/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Stil op i køen og sig tillykke
Fra : Monsen1234
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 16-05-06 09:12

Hvorfor regner det lige i dag, det kan i alt fald ikke være fordi jeg ikke har været en god dreng nå, der er jo også andre der har fødselsdag i dag.
Gaver modtages kun ved bagindgangen og der vil der efter blive budt på pinde madder og citronvand

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 16-05-06 09:26

Må jeg være den første til at ønske tillykke .

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-05-06 09:40

kære Monsen1234!

Ja ja, bare giv de andre skylden

Hvor ung bliver så så'en en knægt?

Her opløfter jeg så min stemme i en fødselsdagssang! Happy Birthday....

Hanne

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 110 point
Dato : 16-05-06 10:01

Til lykke med dagen. Pyt med regnen, du får en gave, så du kan rense din skærm på indersiden
http://www.grineflip.dk/funstuff/indvendig_rensning.htm

kommer snart igen.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-05-06 10:03

nej det skyldes ikke dig Monsen..det er bare vejret

Mange gange tillykke da..og knuzer

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-05-06 10:23

Jeg ville også stille mig op i den lange række af kø'er, men de siger allesammen at jeg skal stille mig bagerst i køen.
men det kan jeg ikke.....................der står en i forvejen.
Så det må blive et uden for køen.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-05-06 11:52

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-06 12:13

Og slutter mig lige til Camillasmoster, så det bliver i "stereo"
Happy Birthday to you.......

Monsen

mvh dova

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 16-05-06 12:25

Hej Monsen, stort Tillykke

Håber du får en god dag med chokoloade, lagkage, gaver og hele 'pivtøjet':

http://www.bagpipersforhire.com/sounds/Happy%20Birthday.mp3

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-05-06 12:27

IIIIIII dag er det Monsens fødselsdag
HURRA HURRA HURRAAAAAA
Han sikkert sig en gave får
som haaaaan har øøønsket siiiiig i år
med dejlig chokolaaaaaade og kaaaaaaaagerrrr tiiiiiil....

.o0..(fatter ikke at de vil være bekendt at kun synge een linie)

Fødselsdagknus fra en som ÆÆÆLSKAR det kølige vejr og NYDER hver dag temperaturen ligger under de 20 grader (får tæv nu).

6 grader = herligt vejr
8 grader = sommer
10 grader = hedebølge
15 grader = tropisk vanvid

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 16-05-06 13:02

TAK TAK TAK alle sammen det er alt for meget og som der bliver sunget, har lige været udenfor og kunne godt høre der blevet sunget i østlig retning, skønt, skønt.

Balcanard det var en dejlig gave du der kom med, men med den ru tunge er den lidt hård ved skærmbagsiden, jeg bruger gerne denne http://mirrored.flabber.nl/boob.cursor/ og hjælper lidt til med musen bliver den helt ren.

Camillasmoster - Det var et pinligt spørgsmål du der kom med, men man tror det næppe med det udseende men i det herrens år 1952 kom monsen til verden, stor og stærk

vil.du - De temperature du der nævner, vil jeg give dig helt ret i er gode´, men det er kun hvis de er målt i Grønland for der føles 15 grader bangene varmt ( Fordi luften er meget tør)
En lille sjov historie. Da jeg boede i Grønland i 1982 havde temp. i et par mdr. ligget konstant på mellem minus 38 og 40 graders frost, pludselig kommer der det der hedder en føenvind og temp. stiger på en ½ time til 2-3 graders frost. Og det var varmt sådan føltes det i alt fald, alle vinduer og døre blev åbnet alle steder, efter et par timer var der igen omkring 40 graders frost, en ret stærk oplevelse, så ja vil.du få grader kan godt være dejlige

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-05-06 14:07

vil.du , du må være i overgangsalderen?
Min veninde er det også og når jeg er ude og besøge hende sidder jeg og hundefryser...hun sidder bare og siger: pyyhh her er varmt...jeg lukker lige døre og vinduer op, og så sidder man der og kan ingen ting sige, og siger man endelig noget, klaprer tænderne så højt at hun aligevel ikke høre noget som helst.
Nej, stik mig 25 grader, det er det allerbedste

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-05-06 14:15

Stille sig i kø? Næh jeg bruger Billetnet

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-05-06 15:33

Mango - nix, keine overgangstid her -jeg har altid været sådan...et møgbesværligt individ

Nu er her 8 grader så jeg tror jeg vil dække op til aftensmaden på terrassen
Hmm.....måske man skulle emigrere til Grønland?...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-05-06 15:42

ja emigere er nok det bedste *LOL*
Naj..du blyver bar hær do....måske du skulle overveje at få job som kølemester i et frysehus?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-05-06 17:32

Nej da!

Kølerfigur

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-05-06 18:08

IHHH altså jeg troede der var et pangudsalg og har ventet sååååååååå længe på at komme bagerst i køen - som e.c. siger så står der jo altid en i forvejen - men nu maste jeg mig ind for at råbe

og så holder jeg forresten med vil.du angående temperaturerne

håber du får en god dag monsen (godt det ikke var momsen - så havde jeg bestemt ikke braget ind i køen)

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 16-05-06 18:21

...hold så op med at skubbe, nu røg jeg igen nederst. jeg var ellers den første på linjen. men høflig er man jo.
bagindgangen, hvor ligger den? der var noget med en gul sofavand.
nå monsenduder, et kæmpeåsåteløk fra jylland osse.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-05-06 23:51

Det vist nu man skal sælge sin Stones billet!!!

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 17-05-06 08:15

Tak for gaven Balcanard.
Det var så den dag ! Tusind tak til alle og den gode kø kultur det var svært at finde den der skulle have de 100 point, men Balcanard havde en lille sød kat med til mig og jeg fik slikket min skærm så grundig at jeg dårlig kan se igennem den mere så der for !!

Noget helt andet er det kan være jeg invitere til en rigtig fest om et par mdr. !!!!!! når der kommer mere gang i

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-05-06 09:02

Så hjertelig velbekomme. Nu ved vi så, hvad vi skal finde på som gave til næste år, nemlig en ny skærm måske ???