/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Køb af RAM-Modul
Fra : sCover
Vist : 354 gange
50 point
Dato : 09-05-06 19:23

Når man skal kigge efter ram til sin bærbar var er det vigtigste så ud over antal mb?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-05-06 19:36

Det skal passe med pinnene - SoDimm 144/200 , så du skal finde ud af hvilken type dim maskine kører med.

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 14-05-06 18:29

Den skal selvfølgelig passe til din compter. Det plejer at stå i manualen til din pc, eller også kan man finde det på nettet. Prøv denne hjemmeside www.bærbar.com der kan du købe ram, og hvis du ringer til dem, hjælper de dig glædeligt med at finde det ram der passer til din pc.
Det vigtigeste er at få en ramklodst der passer, med mest mulig hukommelse; din pc bruger hukommelse når den starter, bruger programmer, spil m.m. Jo mere ram du har jo hurtigere åbner computeren programmer osv+du kan have flere ting åbne på samme tid. Det hele kommer selvfølgelig an på om du har en CPU, der kan følge med. CPU'en er jah, hvad kan man sige, computerens hjerne, det er den der styrer din pc, det er selvfølgelig også godt at have en god CPU nu om dage! Håber det hjælper og ikke forvirere!!!