/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Soltek USB 2 driver
Fra : drblah
Vist : 1465 gange
70 point
Dato : 16-05-06 20:50

Hej

En af mine venner vil gerne have fat på en USB 2 driver.
Han har et Soltek sl-k8an / k8an-rl bundkort. Hvor kan man finde sådan en driver.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-05-06 21:07

De drivere der følger med bundkortet har også drivere til USB.
Så det er nok drivere til selve bundkortet du skal lede efter.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-05-06 21:14
Kommentar
Fra : phg1

Dato : 30-05-06 22:07

der findes ikke en usb2 driver, eller rettere det gør der men den er indbygget i styresystemet foreks. windows xp det vil sige når du har indstaleret dine chipset drivere ved styresystemet hvad dit bundkort understøtter om det er usb 1 eller 2.du kunne prøve at indstalere windows 95 eller første ver. af windows 98 på din pc med ovenstående bundkort så er det helt sikkert at der ikke kommer noget som helst signal ud af dit usb stik ligemeget hvor mange der så findes på bundkortet
kort sagt er det dit styresystem der bestemmer om du kan køre usb eller ikke.