/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kopibeskyttet DVD film.
Fra : Myns
Vist : 2717 gange
100 point
Dato : 18-04-06 19:28

Har lige købt Flightplan med Jodie Foster, og ville gerne lave en backup. Jeg har programmet DVD Shrink. Efter et stykke tid kommer der en meddelse om at DVD'en er kopibeskyttett. Hva gør jeg. På forhånd tak.

myns

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-06 19:32

Dette program kan klarer problemet http://www.clonedvd.net/

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 18-04-06 20:01
Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-04-06 20:24

Du ved vel at det er kriminelt at omgå kopisikringssystemer. Jeg er ikke moralsk forarget, hvis du bare holder den kopi hos dig selv.

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 18-04-06 21:09

Man må vel nok lave en kopi af en købt DVD, når den er til sig selv??

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 19-04-06 09:01

Så vidt jeg ved, må man ikke lave kopi til sig selv, hvis der er kopispærring, men DVDdecrypter klarer opgaven, og man kan bl.a. stille antal forsøg, dre skal udføres, hvis der er fejl på "originalen". Et rigtig godt program.
Venlig hilsen
Leif

Kommentar
Fra : bog

Dato : 19-04-06 14:27

Du kan lade anydvd kører i baggrunden
så skulle dvdshrink klarer filmen

Accepteret svar
Fra : Puchen

Modtaget 100 point
Dato : 26-04-06 07:30

Hejsa.
Prøv at gå ind på http://www.sikkopi.dk/ der kan du læse en masse om DVD COPY mm.
Brug Clonedvd og AnyDvd det dur.

Puchen

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 26-04-06 07:57

og så kan du vist godt lukke dette spg

Godkendelse af svar
Fra : Myns

Dato : 26-04-06 08:29

Tak for svaret Puchen.
Rigtig super hjemmeside .
Små slag troldenesdhb. Det er jo ikke alle der er lige så hurtige som dig. Havde jeg lukket spørgsmålet tidligere, havde jeg jo ikke fået linket fra Puchen.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 26-04-06 08:43

Selvfølgelig små slag

Jeg slår altid kun de små..........

(y)