/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
EVO N600c bærbar DØD!
Fra : southernwood
Vist : 247 gange
80 point
Dato : 23-04-06 10:52

Efter nogen tid at have kørt direkte på AC adaptoren fra 220V nettet med et
dårligt batteri i min bærbare EVO N600c, ville den pludselig ikke mere starte.

Så jeg har købt et helt nyt batteri med strøm på.

Men det var åbenbart ikke løsningen.

Nu er spørsmålet om min bærbare kan tage skade af et batteri uden kapacitet,
og konstant forsynes via A/C adapteren?

Der er lidt liv i form af 4 grønne dioder der lyser fra tastaturet og en enkelt halvsvag
gul diode i fronten der blinker, men ellers aldeles DØD!

Mvh Southernwood

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 23-04-06 13:43

Kommer der ikke noget liv i skærmen ?

Nej, den kan ikke tage skade af at køre uden batteri.

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 23-04-06 22:59

Og hvordan er du så sikker på, der er strøm på det nye batteri?
VH
Leif

Kommentar
Fra : southernwood

Dato : 24-04-06 10:34

hej
Tak for indlægene.
Nej der er ikke liv i skærmen, slet ikke.
Envidere. På batteriet, er der et område hvor man kan trykke hvorefter
man kan se et lille lead voltmeter med grønne lysdioder. De lyser 75%.
Det døde batteri lyser >10%
AC adaptoren kunne jo være defekt, men så skulle de nye batteri jo klare
ærterne. Jeg tror ikke der er noget galt med det nye batteri.

Mvh Southernwood