/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hastighed
Fra : onkelkeld
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 30-04-06 21:18

Ved godt det har været oppe før,men jeg vil gerne her, fortælle hvad jeg oplever , når jeg vil på kandu, min maskine er sat op til kandu som start side, men gud hvor jeg ked af det, for alle andre sider bopper bare op, men ved kandu skal jeg vente, ofte længe, jeg har læst at de skiftede til anden server, men det er hastigheden da ikke blevet bedre af, kan undre, men har de en forbindelse som mig, på 2048/128, fatter jeg det godt, men betyder det så ik, at kandu folkene er skide lige glade med os som brugere, eller? ,, tænker de , at det vigtigste må være at vi kan se/læse/hjælpe hinanden/, og så længe det virker#ikke for godt", så lad dog de stakler ude i Danmark, der har dålege forbindelser, vente, for hvad fanden rager det KanDu, den forbredring jeg og andre har læst skulle komme på disse sider er udeblevet, det er en skam, kan det hælpe, vil jeg gerne betaler lidt for brugen at KanDu, måske en symbolsk beløb, men kan vi ikke få en bedre hastighed, til en af de bedste hjælp til selvhjæp sider på nettet.( maks 365 om året)

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 30-04-06 21:36

ja deres hastihed er ikke den hurtigeste men der er mange bruger på siden og det gør at side bliver langsom

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-04-06 21:41

Ja, men man vender sig til det

Du KAN jo vælge en anden startside

Og gør som de fleste af os (formoder jeg) klik ind på kandu og vand dine blomster, gå tur med hunden, vask op eller støvsug..men du venter på at siden dukker op

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 30-04-06 21:47

mangorossa ja sikke blomster vi ville få , eller mangel på samme, hvis de skal have vand hver gang jeg venter på kandu...gg

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-04-06 21:50

Nul problemer efter Kandu's opdatering.
Kandu er blevet lynhurtig efter deres opdatering ved Nytårsskiftet 2005-2006.
Nåååå... så hurtig da.
Har også kandu som en af mine startsider (Har i prøvet IE 7 Beta ?)
Er lige skiftet fra en 4Mb til en 1Mb forbindelse og der er næsten ingen forskel.
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-04-06 21:59

Ja, den er blevet hurtigere..meeen lynhurtig, er nok en mild overdrivelse

Ja, du skal bare have blomster nok keld

Du kunne jo gøre nogen af de andre ting også..har du ikke hund? ...så anskaf dig én !

Der er mange fordele ved at have sådan en: man keder sig aldrig! Man får motion, er tvunget til at gøre rent, lavere blodtryk, nemmere kontakt til andre mennesker...

nå....det var ikke hunde vi skulle diskutere

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-05-06 00:04

Jeg har lige skiftet til 10 mbit.....og der er da lidt forskel....men er det ikke kun i perioder den er langsom.???

Sommetider er den HELT gal....og så lukker jeg bare....og laver noget andet

Weekendhilsen
TOM

Accepteret svar
Fra : lassethorsted

Modtaget 50 point
Dato : 01-05-06 11:21

Sidder selv på en 4 Mbit forbindelse, og min tålmodighed kommer også på en prøve dagligt!

Godkendelse af svar
Fra : onkelkeld

Dato : 06-05-06 16:36

Tak for svaret lassethorsted.
Synes dit svar, må give dem som stadig siger at kandu køre ok, stof til eftertanke, men ok, det sker alle steder på nettet, noget synes bare det er skide godt, og siger andre det modsatte får de sgu med høvlen med det samme, for det kunne jo ikke være dem som lovpriser der bare ikke ved at det kan blive bedre.
Eller mon kandu , som aldrig selv svare på spørgsmål. har betalt nogen for at skrive, "det kører fint her", kunne godt sommetider få den tanke.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 07-05-06 09:13

Tak for accepten af mit svar onkelkeld!

Ja det er surt at siden kører så sløvt, men det ser ikke ud til at Kandu vil ofre de penge det kræver for at få det til at kører optimalt - desværre!

Fortsat god weekend!