/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Anbefalling til køb af router
Fra : 2100
Vist : 334 gange
30 point
Dato : 07-05-06 16:15

Står og skal havde købt er router med firewall, hvor der kun skal opkobles 2 PCer på. Det skal ikke være trådløs. Hvad er bedst at købe til en rimelig pris som jeg synes skal ligge mellem 300 og 400 kr

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 40 point
Dato : 07-05-06 16:31

Du kan køe en af mig til 200,- der er 1 år gammel. En Level One. Den er udskiftet pga overgang til trådløs. Jeg har også en 4 porte switch ligeledes Level One
Ser lige om jeg kan finde et link.

Ellers vil en Linksey router være et oplagt valg.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-05-06 16:33
Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-05-06 21:07

Der findes mange gode mærker inden for det beløb som du nævner.
Om det skal være linksys er et spørgsmål om hvor mærke fixeret du er, for D-link, TopCom, Level One og mange andre kan være lige så gode.
Til den pris du nævner, kan du også få en med trådløs, selv om du ikke skal bruge det lige nu, er det måske alligevel værd at overveje. Du kan altid slå den trådløse del fra, indtil du har behov for det.
Næsten alle routere har indbygget et firewall, så du rammer ikke helt ved siden af, når du går ud på markedet.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 07-05-06 21:27

Jeg har en Zyxel 340. Der har aldrig været skyggen af et problem med den.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 08-05-06 17:39

Tak for svaret Fijala.