/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
installering af mus
Fra : xhund
Vist : 314 gange
50 point
Dato : 03-12-02 18:39

Jeg har købt en trådløs usb-mus som jeg har problemer med at få installeret. Den kan godt finde en driver, men når den skal installeres beder den om at jeg indsætter Win98-CD'en i drev E. Men mit E-drev er et virtuelt drev, så det kan jeg ikke sætte noget i. Er der mulighed for at man kan ændre navne på drevene? Hvad kan man ellers gøre? Jeg har prøvet at finde de filer der skal bruges på nettet, men jeg bliver alligevel bedt om CD'en.
Anyone?

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 03-12-02 19:04

http://www.hardinfo.dk/kviktest/artikel.asp?ID=336
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=708

Prøv at søge på disse 2 links (specielt det nederste), måske kan du finde noget der ikke helt stemmer med det du selv har gjort. Har du brugt softwaren til at installere med som fulgte med musen ??

Kommentar
Fra : xhund

Dato : 03-12-02 19:24

jeg har installeret softwaren, men usb-driveren skal vist komme fra windows.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-12-02 21:08

det her helt ligegyldigt hvor du henviser til win98 .hvis den ikke har nogen knap til>> gennemse << så kopier tekten ind i klammen f.eks d:\win98 hvis cd-rom er D.du kan osse skrive den ind i krammen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-02 21:02

Det kan lade sig gøre at omdøbe navnene på drevene, måske med Partition
Magic??

Men ellers så afinstaller dit virtuelle drev... eller deaktivere det....

Det burde da kunne løse problemet...
Jeg bruger selv "Deamon Tool", hvor man kan UNMOUNTE drevene...

MVH

Mads
"xhund" <xhund.news@kandu.dk> wrote in message
news:0Q5H9.55145$HU.3743672@news010.worldonline.dk...
> Jeg har købt en trådløs usb-mus som jeg har problemer med at få
> installeret. Den kan godt finde en driver, men når den skal installeres
> beder den om at jeg indsætter Win98-CD'en i drev E. Men mit E-drev er et
> virtuelt drev, så det kan jeg ikke sætte noget i. Er der mulighed for at
> man kan ændre navne på drevene? Hvad kan man ellers gøre? Jeg har prøvet
> at finde de filer der skal bruges på nettet, men jeg bliver alligevel
> bedt om CD'en.
> Anyone?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : xhund

Dato : 03-12-02 22:37

Jeg har fået det til at virke. Jeg havde prøvet at browse efter det, men det virkede ikke. Jeg havde bare lige glemt at prøve at skrive det i boksen. Pinligt.
undskyld ulejligheden.
mvh