/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Navn til nyt firma
Fra : Tulletine
Vist : 1518 gange
500 point
Dato : 10-05-06 22:08

Hejsa,
Jeg skal snart åbne et firma der bringer frokost ud til virksomheder der ikke har kantiner.
Hvad ville være et godt firmanavn ? Både danske og engelske foreslag er velkomne.
Foreslag som Lunch deluxe og Food runner har jeg og da mit navn er Tine ville Kantine være oplagt eller Kan10ne men alligevel ikke vel ? - jeg håber en af jer rammer plet PLEASE.

Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 10-05-06 22:19

Hvad med "Happy Lunch"?
God mad bliver man glad af. Jeg tror at der er kørt rigtig mange ordspil på "kantine" ....der kan nemt gå "Hvem ka' - Bilka" i den, hvis du forstår hvad jeg mener.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-05-06 22:19

Can-tine Can er boxen det leveres i og jeg ser et billede for mig med madder "flyvende" op af denne transport box.
Nu ved jeg jo ikke hvordan du leverer maden og om du også laver den.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-05-06 22:20

FAST-FROST

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-05-06 22:23

Dansk?

T-FROKOST

..er måske mere spiselig?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-05-06 22:24

Frokost

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-05-06 22:25

Prøv at sige det:

t frokost

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-05-06 22:27

molo for hede hule..... frokosten skal jo helst ikke være frossen

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 10-05-06 22:29

Top
Intanational
Now good
Eat

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-05-06 22:29

Slogan?
Citat
Vi kommer: T-Frokost.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-05-06 22:29

Man spiser da kold mad til frokost........................ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-05-06 22:31

madpakken
frokostpausen (den ville nemt findes ved at søge)
Lunch4u ?????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-05-06 22:33

Energi? T-FROKOST

</MOLSLET>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-05-06 22:33

Powerfood.............................med bagtanke i Powernap

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-05-06 22:35

Standardisering?

DIN-Frokost

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-05-06 22:40

Når nu vi er på kandu?

Slet og ret:
Kode
KanTines frokost

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-05-06 22:41

..muligvis blot:
Citat
KANTINES

</MOLOKASELV>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-05-06 22:53

LunchHour

Hanne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-05-06 23:02

Foodexpressen
delevery by
Can-Tina Food
Mvh Sune

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-05-06 23:02

"Kva-li-til frokosten" - på-læg-lækkerier!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-05-06 23:31

kantine hedder jo canteen, (Det er nok ikke godt, da det så forståes som "kan teenagere?) så hvorfor ikke Trinekantine eller Trinekantrine, eller hvad med "Den grønne kantrine" (symboler og regninger og bil skal være grønne eller med grøn logo) Så næste Kandu opgave bliver at lave et grønt salatblad eller lign.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 10-05-06 23:49

Jeg synes, "Kan Tine" eller "Kantine" er et rigtigt godt valg.

Det ligger i linie med "Den skalede kok", "Gokken og Kokken" og mange lignende navne, og så giver det lige nøjagtigt de rigtige associationer, som kunderne skal vælge dig ud fra:

1. Niveauet er fornuftig mad (balance mellem kvalitet/økonomi) til firmaer, der mangler en daglig kantine
2. Firmaet er Tine, og der er derfor en personlig garant for kvaliteten

For at det sidste skal være en god salgsparameter, er det lige så vigtigt, at du kan give en troværdig garanti for, at der aldrig vil være sygedage, ferie eller lignende. Det kan f.eks. være vikariat-partnerskab med lignende firmaer eller opbakning fra familie og ansatte (gerne navngivne). Din kundegruppe er formentlig mindre firmaer (<50 ansatte), og der betyder det stadig noget, at kunne sætte ansigt på leverandører af forskellig art. Jeg har været i flere mindre virksomheder, hvor vi fik maden fra små leverandører, og jeg må erkende, at man skifter leverandør allerede ved anden udeblivelse, forringelse af kvalitet og manglende variation.

Sidst... som du selv skrev, så er der grundlag for rigtigt mange ordspil på Kantine.

God arbejdslyst

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 10-05-06 23:59

Pallebhansens Trinekantine, Trinekantrine, "Den grønne kantrine" ligger meget godt i munden, så du må nok overveje en navneforandring.

En helt anden, der kører lidt på samme type ordspil: "Tino's Cantinos". Så kan du levere meget forskelligartet mad og køre i en fantasifuldt bemalet bil.

Jeg vil dog stadig vælge "Kan Tine"

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 11-05-06 00:16

Hvad er det for noget mad du skal bringe ud?

Måske man kunne kalde det: Lunch on Wheels

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-05-06 00:18

Tino er jo et drengenavn, så det dutter da ikke...

Hanne

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 11-05-06 01:36

Tinas_Kantina

Kommentar
Fra : ferdinan1

Dato : 11-05-06 07:25

"Den rullende kantine"

ferdinan

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-05-06 09:13

Hvorfor ikke bare kort og godt Tine eller Tines

Var pakken sur, er det Tines der du’r

Hvorfor til frokost pines = Send bud efter Tines

KanTINExpressen

Er du udbrændt & brødflov – kanTine dække dit behov

Mangler du osten, kommer Tine med kosten
-------------------------------------------------------------------------------

Eller måske Madmor, Dellemor, Fødehjælp, Sandwichfabrikken.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-05-06 10:28

Vælg selv om det er dansk eller engelsk:

Mad Tine

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 16-05-06 01:44

Jeg kan ikke lade være med at tænke på dig og om du har fundet et perfekt navn?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-05-06 09:30

Jeg synes lissom Ursus01 o1.41

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-05-06 16:12

Jeg syntes nu mere som Ursus01 01:44

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-06 17:10

Kantina mon beslutte sig?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-06 17:15

UPS... KanTine mon beslutte sig?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-05-06 17:25

Ka' du ikke kan-Tina

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-05-06 17:27

Ups mete sæføli kan-Tine

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-05-06 17:40

Delle-Dytten

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-05-06 18:27

Delle-Dytten Tine`s kantine bringer fede deller ud til de fine.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-05-06 20:49

Palledrengen

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 16-05-06 21:40

Mange tak for alle de super gode foreslag og slogans.
Der er dog ikke en af dem der bare siger YES.
Jeg overvejer FOODRUNNER stærkt men syntes den er lidt for lang.

JEg hæver point og håber at en kommer med lige den der bare sidder .....

Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : larsdanois

Dato : 16-05-06 21:48

hey tine har arbejdet på et reklame firma i paris og man ken ikke rigtigt finde noget uden at vide mere om dit firma... hvilken mad sælger du? hvor er det henne? hvordan bestiller man? hvordan bringer du ud? er det via nettet er der jo den oplagte k@ntine som du også kan få som mail lidt mere info tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-05-06 22:00

Bringer
Alt
Til
Tiden

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-06 22:33

Tines Lunchdelivery.

Frokostbussen.

Tines Tasty Lunch.

Madpakkeekspressen.

Tines Foodsupply.

Lunchtime.

mvh dova

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-05-06 22:59

Kantineekspressen.
Madbussen.
Tines Madbus.
Frokostleveringen.
Sundfrokost.dk henviser desværre til: http://www.frokosten.dk/

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 16-05-06 23:19

Kald du geschæften for: "12-13"
Med slogan'et: "Sulten 12-13 ? Tine har frokostretten!"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-06 00:47

SOS - Send Omgående Salaten

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-05-06 07:05

Hejsa
Madkassen.
5-flade (eller flere).
Rullepølsen (nåh nej... den ku' jo misforstås).
Middagsbudet.
Go' mad.
Ud af huset.
Vikan.
Food4you.
Jamen der er sikkert mange andre idéer, som denne 'streng' kan vække. Det her var bare lige et par hurtige til
Hygge... og held og lykke med 'madbixen'
Søren

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 17-05-06 08:08

Jeg ville også gerne hører lidt mere om konceptet, da det eller er svært at finde noget passende. Er det en fast ordning man skal tilmelde sig, eller kan man bare bestille fra time til time eller hvordan foregår det. Hvilket område foregår det i? Hvordan bestiller man? Er det enoget som kan bestille saf de ansatte eller er det selve virksomheden der er kunden?

FOODRUNNER som du selv foreslår virker kun hvis man kan bestille med kort varsel, og de ansatte selv bestiller efter min mening.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 08:38

frokost på vej

frokost bilen

ekspress lunch
ekspres frokost

kantine til døren

træt kl 12 - frokost på vej

udbringer på ordre

kantine expressen

madpakkebilen

din lunch på vej

madlinien

osv osv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-06 09:09

Madvognen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 09:12

Tine kommer til frokost

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 09:12

kan Tine til frokost

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 17-05-06 09:13

Konceptet er at alle butikker, tandlæger, læger, advokatkontorer m.m. kan sms, ringe eller emaile deres bestillinger ind hver dag inden 10.30 og så bringer jeg maden ud til dem inden frokost.
Menukort

Sandwich : Lille / m. ½l sodavand Stor/ m. ½l sodavand

Skinke, ost, salat, tomat, peberfrugt, løg, dressing 25,- / 35,- 35,- / 45,-

Kogt kylling, bacon, salat, tomat, peberfrugt, løg, dressing

Grillet kylling, ost, salat, tomat, peberfrugt, mild karrydressing

Tun, salat, tomat, peberfrugt, løg, dressing

Røget laks, asparges, salat, tomat, dressing

Madpakker :

Roastbeef m. remulade og ristede løg
Oksesteg m. peberrod
Rullepølse m. italiensksalat
Leverpostej m. syltede agurker
Røget ål m. røræg
Hamburgeryg m. italiensksalat
Spegepølse m. remulade og ristede løg
Æg og tomat m. majonæse og grønt
Rejer m.majonæse og grønt
Sild m. hjemmelavet karrysalat
Kødpølse m. majonæse og grønt
Røget medister m. majonæse og grønt
Kartoffel majonæse og grønt

Pastasalat m. brød : Lille / m. ½l sodavand Stor/ m. ½l sodavand

Pastaskruer m. blandet grønt
Indholdet variere efter hvad der er friskest på torvet om morgenen
ærter, agurk, tomat, peberfrugt, babymajs, champignon 25,- / ,35,- 35,- / 45,-
Vælg mellem: tun eller grillet kylling
Dressing : Thousand island, mayo- light eller mild karry

Blandet grøn salat m. brød : Lille / m. ½l sodavand Stor/ m. ½l sodavand
Indholdet variere efter hvad der er friskest på torvet om morgenen
Salat, ruccula, krølsalat, soltørrede tomater, ærter, agurk,
tomat, peberfrugt, babymajs, champignon, brødcuoton, feta 25,- / ,35,- 35,- / 45,-
Vælg mellem: tun eller grillet kylling
Dressing : Thousand island, mayo- light eller mild karry

Kartoffelsalat : Lille / m. ½l sodavand Stor/ m. ½l sodavand

Små kogte kartofler I fedtfattig dressing m. grillet kylling og grønt 25,- / ,35,- 35,- / 45,-

Små tørstegte kartofler, mildt krydrede m.grønsager og grillet kylling

Der kommer mere men det er udlægget lige nu.

Skriv endelig hvis du har menuforeslag - alt er velkommen og vil blive modtaget med kyshånd.

Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-05-06 09:18

Daily Food eller Daily Lunch

Direkte "undersættelse" af Daily bliver dejlig,
og det er ingen ringe association

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-06 09:20

Quick-Lunch

..lyder næsten som:

Quick-Launch

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-05-06 09:27

Gullasch-kanonen

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-05-06 10:17

Advocad salat med tandlægesmør ...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-06 10:22

Meny - bøjet i neon skråskrift - som logo (navnerettigheder)
Menyen
TinesMenu
Frokosten
FirmaFrokosten
God idé at checke, om du må bruge navnet... aber wo?

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-06 10:27

Avodado - sorry berpox - ku' ikk' la' vær'...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-06 10:29

Rullende frokost

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-05-06 10:41

Det er da noget af et menukort, du der har fået "banket ned". Sikke et udvalg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-06 12:23

uuups! berpox - nu fes den ind undskyld....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-06 12:24

Hvad med TulleTines Taffel

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-05-06 15:03

Mail de lunch

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-06 15:40

Webfrokost
TulleTines køkken
Madpakken

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 17-05-06 16:14

Food2Go

Go2Lunch

Call4Food

Call4Lunch

..i de to sidste forslag kan du evt. som larsdanois foreslog bruge et snabel A:

C@ll4Food

C@ll4Lunch

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-06 16:47

Hvad med et godt tysk navn - fænger midt i alle de engelske navne?

Essen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-05-06 18:28

http://www.essen.de/
Noget fortrænges, og som al anden nutid i Tyskland, har det selvfølgelig med krigen at gøre. I starten af forrige århundrede grundlagde Friedrich Krupp "Krupps støbejernsfabrikker", et familieforetagende som i løbet af hundredehalvtreds år og to verdenskrige voksede sig til et af Tysklands, ja verdens, største og rigeste industriimperier. På højdepunktet for Krupp-æraen betød det arbejde til 100.000 mennesker i miner, på stålfabrikker, ved tegneborde og på kontorer.

Ja, dengang under krigen var ingen arbejdsløse !
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-05-06 23:37

Hvad med:

"Tines Hjulefrokost" eller slet og ret: "Hjulefrokosten" - madpakker med fart på!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-06 23:42

Inspireret af berpox:

Frokost på Hjul

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-05-06 23:47

[off topic]
camillamoster....godt den fes ind Jeg var lige bekymret et øjeblik

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-05-06 23:51

Madpakker med stil - bringes pr. bil.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-05-06 01:28

Citat
Konceptet er at alle butikker, tandlæger, læger, advokatkontorer m.m. kan sms, ringe eller emaile deres bestillinger ind hver dag inden 10.30 og så bringer jeg maden ud til dem inden frokost

Hold da op......hvor mange mennesker skal du have ansat med den omfattende menu

Det er godt nok ikke særlig lang tid der er fra 10:30 og til frokost, til både at fremstille og udbringe et så varieret udvalg, medmindre der er mange om at lave maden, og det meste er jo ikke noget der kan laves i forvejen, for hvis du laver i forvejen, risikerer du jo et kæmpespild, såfremt det ikke bliver solgt.

Men held og lykke med:

Tines Quickfood

mvh dova

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-05-06 10:46

Hvad med:

" MORS HJEMMELAVEDE"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-06 10:54

mangorossa -> Hvorfra ved du at Tulletine bor på Mors?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-06 10:57

C@ll-Eat-Lunch (..udtales: Call it lunch)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-05-06 11:35

ku jo være hun gjorde...så var den jo oplagt ikke?
Synes bare det klinger trygt..og det gør det vel i de flestes ører?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-05-06 12:04

mango - så tænker jeg: frikadeller med sovs og kartofler og alle de andre skjønne danske retter.

Dem er der ikke megen salat og sandwich i................ men mååååms, dét er de.

TulleTinesTaffel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-06 13:22

Nu hvor jeg genlæser hvad jeg selv har skrevet, så er det ikke helt ved siden af, på engelsk, at give foretagenet navnet:

Call It Lunch

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-06 13:27

Call = telefon, Skype eller MSN

IT = SMS, MSN, email eller bestilling på evt. interaktiv hjemmeside implementeret i AJAX, ATLAS, CGI, ASP eller PHP.

Lunch = Frokost (pause)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-06 13:28

Måske for at fremhæve budskabet typografisk:

C@LL IT LUNCH

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-05-06 14:30

Call It Lunch er da et glimragende navn!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-05-06 21:07

"Tulles kanTine"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-05-06 21:12

dova -

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 25-05-06 02:30

Hvad med
[B]cyber lunch[/B], du faxer, ringer, emailer og sms´er til os og vi bringer dig din [B]cyber lunch[/B]

Forslag til mad:

Frugtsalat.
Sub i stedet eller som valg, til sandwich.
Mini pizza med grønt.

Jeg ville foreslå at der er nogle lune eller varme retter.....

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 21-06-06 11:22

Wauw hvor er der mange gode men beslutningen er ikke truffet endnu.
JEg lader spørgsmålet stå åbent et par uger endnu i håb om at det helt rigtige dukker op.

Tak for feedbacken

TulleTine

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-06-06 12:05

Alle former for tærter og salater - derfor - TullesTærter

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-06-06 23:10

Tulles "Tærlater"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-06 07:09

Hurtig udrykning? Tilkald: 'Rulle Marie'?

Næeh...tilkald i stedet: Tulle Marie

... vi uskadeliggør sulten.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-06-06 07:49

Tærlater lyder som de der blødgørende talater.....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-06-06 09:02

Ja så kan man få "blødgjort sin sult"

nej sorry..nu løber det af med mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-06-06 12:23

Ja, du lyder lidt blød i låget

Kantullemad

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-06-06 12:27

Hjulefrokosten
Firmafrokosten
Firmaføde
Firmfood
Firmlunch

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-06 22:17

Hør nu: Tærlater ???

Næeh ... ... Tarteletter

Tarteletter molokyle? ...tarteletter?

http://www.kandu.dk/images/profiles/pictures/81351.jpg

Uhm... ku' godt bruge lune tarteletter til frokost

HOV : Der var den jo : Tulle tar' det let

</TARTELETTEN>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-06-06 23:58

nej ikke flere tarteletter til mig...Hanne dit bløddyr..du er så dejlig blød og dejlig at man kunne synke hen i saglighed..

PS:leger Sofus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-06-06 10:08

Det er ikke sundt med alt det fedt (eri)

Uhhm, tarteletter med høns i asparges, eller fiskeboller istedet for høns, og lidt rejer....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-06-06 10:08

Tarteletten - ganske enkelt...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-06-06 10:13

Så er der tarteltter i alle afskygninger, men den der altid vil være der, er høns i asparges.

Dén kan kunderne altid regne med.

Når de så for attende gang er henne for at købe de gode gamle af slagsen, begynder de at blive inspireret at andre spændende udgaver af tarteletter.

Jeg tror, det giver et større marked. Både unge og ældre.

For du sælger også fra butikken eller hva'?

Frokost til firmaer kræver jo MEGET større sortiment!

Kommentar
Fra : JakobDSU

Dato : 01-07-06 16:08

Tines Kantine

Tines Rullende Kantine

KanTine på hjul

Den Rullende Kantine

Den Kørende Kantine

Tines Kantine - vi bringer ud, I spiser!

/jakob

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-07-06 16:14

I ringer, Tine bringer

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 01-07-06 16:33

Jeg var for et par måneder siden på besøg et sted hvor man
som som frysegode fik et måltid varmt mad til daglig,
Så undskylde man for den eventuelt svingende kvalitet.
Menyen den dag var tateletter med høns i aspages som forret
og nye kartofler, persillesovs med med masser af steg flæsk
som hovedret.
Så kan man godt tilgive en små-kikser hveranden uge som vi blev
enige om at en nystatet Kantinetrine skal have lov til.
Seipe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-06 01:40

Karavane Kantinen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-06 18:17

Kantine Karavanen
Frokost Tulle

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 09-07-06 18:28

Lækker KanTINEmad (fra Tine)

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 12-07-06 17:27

Tak for alle svarene, Molokyle - og til alle andre også.
Det endte med MADKURVEN - desværre er MADKURVEN. DK væk og må bruge COM da ham der ejer DK ikke kan beslutte sig for en pris.
Så nu er det bare at smøge ærmerne op og få lokalerne i stand så jeg kan komme igang med smørekniven

Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-06 18:42

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 12-07-06 18:58

tilykke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-06 19:13

thyfoon -> Tak

Du er stadig den største (Blå Gurami) ..og 'bestemmeren' i mit ydmyge SØ-Asiatiske semi-lavvands akvarie ...og nu er det sommer (= lav vandstand : Ca. 17 cm. )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-06 19:25

..og Tulletine

Held og lykke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-07-06 22:37

Tak for kampen, molo dear

Pøj pøj TulleTine

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-07-06 00:57

Ja, du ønskes al mulig held og lykke...jeg lover dig at købe hos dig , hvis jeg støder på "Madkassen"

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-07-06 00:58

ups, "Madkurven"

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 28-09-06 08:27

Sitter i malmö og läser dette indslag , blev da helt sulten av det har lige väret en uge i helsingör, der kommer jag fra for ca 28 år siden.bobbels

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-09-06 09:13

Gider ikke læse hele tråden, så med fare for gentagelse :
Du bare ringer - Vi madkurven bringer
Gambrinus