/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Et håndtryk, hvad er det værd?
Fra : halvdum
Vist : 846 gange
300 point
Dato : 20-05-06 13:09

Har man egentlig mødt en person, før man har trykket vedkommende i hånden.
Jeg mødte forleden dag, en person som jeg tit har "mødt" herinde.
Men denne gang, LIVE.
Wooow for en oplevelse, pænt goddag og det hele. ;)
Da ´natmaden´ havde pressenteret os for hinanden, sagde jeg for sjov,
det håndtryk får du 100 point for, på kandu.
Der er nu gået over en uge, så med renter er det vel ca. 300 point.
Spørgsmålet bliver lukket , når den rette har fået sine "renter".
(hvem kan det fjols da have mødt ?)
VI FÅR SE.
Her behøves ikke lange udredninger, blot et pænt goddag :)
mvh halvdum

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-05-06 13:13

Spændende!

Er det meningen, at vi skal gætte?

molo

Hanne

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-05-06 13:16

*pænt goddag smiley*

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 20-05-06 13:16

ingen gætteri, det er kun vedkommende selv der kan indkassere.
Det var jo "næsten et løfte"
mvh halvdum

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 20-05-06 13:24

Også pænt goddag til dig vil.du.
Men desværre, du ved da godt du ikke har mødt mig
Nu kan der for (endnu) engangs skyld komme gang i debatten om,
hvordan man må/kan bruge sine point.
Hvilket egentlig rager mig en papand
Kan i have en rigtig god dag.
mvh halvdum

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-05-06 13:26

Lyder som et gyldent håndtryk?

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 20-05-06 13:44

Det er nok arne.jakobsen du har mødt
Citat
Wooow for en oplevelse, pænt goddag og det hele.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-05-06 13:45

Ja, hvis vi skal gætte, hvilket jeg egentlig ikke tror er meningen, er det jo bare med at få huskeren i gang m.h.t. hvem natmaden kan tænkes at kende herindefra.

Jae...joe,,,lad mig nu se .......jo, jeg kunne godt nævne et par stykker.......men det vil jeg slet ikke, for har du tænkt på du halvdum, at det slet ikke er sikkert, at nogen er interesseret i, at det kommer frem herinde, hvem der kender hvem, hvorfra og hvorfor og hvornår

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-05-06 14:38

Du spørger om
Citat
Et håndtryk, hvad er det værd?

Afhænger helt af personen - et håndtryk fra en brugtbilsforhandler er der mange der har fortrudt

//bentjuul

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 20-05-06 15:23

Hej igen.
Nej nej nej, det er ikke: Gæt en brugt bil med svamp.
mvh halvdum

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-05-06 15:40

Keine poænger? SÅ er jeg skredet

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 20-05-06 15:46

god tur camillasmoster

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 300 point
Dato : 20-05-06 15:49

Jammen det er jo mig som ærbødigst hilste på "halvdum"
Men det var nu en rimelig falsk varebetegnelse.
Man kan da ikke være halvdum og se almindelig ud.
Jo jeg var ude hos Natmaden og lege med en avanceret form for SME
Hilsen fra
Emesen Eyvind Emesen. e.c

Kommentar
Fra : camerone1863

Dato : 20-05-06 15:51

hvad er et håndtryk værd? et håndtryk er internationalt. et håndtryk er fredeligt og byder velkommen. et håndtryk kan forsone. et håndtryk kan også være afsked med håb om gensyn. ved ikke hvem du har trykket hånd med, halvdum. men hans synonym kunne måske være vindstille

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-05-06 17:41

Citat
e.c

Dato : 15-05-06 20:24

--------------------------------------------------------------------------------
Jammen Molo - de der websites ...............sidder man godt i dem.

Ps. Jeg skal hilse alle fra "Natmaden" og "Halvdum" i Albertslund.
Desværre var jeg kørende i bil, for der er ellers hyggeligt i lunden.

Citat
Nej nej nej, det er ikke: Gæt en brugt bil med svamp.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-05-06 17:44

Da jeg første gang var på besøg hos mango, kom alle tre unger og gav hånden og sagde deres navn.

Hold da k..., det gjorde et stort indtryk på mig, at de var så velopdragne.

De er bare SÅ dejlige, de unger!

Sådan et håndtryk kan bryde isen mellem folk, der ikke kender hinanden i forvejen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-05-06 17:49

Når jeg kommer til en fest, hvor der er mange mennesker (og mange, jeg ikke kender) tager jeg fusen på dem og går hele rækken rundt og gi'r hånd og præsenterer mig.

Hvis folk kommer ind i rummet og sniger sig langs med væggen uden hverken at sige dav eller gi' hånd, er det sq svært at få en od kontakt med vedkommende. Faktisk virker det på mig, som om de helst vil være fri for kontakt med resten af selskabet.

Jeg er selv genert ind imellem (jow jow ), men så kommer provoen op i mig, og jeg tager rækken rundt. Det er skægt at se deres ansigter, når de ellers troede, at der ikke var flere, der gad at give hånd til 50 personer +-. Men dá blev lige de klogere

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-06 17:52

Nemlig Ans ................. men det kniber med korttidshukommelsen for nogle andre.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-06 17:57

Jeg glemte at fortælle hvad SME er for noget.
http://contribs.org/modules/news/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-05-06 18:03

Jeg er nu mere bekymret for denne udtalelse

Citat
Nej nej nej, det er ikke: Gæt en brugt bil med svamp.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-05-06 18:04

Når jeg gi'r hånd, præsenterer jeg mig altid som : A. Hansen Negerbokser.
Det er alligevel et fåtal, der lægger mærke til, hvad man siger i den situation.

M.v.h.
A. Hansen Negerbokser

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-05-06 18:37

Hi hi hi, Gambrinus - du har fuldstændig ret!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-06 18:49

Pussigt - jeg siger altid:"Mit navn er Gambrinus ".
"Ja ja det kan enhver kalde sig" siger de.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-06 18:51

Tag det helt roligt Ans - der var kun mig i bilen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-05-06 18:59

Det er også det, der bekymrer mig e.c

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-06 19:05

Jeg drikker ikke når jeg kører -
det er alt for farligt når man skal kigge og pifte efter pigerne og drikke samtidig.
Det ville være noget nemmere med automatgear, men det har jeg ikke på denne bil.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-05-06 19:18

Jeg forsøgte mig en gang med : Goddag jeg hedder Emesen.
Vedkommende stirrede fuldstændig uforstående på mig og ytrede :
Mærkligt...... Du ser da meget normal ud.
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-06 19:23

Det er da godt man ikke hedder Emesen.
Hilsen Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-05-06 19:24

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-05-06 00:26

Det med håndtryk, kommer aldeles an på hvor man bor..i vestjylland er det rigeligt til at afslutte en handel....resten af Danmark kan jeg ikke sige god for

Tak Hanne

"den stolte moder"

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-05-06 11:42

Citat
resten af Danmark kan jeg ikke sige god for ;-)

Så må vi da bare vente med at give håndtryk, til mangorossa har sagt god for os andre.

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 21-05-06 12:45

Flere renter. ;)
mvh halvdum

Godkendelse af svar
Fra : halvdum

Dato : 21-05-06 12:51

Tak for svaret e.c.
Og nu håber jeg bare, at renterne kan opveje,
de lange ventetider.
mvh halvdum

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 21-05-06 13:20

Det her lort virker da ikke ordenligt, jeg havde forhøjet den med 200.
Men de er tilsyneladende bare blevet væk, herlig side.
mvh halvdum

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-05-06 13:24

e.c

Skal nok overleve. Hvis han mangler point, så skal han nok få dem

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 21-05-06 13:28

Så "løsningen" må være, et sted mellem 300 og 500 point, for et håndtryk.
Ihvertfald i dether tilfælde.
Hvad mon man kan få for en krammer ? ;)
fortsat god weekend.
mvh halvdum

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 21-05-06 14:08

Ja ans, han har nok.
Men som gud siger:
Den der har skal have mere,
og den der ikke har, skal endda fratages dette.
Så hermed er begge dele opfyldt.
mvh halvdum

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-05-06 14:42

Selv tak "halvdum"
Men jeg kan sige at det var lidt mærkeligt at stå på den parkeringsplads igen efter ca. 35 år.

Ps. Min kandutakst er:
Håndtryk < 300
Knus (til pigerne) < 11 + en kæmpe skideballe for at dufte af parfume.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-05-06 17:58

Jeg siger hermed god for alle i denne tråd

e.c. når vi mødes og du får et knus, undlader jeg bare parfumen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-05-06 04:49

Hvad er parfume ??

Ja det var en hyggelig og lærerig dag.
Men næste gang må du nok hellere tage toget
Og husk så lige at fortælle konen at du skal på kursus, i hele ugen.
Jeg jeg lover dig, hun vil ikke kunne kende dig når du dukke op en gang til efteråret

Tak for pc og hjælp E.C.

Tror at han hedder halvdum, fordi at jeg en gang greb ham i at fjerne de røde pletter
på rødspætterne med renset benzin.
Ja enhver ved da at man skal bruge Chloramphenicol

ØH hej halvklog, groft at jeg må købe mig ind her men nu har mango også sagt god for
lille mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 06:56

Har I nu været på PC-messe igen?

Moster

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-05-06 08:07

jow jow natmad, det ved du jeg til enhver tid ville gøre

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 08:27

Jeg synes lissom mango 08.07!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-05-06 08:36

He he ...ja vi ved nemli pr. instinkt hvem vi kan sige go for ikke Hanne?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 11:23

Jow, hi hi

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-06 16:28

Næe Moster - vi har bare "messet" lidt over en lille server.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-05-06 16:55

Endelig !
Et par kvinder der indrømmer, at de bruger deres instinkt istedet for deres hjerne.
Gambrinus

En fundamental betingelse for geniet er en abnorm overvægt af sensibilitet over instinkt og forplantningskraft. Deraf fjendskabet mellem geniet og kvinden. Kvinder kan opnå betydeligt talent men intet geni. Thi de forbliver altid subjektive, for dem er alting personligt og alt betragtes som midler til personlige formål.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 17:00

Så er der Sus og jeg, der bruger begge dele, den herre

Moster

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-05-06 17:04

Jep !
Jeg kan godt se hvor konflikterne opstår.
Fantastisk i ikke fryser eller går ned lidt oftere.
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-06 17:09

Spørgsmålet her drejer sig om håndtryk og ikke håndgemæng.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-05-06 17:12

ØV !

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-06 17:20

Giv nu damemenneskerne hånden (hold øje med hele armen )

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-05-06 17:26

OK !
Undskyld . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . jeg viste ikke der var damer til stede.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 21:40

NÅ! Gambrinus - NU står du til øretæver - men det var vel også det, du bad om?!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-05-06 22:35

Jep !
Jeg har jo fået tilhold mod at ytre mig andre steder.
Gambrinusn

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-05-06 22:51

he heeemmm...hvor er han der den flab der skulle ha en ørefigen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 23:49

Er vi kørt, mango?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-05-06 00:00

Så ta'r vi cyklerne frem.
Kør' os en tur.
Gambrinus
( Kvinder bør ikke kunne få kørekort til autobobil )

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-05-06 00:02

Nå moster , skal I til midnatsmesse ??

så tag lige denne tilægsside til den store bog med.
Citat
Opgradering fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0

Kære Hotline
For få år siden opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede, at det nye program straks begyndte at kræve, at jeg installerede Børn 1.1, 1.2 og 1.3.
Det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer.
Det stod der ikke noget om i produktspecifikationen for programmet.
Oven i købet installerede Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker straks op,
når jeg starter computeren - og det overvåger alle mine aktiviteter.
Gamle programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfest 2.5 og Søndagsfodbold 5.0 virker ikke mere. Når jeg prøver at køre dem, får jeg beskeden:
"Du har begået en ulovlig handling. Luk straks alle programmer, der ikke understøttes af Kone 1.0".
Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden,
mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer.
Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0.
Kan I hjælpe mig?
På forhånd tak.
Den forvirrede og frustrerede bruger

Svar fra Hotline:

Kære forvirrede og frustrerede bruger
Dit problem er meget almindeligt, og mange klager over det samme.
Problemet skyldes hovedsagligt en misforståelse.
Der er mange mænd, der opgraderer fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0,
fordi de tror, at Kone 1.0 hovedsagligt er et nytte- og underholdningsprogram.
Der tager de fleste fejl!! Kone 1.0 er et styresystem, der er designet til at styre alt.
Det er umuligt at fjerne Kone 1.0 for at vende tilbage til Kæreste 7.0,
når Kone 1.0 først er installeret.
Nogle har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2.0,
men de endte med at have flere problemer, end de før havde med Kone 1.0.
Vi anbefaler, at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen.
Systemet vil køre perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle almindelige programfejl,
lige meget hvad de skyldes.
Det bedste du kan gøre er straks at skrive:
\UNDSKYLD, før styresystemet vender tilbage til normal.
Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en høj grad af vedligeholdelse.
Du kan overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen.
Vi anbefaler Blomster 2.1, Chokolade 5.0 eller i ekstreme tilfælde softwarepakken Pels 2000.
Men du må under ingen omstændigheder installere Veninde i Miniskørt 3.3!
Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil resultere i,
at Kone 1.0 afinstallerer sig selv og samtidig fjerner ca. 50 pct. af systemressourcerne.
Veninde i Miniskørt 3.3 er i øvrigt et program,
der kræver store systemressourcer,
og vil derfor ikke kunne køres med den begrænsede kapacitet,
der er tilbage, efter at Kone 1.0 har afinstalleret sig selv.

Med venlig hilsen
Hotline

Go'Messe

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-05-06 00:03

Har i lagt mærke til, at jeg afpassede tidspunktet for mit sidste indlæg efter kvinders IQ ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-05-06 00:48

Har i lagt mærke til, at jeg afpassede tidspunktet for mit sidste indlæg efter %
på min hjemmelavede kirsebærvin

nå nu skal den osse snart destilleres

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-06 10:52

Der er f.... atter gået brand i et eller andet hos Gambrinus..... for det kan vel ikke i hans pære - dén ér jo sprunget

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-05-06 11:50

ÆÆÆhh Hanne, selvom der nok ikke længere er rent hjemme hos Gambrinus, bliver vi 2 nok snart nødt til at "besøge" ham...har duhans adresse?

Han skal vist liige "tilpasses" en smule.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-06 12:36

mango - det hedder "afrettes"

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-05-06 12:55

Kender du ikke til utilpassede unger og såen *GG*

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-06 13:51

Jow - men de er noget mindre end Gambrinus..... de kan stadig nå at blive afrettet... derimod.....