/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Firewire card installering
Fra : HenrikBo
Vist : 363 gange
30 point
Dato : 08-05-06 11:24

Jeg har for nogle år siden købt et firewire kort i Fona som jeg ikke kan få til at installere. Det har ikke noget navn på, men jeg husker det var fra Sandberg. Der er 3 FW porte og én til på kortet, + et stik til strøm. ( skal den have strøm sat til før den virker )
Der står MC 1 368c Multi 1 på det – bag på er der en stregkode med nummeret 03100174 PCI W874-2

Ved nogen jeg kan finde driveren til denne ikke på Sanbergs site.

Jeg har win xp pro.

VH Henrik

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 08-05-06 13:49

ja nu når det jo er et sanberg hardware, går jeg ud fra du finder det der? ..

men ellers må du jo søge på google
http://google.dk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-05-06 13:57

Men her er Sandberg - måske kan du finde det.
www.sandberg.it

Kommentar
Fra : mrjones

Dato : 08-05-06 18:36

har nu været der den var der desværre ikke.

andre ideer ?