/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB hub 2.0
Fra : Lionje
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 19-05-06 14:48

Hej.
Jeg har fået en USB fordeler med 4 USB udgange. Den virker perfekt, når jeg sætter den i en USB udgang på PC'en. Der er en strømtilslutning med til lysnettet. Hvorfor er der det, når den virker uden?
Der er ingen manual med, så derfor dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-05-06 14:53

En standard USB kan kun trække 0.5ampere, med en ekstra PSU på, kan den trække meget mere.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 50 point
Dato : 19-05-06 16:43

Den ekstra strømforsyning er til for ikke at belaste USB udgangen fra comp.
Om den er nødvendig kommer an på hvad du vil "trække" på den.

Godkendelse af svar
Fra : Lionje

Dato : 20-05-06 20:20

Tak for svaret e.c.
Herligt med hjælp fra jer begge, men jeg kan jo kun give points til én