/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Varmeapperat i Golf 3 1,9 TD
Fra : bil24
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 18-04-06 10:00

Hvordan får man varmeapperatet ud af en sådan bil?

bil24

Kommentar
Fra : pims

Dato : 18-04-06 10:32

På de fleste biler, sidder det lige foran instrumentbordet, under forruden.
Hvis ikke du kan komme til det udefra, skal du på en eller anden måde kunne komme ind til det indefra, formentlig ved at pille midterkonsollet ud.
Det var ikke meget hjælp, men jeg håber du kan bruge det til noget.
Hilsen Pims

Kommentar
Fra : bil24

Dato : 18-04-06 11:20

Hej Pims

Tja, det havde jeg sådan set fundet frem til - håber på et svar, hvor der er lidt flere detaljer - idet det rent faktisk ser ud som om, man skal have hele frontpanelet + midterkonsolet ud - håber, at der er en lettere måde - og den kan ikke nås fra fronten.

bil24

Kommentar
Fra : pims

Dato : 18-04-06 14:07

Jeg er selvfølgelig ikke ekspert på området, men det ville da være vanvittigt, hvis hele bilen skal skilles ad.
Så håber jeg at andre kan komme med et brugbart svar.
Pims

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 18-04-06 15:32

Det er vanvittigt.. Du skal starte med at pille begge sæder ud. Derefter begynder du at rive midterkonsol og instumentbord fra hinanden til du kan trække dit varmelegme ud. Og det er kort sagt. Sådan forgår det på mange biler.

OBS. Du skal selvfølgelig lige tjekke om handskerummet kan skrues ud og at du derfra kan komme til varmelegmet. Men tror ikke du er så heldig.

Annuller spørgsmålet
Fra : bil24

Dato : 11-08-06 07:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål