/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Hjæp med min Computer
Fra : Silver25
Vist : 366 gange
240 point
Dato : 03-12-02 18:52

Hej, jeg har lige købt ny Computer Dvs. jeg har købt bundkort asus atx p4s8x, H-disk stargate, pro intel soc 478p4 2,4Ghz, ram 1024ddr 333mhz osv. jeg ved alle delende er der, men har problemer med at samle skidet...
jeg skal bruge computeren til en eksamen om et par dage så jeg er ved at være lidt presset med tid....
derfor giver jeg alle min point(240) til den som kan hjælpe mig eller give et link til nogen som kan. + 2 kasser øl hvis der er nogen som kan komme og samle computeren jeg bor i Odense C. mail her eller ring på 27480022

Kommentar
Fra : Silver25

Dato : 03-12-02 20:30

Tak for dit hurtige svar..jeg vil måske købe den "byg din egen pc bog" fra link nr 2.
men håber stadig på mere hjælp.

MVH -Silver-

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 03-12-02 23:51

Kan du måske være lidt mere specifik(hvad virker ikke, kan den starte, er der noget der ikke passer osv)!!! det er en ting som har plaget mig mange gange, det er jumperne på drevene(harddisk, cd-rom osv) jeg ved ikke hvor meget du kender til det, men jumper er små "dimser" der sidder bag på drevene, de skal side korrekt for at du kan installer dit windows/komme ind på dit c: drev/ læse fra cd-rom. Er det dine IDE kabler som du ikke kan få til at side korrekt, så læs i din "bog" du fik med til bundkortet(ellers kan du heller ikke installer dit windows/komme ind på dit c: drev/ læse fra cd-rom!!!

bare sig hvad der ikke virker... det skulle være rimeligt "idiot" sikkert, men også lidt harsk:)

Vh. dr_scooter

ps. har du husket grafikkort!!!

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 240 point
Dato : 08-12-02 13:58

"Silver25" <Silver25.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:j06H9.55149$HU.3745580@news010.worldonline.dk...
> Hej, jeg har lige købt ny Computer Dvs. jeg har købt bundkort asus atx
> p4s8x, H-disk stargate, pro intel soc 478p4 2,4Ghz, ram 1024ddr 333mhz
> osv. jeg ved alle delende er der, men har problemer med at samle
> skidet...
> jeg skal bruge computeren til en eksamen om et par dage så jeg er ved at
> være lidt presset med tid....
> derfor giver jeg alle min point(240) til den som kan hjælpe mig eller
> give et link til nogen som kan. + 2 kasser øl hvis der er nogen som kan
> komme og samle computeren jeg bor i Odense C. mail her eller ring på
> 27480022
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
Du kan finde en vejledning i hvordan du selv samler den her:
http://www.tweakup.dk/HTML/bygenpc/bygenpc.htm

Mvh.
Benja

Godkendelse af svar
Fra : Silver25

Dato : 08-12-02 19:26

Tak for svaret Benja. Jeg har(med hjælp) fået maskinen samlet, men jeg må sige det er et godt link du har sendt..