holdt med Finland?

Jeg må nok hellere holde mig til mit fiskeri

</MOLOKULE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-06 00:28

Jeg er lige for lidt siden blevet MPG hader, tænk at næsten alle gav stemmer til Finland det vil vare nogle dage at komme over

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-05-06 00:45

Jeg synes, det bliver mere og mere larmende! Fingrene i ørerne-smiley

Og værterne står altid og råber. Har de ingen microportere ved TV?

Der burde ikke være andre på scenen end den, der synger.

Å' så' jeg træt af at høre arabiske arrangementer én masse. Det er det samme om og om igen.

Vores sang var den bedste, basta.

Nu går jeg i seng og fremfører min nat-arie for naboerne

Kan I sove godt!

Hanne

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-05-06 00:49

Jeg synes som Hanne, at den danske var super...men det er så svært at gisne, da man ikke ved hva der liiige fænger.
Jeg synes der var mange gode og nogle ganske få aldeles forfærdelige...

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 21-05-06 01:06

Problemet er, at der er sååå mange kønne piger, der synger nydeligt.
Eftersom de næsten allesammen efterhånden har taget det meste af tøjet af, skal der noget andet til for at skille sig ud fra flokken.

I år blev det så især Finland, men også til dels Litauen der skilte sig ud. Personligt hader jeg den litauiske sang (We are the winners), men den skilte sig klart ud, og jeg var ikke i tvivl om, hvem der sang den...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-05-06 01:57

til Finland...men for pokker da....al den udklædning??

Altså - enten var tøjet noget man skulle tænke sig til eller osse var de udklædt som jeg ved ikke hvad.

Det ærgrer mig utroligt at sceneoptræden skal betyde så meget, det burde da for pokker være selve melodien? Det hedder da stadig MELODI Grand Prix....æw.

Og de øøøøndige halvnøgne piger der rendte rundt, skrigende som en vis Herre var i hælene på dem. Larm larm larm.

Jeg må ærligt tilstå at jeg ikke syntes vores melodi skilte sig ud fra de øvrige, jeg gav den keine stemmer men havde til gengæld super dygtige Carola fra Sverige på førstepladsen. Hvor er den pige dog professionel og hvor har det været spændende at følge hendes karriere fra dengang hun, som ganske ung, stillede op i Grand Prix, første gang - jeg husker ikke helt hvor ung hun var men mener ikke hun var mere end 16-17 år.

Nå - skidt eller kanel - en RÅhyggeaften er det jo - så traditionsrig og et fast indslag i årets gang....her hos os. Hele familien samlet - plus hund og misser. Gid middag (kyllerylle), derefter ind og finde dne bedste plads - og klar til desserten. Senere var der natmad og gufskål.

Aftenens fedeste kommentar Mango? Tjae..den faldt vist omkring ved 22tiden, hvor jeg bar et fad med tigerrejer, apsarges, brød, æg, tomat osv osv ind til sønnen og kammeraterne som var arriveret.....hans kommentar:
"NAAAI MOAR, STOP SÅ! - vi KAN altså ikke få mere mad ned i dag....men lad det bare stå...er der osse colaer?"

Så'rn kan det gå

Alt i alt en god og hyggelig Grand Prix aften og vi ser da selvfølgelig frem til næste års ditto

Natnat og sov godt herfra.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-05-06 03:16

tja! Finland ok! Men den man kommer til at huske og høre er Tyrkiet! Red fed ørehænger!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-05-06 03:16

blab blab blab superstar!

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 21-05-06 07:35

Jeg syntes bedst om

Texas Lightning - No No Never

IPM

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-05-06 09:54

Å så Mads Vangsø!

Han er da en streng ged....

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 21-05-06 10:02

Det hedder faktisk Eurovision SONG Contest - og ikke melodi GP.

Også her i huset har der været tradition for en hyggeaften, som i år blev forstyrret af en mærkelig lyd omkring sang nr 15 - det viste sig at være konen, der snorkede på sofaen - smittende - vågnede midt i pointgivningen, som i stil med tidligere år er en politisk/geografisk manifestation, tydeliggjort ved Danmarks pointhøst fra loyale naboer.

Men det jeg har nået at høre/se fra præsentationsprogrammerne har været rædselsfuldt. I og med, at det hedder en sangkonkurrence, må man da som minimum kunne forlange, at deltagerne kan synge rent.
Min gamle sanglærer ville have forvist f.eks. deltagerne fra Spanien til evigt ophold i brummergruppen.

Hørte Finlands vindersang i radioen her til morgen - den er faktisk ikke såååå ringe enda.

ps. Imponerende at DK ikke kan komme med noget bedre end en afstøvet version af en 70'er-hit.

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 21-05-06 10:32

MGP = Mega Grimt Postyr

ESC= Ekstremt Skævt sCeneshow

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 21-05-06 11:47

ps.

"fedeste kommentar":

Må være konens !!!:"Skal vi gå i seng ?"

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-05-06 13:00

Nå ja det hedder jo ikke melodi gran prix længere...den titel har ungerne jo nuppet til deres gran prix...tak for det Brokke

Og ja...det der med at kunne synge, vil jeg give dig evigt ret i...man undrer sig dybt over hvordan dælen de har banet sig vejen helt til ESC ...Spanien var en af dem hvor jeg krummede alt hvad krummes kunne...

We are the winners, synes jeg faktisk var et festligt indslag og meget selvironisk..det var der åbenbart ikke mange i salen der forstod. Synes det er meget dårlig opførsel at buhh´e af folk som forsøger at gøre det så godt de kan.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 21-05-06 14:32

Har det nogensinde været godt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-06 18:30

Tjaeh... jeg holder med bokke44 ...sålænge 'Brokke' holder sig indenbords i akvariet, sammen med 'Moster' som tilsyneladende begge har modtaget sangundervisning

Jeg ku' nu ik' høre no'et?

..men jeg vandt alligevel idag [tillkke]

..en FLOT sidsteplads (= no. 20 ud af 20 mulige blandt ca. 60-70 deltagere. 4 billetter til svømmehallen i DGI byen VesterBronx

Hvor? Hér : http://www.lfk1940.dk/konkurrencer.html

</LYSTFISKEREN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-06 18:33

Det ku' jo være man ku' redde sig nogen go'e sild med hjem derfra?

..hvis altså man ka' få dem på krogen?

</BADEJERN>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-05-06 19:01

Fiske(r)pigens sang......

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-05-06 19:22

Citat
Jeg syntes bedst om

Texas Lightning - No No Never

IPM

ja, den var faktisk forbavsende god, dog ikke god nok til at vinde

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 22-05-06 07:56

Jo Sus
Når du ser den Video der er køre på MTV så er lyden meget bedere end den der var i Lørdags på TV
Kan godt sende den til dig

IPM

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 21-08-06 22:51

Tak for svaret dova.
Kom lige i tanke om at jeg havde et par spørgsmål som ikke var lukkede.
Du vinder, for det er som at høre mig selv