/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Lyd forsvundet
Fra : Angband
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 22-04-06 21:23

Hej

Jeg har haft en dell computer godt og vel et år. Da jeg startede op her den anden dag var der ingen lyd mere. Hverken i højtaller stikket foran og bagved på min computer (Jeg har tjekket begge stik med et headset og en højtaller som begge virker).

Jeg har fuldt windows fejlfinding indtil noget med at skille computeren.

Jeg mener mit lydkort er en del af motherboardet (hvis det er det det hedder.)

Der er ingen fejl som jeg kan se i enhedshåndteringen.

Nogen der har nogen ide om hvad der er galt?

/Angband - der desværre ikke p.t. har flere point

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 110 point
Dato : 22-04-06 21:26

Fjern alt det, du kan under lydenheder i enhedshåndtering, genstart systemet så lægges der nye drivers ind.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-04-06 21:44

eller kig lige i kontrolpanel - lyde og lydenheder - af og til sker der noget så lydene bare forsvinder midlertidigt - men det kan gøre én ret irriteret

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 23-04-06 00:40

Se lige om du har trykket på mute knappen hvis det ikke er det skal du smide driveren ind igen den har du nok på en cd ellers kan du finde den på dell's hjemmeside

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 23-04-06 10:42

har du tjekket om lyden bare ikke er skruet helt ned i både volume og wave/mp3.

det kan du gøre i lyd ikonet nede i højre hjørne.

ps volume og wave/mp3 sidder ved siden af hinanden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-04-06 12:30

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=79326 måske kan det her spørgsmål hjælpe dig

Godkendelse af svar
Fra : Angband

Dato : 23-04-06 20:27

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 23-04-06 20:29

Selv tak.