/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
video til dvd
Fra : soll
Vist : 563 gange
500 point
Dato : 26-04-06 20:04

hej jeg har en bærbar pc uden tv ind hvor finder man en billig usb løsning på det lillr problem.

på forhånd tak.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 26-04-06 20:06

hej jeg har en bærbar pc uden tv ind hvor finder man en billig usb løsning på det lille problem.

på forhånd tak.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 26-04-06 22:20

Hej, kan du ikke forklare lidt mere om hvad det er du skal bruge det til? Skal du f.eks. kunne se tv på computeren eller er det 'kun' for at kunne få signal ud til et tv?

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-04-06 03:43

Foruden usb har din bærbare vel også en pcmia port, eller had det nu er den hedder. Jeg har set tv digititisere til den slags porte. det udvider jo mulighederne.

De billige tv kort er som udvidelseskort, der næppe kan bruges i en bærbar.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 27-04-06 08:59

Hej, du kan finde en række egnede USB/PCMCIA kort i den her tråd:

http://www.tweakup.dk/forumnew/read/102698/

Hvis din bærbare understøtter USB2 er der ikke den store fordel ved PCMCIA men hvis den kun understøtter USB1 er du nødt til at vælge PCMCIA pga overførselshastigheden.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : soll

Dato : 27-04-06 18:15

det er til at smide video ind fra mit video camera s jeg kan lave det om til dvd.

det skal vre en billig og nem lsning.

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 500 point
Dato : 27-04-06 19:40

Hej, jeg bruger selv et Dazzle kort godt nok en ældre version end den her:

http://www.pixmania.com/dk/dk/161215/art/dazzle/capture-card-usb-digital.html

Du skal dog være opmærksom på om din bærbare understøtter USB2 (high speed) ellers er du nødt til at købe et pcmcia kort der kan det samme (de koster dog noget mere):

http://www.pixmania.com/dk/dk/93778/art/terratec/capture-card-pcmcia-grabs.html

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 27-04-06 21:46

Hej, jeg bruger selv en ekstern USB Dazzle box godt nok en ældre version end den her:

http://www.pixmania.com/dk/dk/161215/art/dazzle/capture-card-usb-digital.html

Du skal dog være opmærksom på om din bærbare understøtter USB2 (high speed) ellers er du nødt til at købe et pcmcia kort der kan det samme (de koster dog noget mere):

http://www.pixmania.com/dk/dk/93778/art/terratec/capture-card-pcmcia-grabs.html

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : soll

Dato : 28-04-06 10:44

Tak for svaret lawitt.

har sevl haft fundet den på andre sider bare noget dyre så det er jeg da glad for.