/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
SF hedder nu SF LOOL
Fra : Klumme
Vist : 528 gange
10 point
Dato : 07-05-06 17:26

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=736016/

Uha.. Det er ikke nemt, når man skal hente sine stemmer blandt "intelligenseliten" i Danmark

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-05-06 17:36

Jeg måtte godt nok lige spole tilbage, for at høre det en gang til.
Tv-avisen TV2 12:00 i dag :

Det var nok de gamle Vikinger, der for tusind år siden oprindelig fandt fidusen her.
I Summerset i det idylliske Vestengland producerer en vandmølle
fra det 11. århundrede igen strøm og forsyner otte boliger med elektricitet.

Tjaa…..Der kan man bare se.
Nogle af Vikingerne var åbenbart forud for deres tid.

Ørsted og Edison go home !
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-06 17:39

Så burde de fleste da vide besked.

Citat
Årsagen til ændringen er ifølge forslaget, som landsmødet tog stilling til, at partiet altid omtales som SF, og derfor er der nogle, som bliver forvirrede på valgdagen, når der ikke på stemmesedlen er noget parti, der hedder SF.

hvis de kan forstå forkortelser

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 07-05-06 17:46

e.c har udtrykt det så udmærket i en anden tråd :
Citat
1.) Enhedslisten - Alle sidder med fødderne på bordet mens de andre arbejder. (utopi)
2.) Socialistisk Folkeparti - sidder med fødderne på bordet mens de andre arbejder. (fordeling af goder)
3.) Socialdemokrati - sidder ikke med fødderne på bordet mens de andre arbejder. (slipsedyr)
Radikale - kan ikke bestemme sig for et bord til at sætte fødderne på.

e.c glemte blot slutparantesen = (spørger pænt først om de må?)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-05-06 18:01

Så mangler vi bare at DF skifter navn til Dum fællesnævner! Men ok folk der stemmer på dem kender jo nok ikke så meget til regning!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-06 18:20

Guuud du er tidligt oppe idag tedd. Er det tørsten der plager dig?? Fandme irriterende ik?? LOOOL

Vent lige et par timer, så dine startpatroner har virket, så hitter du nok noget bedre end Dum fællsenævner - for ærlig talt..... den var lidt tynd.... ik tedd?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-05-06 19:09

Altså har en del af os stadig problemer med at finde det rette parti. (Molo - ej det samme som vægelsindet )
Så SF kan man ikke stemme på, for det eksisterer slet ikke.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-05-06 22:24

Ok troede spørgsmålet var en opfordring til ordleg med partier! Men man må åbenbart kun genere den ene side af salen?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-06 22:42

Nååå troede du det tedd. Hvordan fanden er du kommet på den tanke?? Næææ det var det da ikke tedd. Læs første indlæg igen, og du vil - hvis du fatter det - se at SF ser sig nødsaget til at kalde sig SF officielt, da deres vælgere ikke kan finde dem på stemmesedlen når der står Socialistisk folkeparti, hvilket jo osse er noget af en opgave LOOL

At du så i dit dybe lyriske sind finder at DF skulle stå for "Dumme fællesnævnere" har jo ikke en skid at gøre med det. Dansk folkeparti har mig bekendt ikke besluttet, at de på samme måde som SF, skal kaldes DF officielt fordi deres vælgere ikke kan finde dem på en stemmeseddel. Sååå om DF'ere kan regne eller ej ved jeg ikke (hvor ved du det forresten fra) men de kan da i det mindste læse, hvilket er en god ting, når man skal lede et land.

Hvem du må genere.... LOOL Det må du sgu da selv om, men jeg kan ikke forestille mig at nogen DF'er lader sig genere af dit fuldemandsbræk.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-05-06 22:52

Fuldemandsbræk?? Hmmm?
Nej Klumme, grunden til at de kalder sig SF nu er netop for at tiltrække sig de vælgere der sætter krydset forkert på valgdagen Du ved alle analfabeterne plus dem der ikke kan regne! Det jo forvirrende for folk med alle de der folkepartier!

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 14-05-06 10:18

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-05-06 18:55

STORT

</MOLOKYLE>