/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilket format video på iPOD?
Fra : jjhj
Vist : 847 gange
100 point
Dato : 20-04-06 00:23

Hey!

Jeg står og overvejer at købe en Ipod Video (den med 30 gb)

men hvilke video formater er det den kan afspille???

AVI? MPEG? eller er det Appels eget format?

Ser frem til at høre fra jer.. TAK

JJHJ

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 20-04-06 06:04

Det store leksikon har mange oplysninger.

http://en.wikipedia.org/wiki/IPod
Citat
Software

The user interface of a fifth-generation iPod, shown when playing a songThe iPod can play MP3, WAV, M4A/AAC LC, Protected AAC, AIFF, Audible audiobook and Apple Lossless audio file formats. The fifth-generation iPod can also play .m4v and .mp4 MPEG-4 (namely H.264/MPEG-4 AVC) video file formats.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-04-06 06:31

du kommer også til at bruge Itunes få at lægge filerne ind på ipoden få ellers kan den ikke læse dem

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 20-04-06 10:02

hmm.. hvis jeg så har nogle AVI filer på min com, så kan jeg altså ikke afspille dem på Ipod´en??

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 20-04-06 11:25

Jow da. Konverter filerne med dette prøveprogram http://www.xilisoft.com/video-converter.html

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 20-04-06 13:42

Denne gratis converter, kan convertere de fleste fil formater, blandt andre AVI, til Ipod: http://www.ipod-video-converter.org/

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 20-04-06 14:02

arh! kanon!! I er sku så skide gode allesammen.. hvem skal jeg give pointene til :S

hihi... i alle har jo hjulpet mig....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-06 14:08

Træk lod rart at høre du kan bruge vore indlæg

Godkendelse af svar
Fra : jjhj

Dato : 20-04-06 23:02

Tak for svaret o.v.n..

Ville gerne have givet jer alle point :D