/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Må man fjerne katte
Fra : leob
Vist : 4339 gange
50 point
Dato : 29-04-06 09:50

Efter mange gener med naboens katte har vi bedt om, at de i.flg. boligforeningens vedtægter holdes inde på naboens egen grund.
Det sker ikke.
Jeg mener at huske, at man godt må få en person med jagttegn til at skyde sådanne katte, hvorimod man vist ikke må skyde hunde (jeg vil tro, at bare truslen vil gøre det, da jeg ikke agter at gøre alvor af den)
Er min opfattelse rigtig?
leob

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-04-06 09:55

Du må ikke skyde andre menneskers dyr.

Er du da fuldstændig vanvittig?????????????????

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 29-04-06 10:04

Utroligt, men hvad har katten dog gjort dig?? En kat kan man ikke holde inde på et bestemt område med mindre man laver en løbegård. Hvad med vildkattene vil du også "true" med at skyde dem??

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 29-04-06 10:13

Jeg har prøvet at fortælle mine katte, at de skal blive på min egen grund, men de hører aldrig efter

Men jeg er bange for at du har lidt ret, jeg mener at katte må skydes, hvis de opholder sig på en vis afstand af beboet område, ex. i et skovområde, men da dine gener med din nabos katte vel skyldes at de opholder sig på din grund, er denne del af jagtloven jo ikke aktuel for dig.

-Og så mange gener kan kattene vel heller ikke give dig, de tager nok også nogen mus for dig

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 29-04-06 10:34

Men du har alligevel lidt ret. Man må godt udøve selvtægt. Hvis kattens ejer er blevet advaret indenfor det sidste år, må du indfange katten og aflevere den til det lokale politi, siger i alle tilfælde dyrenes beskyttelse http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/docs/katte så det skal jo nok passe.

Hilsen Ripley

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 29-04-06 10:41

Nej, katte må ikke uden videre skydes.
Det du omtaler er fra dengang katte hørt under en anden lov end nu. Det gælder ikke mere.

Og der må slet ikke skydes inden for bymæssig bebyggelse.

Katte hører nu ind under mark-og vejfredningsloven, og ejeren har pligt til at holde katten på egen grund, nøjagtig som med andre dyr.

Hvis du har problemer med en kat/katte, skal du have fat i ejeren,

Og reglerne er sådan, at katte må indfanges og bortskaffes, såfremt ejeren er blevet gjort bekendt med at du vil gøre det såfremt katten igen træffes på din grund. Og en sådan advarsel må ikke være over et år gammel.

Hvis du ikke kender ejeren, har du først pligt til at annoncere dyret i dækkende aviser/dagblade, at "såfremt katten med det udseende og evt. øre/chipmærke antræffes på din grund, o.s.v."

Og endelig hvis det er ejerløse vildkatte, er det dyrenes beskyttelse eller kattens værn du skal have fat i.

Med bortskaffes, menes der enten indfangning og aflevering til de instanser der nu står for den slags i din kommune, eller, ja den må skydes, men ikke hvis det er i bymæssig bebyggelse, og dyret må ikke lide overlast i henhold til dyreværnsloven, der siger at dyr skal aflives så hurtigt og hensigtsmæssigt som muligt, så de ikke lider unødig overlast
De eneste der har ret til at aflive dyr, er folk der har en fagmæssig uddannelse, altså en slags "license to kill", jægere , dyrlæger eller uddannede slagtere.

mvh dova

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 29-04-06 11:19

som dove siger , må du hvis du i 3 sammenhængende uger har anonceret det i avisen eller sendt 2 anbefalede breve
men så kommer du ind i et andet problem , det er jagt/våbenloven , da din grund ikke er stor nok til at drive jagt på , og dermed må der heller ikke skydes på denne uden en spesieltilladelse fra politiet og den får du ikke til dette

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-06 11:32

Citat
.........at de i.flg. boligforeningens vedtægter holdes inde på naboens egen grund

Så er det vist ligemeget om kattene kan læse - Vedtægt er vedtægt. Kan katteejeren ikke fatte det, så må vedkommende jo flytte, eller acceptere at man bortskaffer dyrene på anden måde.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-06 11:38

Grundens str. og evt, jagttegn betyder vel ikke noget, for at smide lækkerier med rottegift i..... på ens egen grund

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 29-04-06 11:47

klumme>>hvad skulle det hjælpe , en kat kan faktisk godt klare ret store mængder rottegift uden at blive syg
jeg har faktisk selv haft en der havde taget 2 poser rottegift og fodrede killingerne med det , på et tidspunkt hvor vi havde fået kattesyge , det gjorde den raske , så det er faktisk en ret dårlig løsning

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 29-04-06 11:53

Det svar med rottegiften, det var da en grim løsning.Katten kommer til at lide og det er altså ikke den det er galt med, men ejeren.Den løsning vil jeg kalde for dyremishandling.Tror for øvrigt heller ikke at rottegift kan købes mere! Det må være ejeren af katten der skal finde et andet hjem til den.Hvis man bor sådan et sted er en kat ikke det rigtige kæledyr, så skal man jo have en fugl, kanin eller lign.Det kunne jo nok løses hvis vi mennesker ville være lidt bedre til at tale sammen, i stedet for at genere hinanden.
mvh ilgp

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 29-04-06 12:10

du er jo totalt rablende vanvittig.....eller lige så totalt uvidende...
hvad i himlens navn tænker du dog på.....???? er du hjernedød eller hvad...?
katte går nu engang deres egne veje og dem kan man ikke lære at blive på et bestemt område...
det er ikke en dum hund, der gør hvad man bér den om...og så logrer med halen......
der er masser af folk, der brokker sig over eller synes det er åhhhhhhhhhhhh så synd for en kat, at den skal være inde, altså være en indekat, det er mod deres natur......pladder...
en kat kan godt lære at være en 100% indekat og derefter blive til en udekat, men man kan ikke sådan bare lige lave en udekat om til en indekat....
hvorfor har så mange så ondt i r... over, at folk har indekatte og når der så endelig findes folk, der også har de der lækre udekatte, så er det fa.... også galt....
hvad tænker nogen mennesker dog egentlig på.....?
katte er og blir et rovdyr...ude som indekatte og de har nu engang et naturligt jagtinstinkt, som man ikke kan tage fra dem....det kan man heller ikke med hunde...men de bider sku'.......uhæmmet........................
der findes en lov i danmark, en dyreværnslov...og den skal man overholde... man må ikke sådan bare lige skyde andres husdyr....man skal sikre sig at dyrene ikke er i andres eje...ville du også skyde naboen hane,når den, som haner nu engang gør, galer om morgenen???
det er strengt forbudt at gå til selvtægt.....også når det gælder de dejlige søde lækre små missekatte, der jo i naturen er med til at opretholde bestanden af syge fugle og den slags.....
hvis ikke vi havde katte derude, så ville det vrimle med syge og dårlige vildtfugle....
hvad kan katten egentlig skade dig...den er sku' da nok mere bange for dig end du for den....en kat løber da bare væk......når du skælder den ud....man kan jo også udlægge noget "gåvæk kat"...
men måske er du en af de der der har en ååååååååhhhhhhhhhh..så fin blikspand, som katten ikke må gå på, for så kommer der ridser i lakken...vor herre bevares...den skal nu nok få de skide ridser alligevel, hvis altså det er dét, der er årsagen til at mis ikke må være på "din" grund.....
ta' dog lige at tænk dig om.....
og så ellers go' weekend...

miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

miss josephine.................

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 29-04-06 12:37

Måske ville det være nemmere at kommentere spørgsmålet, hvis leob ville citere boligforeningens vedtægter.......

Rottegift det må have været en joke

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-06 12:42

Bredker,

Det var jeg ikke klar over, men forslaget var såmænd osse mest ment som en provokation. Det må være katteejerens forbandede pligt at holde sin mølpose hos sig selv. Selv om den der miss josephine, som tydeligt har et forkvaklet forhold til andres ejendom, mener at fordi en kat med en ejer ikke kan "tæmmes" skal den uhæmmet ha' lov til at færdes hvor det passer den.

Gu skal den ej, og kan ejeren ikke få det ind i bolden, når det oven i købet er indskærpet i boligforeningens vedtægter, som fjolset jo har tiltrådt ved indflytning, så må vedkommende pakke sin kat sammen, få den udstoppet, flytte, eller bortskaffe dyret på anden vis.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 29-04-06 12:56

Til start 2 ting jeg gerne vil vide.

1: Hvilken "Efter mange gener med naboens katte " er det du taler om??

2: Hvad ville du gøre hvis din nabos hund stod og gøede af dig hver dag???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-06 13:08

Skyd lortet og betal bøden LOOOOOL

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 29-04-06 13:30

nu er jeg ikke nogen "den der"..jeg er en fonuftig voksen kvinde med fornuftige og retmæssige meninger om tilværelsen....
hanen galer i dit skur til evig tid og udrydder dine fornuftige intensioner, som du åbentbart ikke er blevet opfostret med..
katte er deres egen herre..
hvad med alle de der pissehunde, der evig og altid står på naboens grund og hyler fra morgen tilaften og generer deres evige pissegøen hver gang der går nogen forbi "deres" hegn.....sådan nogen lortedyr har min kæreste til naboer og plages af dem døgnet rundt..
hvor er de regler henne..om jeg må spørge.. der er fandme ikke regler for den slags cikane...hune åhhhhhhhhhhhh de skal bare ha' lovtil at skide og larme hvor og hvornår det passer dem...og deres ejere er pisseligeglade, de opdrager jo deres dejlige små kræ til at være glubske og utækkelige.. dette burde der være lov for, men det er det ikke
katte de genere overhovedet ikke nogen med larm og den slags..de er forsigtige og sky dyr, der løber, hvis der kommer nogen for tæt på..
og gå væk kat produktet er til at blive brugt, hvis man ikke lige vil ha dem i sin nærhed...det er derfor det er blevet opfundet..
giv naboens hund gift..det går jeg sku' ind for....de er sku da dumme nok til at æde det hvis man gav dem det.....
ps...jeg har altid godt ku li hunde....men de der forbandede køtere der kun blir indkøbt og opdrætet til at være potensforlængere og til at true andre folk med, de skulle forbydes..hunde kan man ikke regne med...hvis de blir truet, så angriber de uanset opdragelse...
jeg har været ejer af både chæfere og andre blandingsracer.....
så tag lige at tænk jer lidt om..katte er et nyttedyr, det er hunde i byerne ikke......hunde er til brug for diverse jagter og den slags.....og så de der småååååååååå søde skødehunde.....jeg brækker mig....
miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..miss.j.

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 29-04-06 13:34

Hej Josephine, Vi er rørende enige!
Det kan vist ikke siges tydeligere - fyren har knald i låget

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 29-04-06 13:35

Mens Klumme skyder kattene og missjosephine får forgiftet hundene, kan vi andre nysgerrige så ikke få lov til at høre lidt mere om de vedtægter?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-04-06 13:48

Citat
Mens Klumme skyder kattene og missjosephine får forgiftet hundene, kan vi andre nysgerrige så ikke få lov til at høre lidt mere om de vedtægter

Men bortset fra det:
Vedtægter eller ej i den boligforening, så må man altså ikke lade sine katte færdes på andres grund, uanset de har noget imod det eller ej

Og i by eller tættere bebygget område, ville jeg heller ikke lade katte gå fri, men det ville så primært ikke være grundet hensyn til andre mennesker, da min uforbeholdne mening er, at katte ikke gør meget skade, undtagen selvfølgelig hvis det er en ukastreret hankat, der skulle finde på at markere på det nyvaskede tøj el.lign., da det lugter temmeligt fælt

Næ, det ville primært være for kattenes skyld og med tanke på deres sikkerhed.....netop over for syge mennesker, der enten kunne finde på at skamskyde dem, som f.eks. her forleden hvor en hårdt såret kat slæbte sig hjem, kun for at familien måtte gå den tunge vej til dyrlægen for at give den fred for de lidelser en eller anden psykopat havde tilført den med et luftgevær.
Eller for nogen der kunne finde på at give dem rottegift eller det der er værre

mvh dova

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 29-04-06 13:51

Jeg må lige korrigere - Jeg er totalt uenig med Josephine når hun går til angreb på hundene. Der er hun jo ikke bedre end spørgeren.
Både hunde og katte har lov til at være her; men hundene er jo lettere at holde på plads end kattene. Lad dem dog gø og miaue. I forstår jo ikke hvad de siger. Måske har de taget denne diskussion op på et højere plan.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 29-04-06 14:05

Min gamle kat har lige taget konsekvensen af diskussionen og forladt huset for første gang i det halve år jeg har boet her

Nu har jeg så heldigvis kun marker og skov til nabo, og den har retning mod marken, så den kan vist ikke genere nogen. Tror den taler med en hest om hvordan det er, at være hegnet inde

Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-06 14:19

Flemming17

Prøv lige at læse spørgsmålet og præmisserne for diskussionen. Så kan du vel se, at du faktisk ikke kan tage mere fejl end du gør ved at skrive
Citat
Både hunde og katte har lov til at være her

Nej Flemming17. Som det fremstår af spørgers første indlæg står der i deres boligforenings vedtægter, at katte skal holdes på egen grund. Hvad er det der er så hulens svært at forstå??

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 29-04-06 14:36

Jamen Klumme, denne diskussion drejer sig nu om vores holdning til - hunde og katte.
Det har du åbenbart ikke opdaget i din selvretfærdige harme over at vi ikke går så meget op i en boligforenings vedtægter.
hunde og katte har da lov til at være på denne jord - selv du selv!
Diskussionen har vist, at der er fundamentale forskelle på vores holdninger.
Når du bliver voksen vil du muligvis forstå at der er noget, der hedder tolerance - både overfor dyr og mennesker - jo vi har faktisk alle lov til at være her - selvom man sommetider kan undres.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 29-04-06 14:37

Jeg kørte for nogle år siden en sag mod en katteejer og vandt, aviserne var med på sagen, heldig til min fordel.
Min nye bil blev konstant ridset på køler og tag af kattepoter fra naboens forbandet kat, jeg talte pænt naboen det meste af tiden, men naboen ville ikke holde sin kan væk fra min carport.
Resultatet blev jeg fik min bil omlakeret og naboen fik forbud mod at katten kom uden for hans enemærker eller den ville blev aflivet (det blev den) efter loven.

Men det er så dejligt at ens børnbørn kommer og skal ud og leje i morfars sandkasse han har lavet til dem, så har naboens katte eventuelt brugt hele sandkassen til lukum.
Med hensyn til vildkatte er der ikke en eneste her, de bliver fanget og afleveret på katte hjem det sket 3 gange.
PS. Jeg har selv 2 hunde så det er ikke fordi jeg ikke kan lide dyr

Hilsen Robert

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-06 14:58

Flemming17

Da du åbenlyst har problemer med at læse og forstå en simpel tekst, så lad mig ridse det op for dig, så du måske kan forstå det.

Nej Flemming. Spørgsmålet lægger ikke op til en diskussion om vores individuelle holdninger til katte eller hunde.

Spørgsmålet er en forespørgsel til Kandubrugerne om, hvorvidt spørger har ret i sin antagelse af, at man må skyde katte og hunde, som strejfer uden for deres ejers matrikel, hvis man har jagttegn. Foruden dette, er der den præmis, at man har en vedtægt i boligforeningen, som udtrykker, at disse husdyr skal holdes på egen grund.

Jeg citerer lige for dig, så du ikke løber sur i teksten

Citat
Jeg mener at huske, at man godt må få en person med jagttegn til at skyde sådanne katte, hvorimod man vist ikke må skyde hunde......... Er min opfattelse rigtig?

Citat
.....at de i.flg. boligforeningens vedtægter holdes inde på naboens egen grund.

Nu kan jeg ikke gøre mere for dig. Har du ikke forstået problematilkken nu, så forstår du den aldrig.

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 29-04-06 15:20

Det er kraftedme da ikke kattens skyld.. en kat er fandme da sin egen herre og bestemmer da selv hvor den vil opholde sig... Nå men må jeg skyde naboens hund der står ude i vores fælles gård og knurre af folk der kommer ind???? nej så får jeg da nok ballade af både den ene og anden slags..Det er jo op til ejeren og ikke katten da at den jo nok ikke lige er bekendt med reglerne.. ja unskyld mig men er lidt oprevet over nogle af de hjernelamme kommentare med bla. rottegift osv..
Så skal et stakkels dyr bare lide fordi at der er nogen der klamre sig til boligforeningernes vedtægter.. af hvilken grund?? hvordan generer kattene ?????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-06 15:29

Rottegift LOOL Den dur jo ikke sir bredker... Så må det være Cyankalium.

Nej gu er det da ej kattens skyld, men nu er spillereglerne altså sån, at det er objektet som på trods af de vedtagne regler, der forårsager ulempen man går efter.

Uden at gøre mig klog på jura, så er jeg sikker på, at det ikke er tilladt at skyde ejeren af balladekatten, selv om man har jagttegn, og grunden i øvrigt er stor nok. Det ville ellers være passende, men giver jo ingen garanti for at katten så smutter. Tvært i mod, så vil den måske fast indlogeres hos skadelidte i mangel af en ejer

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-04-06 15:29

For det første, så ridser en kat ikke en bil, medmindre katten jages så den bliver bange og sætter af med et ordentlig spring

Men alligevel kan jeg godt forstå, at det kan være irriterende med beskidte kattefodspor på dytten.

Citat
Men det er så dejligt at ens børnbørn kommer og skal ud og leje i morfars sandkasse han har lavet til dem, så har naboens katte eventuelt brugt hele sandkassen til lukum

Ja, men nu har man så, også for alt andet end naboens katte, pligt til selv at sikre sine "værdier og ejendele"............låg på sandkassen

Og det er jo ikke bare katte der kan grise sandkassen til.

Værre endnu med fugle der skider i sandet...i disse fugleinfluenzatider, og fuglene sandbader og befrir sig fra lus og lopper, som så hopper på ungerne

Måske er der endda orm og andre insekter som de "små" kunne finde på at æde.

Og måske har Roundupsprøjten (også måske naboens) lige fået et ekstra pift for at udrydde de satans mælkebøtter så sandet er forurenet af sprøjtegift.....nåe nej, det får man jo ikke på fingrene så det kan ses

Og Klumme.

Ja, der er tydeligvis to regelsæt som spørgerens nabo ikke overholder, nemlig mark- og vejfredningsloven og dernæst boligforeningens vedtægter.

Men skyde dem, det må man ikke, selv med jagttegn, når det er i bymæssig bebyggelse.

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-06 15:32

Hmmmmm Man må snart heller ikke noget mere. Forbuds og Cartoon Danmark

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 29-04-06 17:12

Hej dova
Det kan du tro en kat gør det har jeg beviser på måde fra forsikring og politi, så der er du galt på den, gu fanden ridser den.
Nå en kat kan eventuelt hopper med fugtige poter lige fra grus m.m så skal du se lakken på en ny bil.
Nok har du gode svar engang imellem ??????
Hvis en nabo forlange han ikke vil ha` hans kat inde på hans enemærker kan katten fjernes efter gentagende gange
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 29-04-06 17:20

Til droslerne, vil jeg bare spørge om det er for stort et arbejde at dække sandkassen til, når den ikke bliver brugt? Vi har også sandkasse til børnebørnene, og naboer til begge sider der har kat. Men nu er mange mennesker efterhånden blevet så egoistiske, at de kun tænker på dem selv!
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 29-04-06 19:02

Hej leob,
Kan du ikke stoppe denne diskussion inden klumme får en prop.
Han indrømmer, at han ikke har forstand på jura - det har vi andre opdaget for længst.
Snak med katteejeren og find frem til et kompromis.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-06 19:26

Flemming..... bette mand. Jeg ser at du heller ikke mestrer sarkasmens "svære" kunst. Synd for dig. Du går glip af mange nuancer.

Kompromis.... Hvad havde du tænkt dig??? At katten kun måtte strejfe på lige datoer LOOOL Det vil da sikkert glæde leob Men hvordan fanden vil du lære katten kalenderen

Med hensyn til at lukke sp. Skulle du ikke bare lade leob om det? Om jeg får en prop - det er der nu ingen fare for - er vel ikke dit problem. Kan du ikke li at være i tråden, så er det da nemt at smutte. Eller skal du osse ha' hjælp til det?

Kommentar
Fra : Nallatruk

Dato : 29-04-06 23:10

Klag til boligforeningen, kan de ikke hjælpe dig.-- SÅ FLYT ! Hvis dyrene må være der, er det ikke et sted at bo for en dyrehader.
Nallatruk

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 29-04-06 23:20

Jeg har med stor interesse fulgt med i debatten og undrer mig svare over der intet svar er kommet fra Leob der kom med indlægget. Mon Leob sidder og "klukker" i skægget.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-04-06 08:25

Citat
Man kan indhegne haven ind på mange måder. Man kan vælge at hegne hele haven ind, som vi har gjort - eller lave en mindre indhegning. Det vigtige er, at huske at have mindst 50cm net vinkelret ind over hegnet - katte kan ikke lide at klatre i noget, der "gynger" og slet ikke "på hovedet". Vi brugte lægter og minknet/volierenet/papegøjenet til hegnet og hønsenet til det vinkelrette stykke.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=sisawat&picnumber=228

dU KUNNE JO HJÆLPE DIN NABO MED DET.

fRA: http://debat.jubii.dk/archive/index.php?t-164519.html
dET ER FAKTISK OGSÅ GODT FOR KATTENE OG KATTEEJER, DA DE SÅ ER MINDRE UDSATTE FOR FARER I DET HELE TAGET
dET ER EN RIGTIG DÅRLIG IDÉ OG OGSÅ ULOVLIG AT AFLIVCE DYRENE SELV, DET FOREGÅ PÅ EN SÅ BLID MÅDE SOM MULIGT, MED SPRØJTE OG SOVEMIDDEL FØRST, ALTSÅ HOS EN PROFF.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-04-06 08:28

Pointsne må hermed gå til mig, på forhånd TAK!!

Kommentar
Fra : leob

Dato : 30-04-06 09:18

Det må jeg sige !!
Jeg stiller et simpelt spørgsmål og så får jeg 35 svar mens jeg vender ryggen til
Desværre har det udartet til en anden diskussion, end mit spørgsmål lagde op til. Selvom jeg i spørgsmålet skrev "(jeg vil tro, at bare truslen vil gøre det, da jeg ikke agter at gøre alvor af den)"! er der tilsyneladende mange, som ikke kan læse ! Synd for dem!
Der var især 3 svar, jeg kunne bruge, nemlig fra TheRipley, dova og Klumme.
Jeg kan desværre ikke give dem alle point, så jeg vælger at give dova for det mest fyldestgørende svar. Tak
leob

Godkendelse af svar
Fra : leob

Dato : 30-04-06 09:20

Tak for svaret dova.
Se iøvrigt mit indlæg for 2 minutter siden
leob

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 30-04-06 10:00

At stå med ryggen til sin pc et helt døgn må være trættende

Kommentar
Fra : leob

Dato : 01-05-06 08:21

til chaufrat
rent faktisk lå jeg med ryggen til en del af tiden
leob

Kommentar
Fra : kill-the-cat

Dato : 20-06-06 14:12

Her er "Die endlösung" på problemet med de satans møgkatte, der render og skider i vores bede og æder sangfuglene i haven:

http://airsoftfast.free.fr/Images/Cat%20kill.jpg

Der kunne passende oprettes nabo-værn til oprydning i hele parcelhus områder. Pelsene kunne herefter indsamles og bruges til at polere alle de biler, der er blevet ridset og pladret til af kræene.

O.D.O.P.

(Organisationen Død Over Pelle)