/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mango, tillykke med i morgen.
Fra : Franksp
Vist : 675 gange
28 point
Dato : 10-05-06 23:23

Hej Mango

Hjertelig. Tillykke med fødselsdagen i morgen. Jeg sender hilsenen nu, da jeg ikke er hjemme i morgen, og vil også godt være den første, der huskede det.

Du huskede, for første gang, ikke min fødselsdag.

Det gjorde min familie, mit eneste barn (en datter) og mine 2 søde børnebørn, heller ikke. Det er jeg meget skuffet over.

Jeg håber du må få en RIGTIG god dag, med masser af solskin og mange gaver.

Du får lige et citat, fra "Livskunstens Almanak" fra den 11. maj.

Citat

Forandre sig kan ingen, bedre sig kan alle.

Ernst von Feuchtersleben

Antallet af point, er meget overnøjet. Det er hvad jeg husker/tror. Hvis det er forkert, så må du undskylde mig.

Kærlig hilsen og god dag.

Frank

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 38 point
Dato : 10-05-06 23:32

Tusind Tak Frank....

Dejligt at du husker min

Nu ved jeg du ikke husker så godt, så jeg vil lige minde dig om, at jeg nok var den første der ønskede dig tillykke...ikke her på siden, men på MSN...
Men du har nok været for træt..men skidt, bare du havde en god dag

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-05-06 23:50

hej mango,
melder mig i flokken af lykønskere.
hiphurra og det er bare megastort, i tell you.

og et forsinket et til franksp,
det var bare synd, øvforengangøv.
de der mærkedage betyder nu noget for de fleste af os.
aase

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-05-06 23:55

Det havde jeg. Og min kone fyldte 60 år, søndag den 7. maj. Den blev fejret 3 gange.

Citat

Nu ved jeg du ikke husker så godt, så jeg vil lige minde dig om, at jeg nok var den første der ønskede dig tillykke...ikke her på siden, men på MSN...
Men du har nok været for træt..men skidt, bare du havde en god dag

Dette ved jeg ikke rigtigt, hvad du mener med, men jeg ønsker dig, fortsat en rigtig god dag i morgen.

Kærlig hilsen

Franksp

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-05-06 23:57

Mango

Er pointene helt forkerte?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-05-06 00:03

Glem det. Det var kun en spøg. Man spørger jo aldrig om en kvindes alder.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-05-06 00:08

TILLYKKE MED I DAG !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-05-06 00:09

aasenissum

Det har du meget ret i. Jeg er meget glad for at du skrev det. Jo ældre man/jeg bliver, jo mere "glæder det én".

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-05-06 00:14

Hej Mango

Nu er jeg bange for, at dine fødselsdagshilsener går til mig, se f.eks. (Gambrinus ) Det var ikke meningen.

Så hvis I vil sende en fødselsdagshilsen til Mango, så send det direkte til hende.

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-05-06 00:15

Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke

med fødselsdagen, Sus! med fødselsdagen, Sus! med fødselsdagen, Sus! med fødselsdagen, Sus!

Hav en rigtig dejlig dag - også selvom, jeg ikke kan komme

Føsdasknus

Hanne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-05-06 00:24

Hva'ba'va'`????
Har jeg nu igen gjort i nælderne ?
Det er ikke mig. Jeg var der slet ikke. Jeg så slet ikke noget.
Gambrinus

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-05-06 00:26

Det er dejligt, at du er her

Knus Ripley

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-05-06 00:27

Gambrinus - hvad nager dig, my dear?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-05-06 00:39

FrankSP :
Citat
Nu er jeg bange for, at dine fødselsdagshilsener går til mig, se f.eks. (Gambrinus ) Det var ikke meningen.

Det var ikke meningen. Men hvad har jeg gjort blandt andre ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-05-06 01:05

IIIIIII DAG ER DET MANGOS FØDSELSDAG
HURRA HURRA HURRAAAAAAAAA
HUN SIKKERT SIG EN GAVE FÅR
SOM HUUUUN HAR ØØNSKET SIIIIG I ÅR
MED DEJLIG CHOKOLAAAAADE OG KAAAAAAGEEEEEER TIIIIIIIL.

SÅÅÅÅÅ GIR HUN NOK EN LILLE EEN EN LILLE EEN EN LILLE EEN
SÅ GIR HUN NOK EN LILLE EEN EN LILLE BITTE EEEEEEEN.

til dig, hav en rigtig dejlig fødselsdag!

Dorthe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-05-06 01:07

MIN moar har fødselsdag og det har hun jo og det er i dag
MIN moar har fødselsdag og det har hun jo i dag.

Og høøøør nu heeeer en melodi jeg vuffe vil
Og høøøør nu heeeer hvordan jeg vuffe vil....

VUFFEVUF VUF VUF VUF VUF VUF VUF
VUFFEVUF VUF VUF VUF VUUUUUF.

Kys, krams og potedask fra din helt egen Perle.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-05-06 01:13

Citat
tillykke med i morgen
Det må være nu så rigtig hjertelig tilykke med dagen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-05-06 07:35

Et stort tillykke med i dag

Ønskes her fra Smørum.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 11-05-06 07:37

Tillykke med dage

Du ønskes også tillykke med dagen oppe fra det høje nord

IPM

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-05-06 07:41

...at se de der kendte sange udsat for "totaltryk" er bare så skøn. jeg har siddet her og skrålet med, ku' slet ikke la' vær'. ku' I høre det?
katten kom frem og så fornærmet ud.

stadig til lykke med i dag
aase

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-05-06 08:06

med fødselsdagen i dag.

Vi kommer til formiddagskaffe kl. 10 http://www.njl.dk/theodore/billeder/kagemand.jpg

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-05-06 09:54

Nææh hvor er i søde..sidder sgu her med tårer i øjnene

Og Hanne det søde pus, ringede og sang så smukt for mig her til morgen ! tak Hanne, sådan vil jeg gerne vækkes hver morgen tak) Så starter dagen jo helt fantastisk.
Kl. 5.50 i morges, blev jeg vækket allerførste gang af min elskede mand, børnene og min "svigerdatter" , og ved i hvad, manden havde skrevet et kærlighedsdigt til mig! Jeg er stadig rundt på en lyserød sky

(Frank, vi "snakkede" over MSN om aftenen, lige op til kl. 24, det var der jeg ønskede dig tillykke med dagen )

Balcanard, du/i er velkomne

Gambrinus, jeg så absolut ikke noget forkert i din lykkeønskning..tak for den.

Åse, du er så dejlig..tak!

IPM, tak fra det høje nord

Vil.du , jeg skulle hilse fra Perle og sige tusind tak..hun har prøvet at udtrykke noget der ligenede en sang hele morgenen..du var en god hjælp
Tak for sangen

E.C min yndlings kanduer..møsse og tak

The Ripley, tak det varmer at vide (kramz)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-05-06 09:56

Forresten Frank, smukt citat du har fundet..det er så rigtigt så rigtigt!

Citat

Forandre sig kan ingen, bedre sig kan alle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-05-06 10:20

Hov... Jeg vil da også være med i lykønsknings-koret

§ ¶¶ ¶¶¶ ¶¶ ¶ ¶¶ ¶¶¶ ¶...

Tillykke med de 29 år mangorossa !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-05-06 10:37

Tak MOLO..jeg VIDSTE jeg så ung ud

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 11-05-06 11:07

Kæmpe Tillykke fra mig til dig!!!!

Jeg tror, jeg vil skåne jer for min skønsang, men til gengæld, vil jeg være den, der aller aller højest råber HURRAAAAAAAAAA!!!!

Tak fordi du er som du er Mango

Vaxen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-05-06 11:54

tak søde vaxen og jeg kan da kun sige: i lige måde...du er da det dejliste menneskebarn

..IIHHH hvor er det dejligt!! Jubiii!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-05-06 12:50

Ok! I er hurtige ude! Men så vil jeg ønske tillykke med næste års fødselsdag bare for at være sikker på at komme først!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-05-06 13:09

tedd *LOL* Du er go hva?
Men tak ska du ha...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-05-06 14:52

Mango... Du skal da oss have et STORT tillykke med dagen fra mig

Og gid at det må gå dig vel og gå dig vel og gå dig vel....... i mange mange mange år

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-05-06 15:41

Nordsted, tusind tak...Indtil nu, har det været en skøøøøøøøøøøn dag!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-05-06 17:35

mango, der for behøver du da ikke at frådse med pladsen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-05-06 18:18

Camillasmoster -> Der ska' da være plads til glæde:

..og tossestreger - - -

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-05-06 21:44

Nemmerli Molo

Molo, vi skal til Kjøwenhavn her i morgen og besøge en gammel klassekammerat til Søren.
Jeg har ønsket at komme ind på Staden og spise i den der fantastiske restaurant..hvad er det nu den hedder? Og er det ikke nødvendigt at bestille plads i god tid?

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 12-05-06 08:05

Tak for svaret mangorossa. Jeg håber du havde en god dag med masser af gaver. Vejret var jo også dejligt, med masser af sol og varme. God Københavnertur.