/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Åbne tabs i I.E. 7
Fra : o.v.n.
Vist : 778 gange
300 point
Dato : 01-05-06 12:52

Hej jeg har brug for jeres hjælp! Er det mulig at indstille I.E. 7 Beta 2 til at åbne i et nyt tab for hver link jeg klikker på ? eksempel, jeg har modtaget 8-10 mail fra Kandu og klikker på dem en efter en, og så vil jeg gerne at der er 8-10 tabs der læser ind, sådan at jeg kan begynde at læse den første mens de andre bliver færdig indlæst, muligheden er der i Deepnet Explorer men den kan jeg ikke bruge efter at jeg instalerede I.E. 7, jeg har ret travt idag så det er mulig at det bliver sen aften før jeg læser jeres forslag. På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-05-06 16:53

Højreklik på linket og vælg Open IN New Tabs.
Har jeg lige fundet ud af.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-05-06 16:57

Hvis jeg åbner flere links fra Outlook efter hinanden, åbnes de automatisk i et nyt tab.
Eller har jeg misforstået dit spørgsmål ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-06 00:28

Jeg ved ikke om du har misforstået noget, eller det bare virker anderledes hos mig, jeg bruger Oulook Express og for at blive ved eksempet med 8-10 kandu-mail, jeg åbner første mail og klikker på linket, Internet Explorer åbner og begynder at læse det aktuelle spørgsmål ind, i ventetiden åbner jeg næste kandu-mail, og klikker på linket (det du beskriver med højreklik dutter ikke, i O.E. får jeg mulighederne: kopier genvej, gem destignation som eller føj til foretrukne, ingen mulighed for: åben i nyt tabs) når jeg venstreklikker på linket, læser I.E. det nye spørgsmål ind oven i det gamle, det er det jeg gerne vil ændre, så hver gang jeg klikker åbnes et nyt tab, i Deepnet havde jeg muligheden, så når jeg havde gået alle mail igennem, var der en mængde tabs og de første var færdig indlæst så jeg kunne begynde at læse og måske svare, håber det er beskrevet så i forstår det, der må være den mulighed i I.E. Firefox kan også indstilles til at åbne hvert nyt link i et nyt tab, men jeg kan ikke finde indstillingen i I.E. måske fordi den er engelsk og jeg ikke er nogen sproggeni

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-05-06 00:50

har du lagt mærke til der når du åbner den første er en pil (grøn) der hedder næste ??? - så kan du tage den ene efter den anden på den måde -det er da nemt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-06 00:53

Øhh miritdk forklar nærmere, jeg kan ikke se nogen pile og slet ikke grønne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-05-06 00:56

når du åbner den første mail er der i værktøjslinien to pile - forrige og næste - har du ikke dem ?????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-06 00:59

Mener du i O.E. ???? det er ikke læsning af mail der problemet, næh det er for at udnytte ventetiden Kandu kan godt være bare lidt laaaaaagsom, og hvis jeg kunne få linkene til et efter et at indlæse i et nyt tab, så vil der teoretisk være et par stykker der er klar til læsning, når jeg er gennem mail dyngen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-05-06 01:20

øhhhh - enten giver jeg op eller også må jeg vist se at få lidt søvn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-06 01:44

Jeg vil også have min skønhedssøvn nu, håber at en eller anden kan hjælpe mig med problemet

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 02-05-06 10:36

Godmorgen o.v.n. Er det den her du leder efter?

http://www.tech-recipes.com/internet_explorer_ie7_tips1164.html

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 02-05-06 11:43

Hej igen, jeg bruger selv:

'When a pop-up is encountered:' er sat til 'Always open pop-ups in new tab'
'Open links from other programs in:' er sat til 'A new window'

På den måde kan jeg åbne min internet email og klikke løs på alle kandu-emails links og de åbnes derefter som nye tabs i samme vindue som min email ligger i.

Herligt!

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-06 13:31

Hej lawitt, det er muligvis noget jeg kan bruge, jeg skal lige have stavet mig igennem og forstået teksten, og jeg har rimelig travlt for tiden så jeg vender først tilbage efter midnat. Kan du få I.E. 7 til at åbne et nyt tab for hver link i Oulook Express ? Det er det jeg efterlyser, nu skal jeg lige afprøve det du har skrevet

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 02-05-06 15:31

Hej, har selv lige prøvet og det virker ikke... Det ser ud til at være et kendt problem:

http://internetweek.cmp.com/GLOBAL/btg/pipeline/shared/article/showArticle.jhtml?articleId=179101486&pgno=4

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-05-06 15:32

o.v.n - jeg har været hos en der kører IE 7 - han bruger tab når enter ikke kan bruges - har du prøvet det ???

Annuller spørgsmålet
Fra : o.v.n.

Dato : 07-05-06 01:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål Der er ingen af jeres forslag som jeg kan få til at virke efter hensigten, nu har jeg afinstaleret I.E. 7 og bruger Deepnet Explorer igen