/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
hvem har den bedste???????????
Fra : kissan
Vist : 749 gange
50 point
Dato : 17-04-06 20:51

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-04-06 21:05

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-04-06 21:08

Mig.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-04-06 21:09

Den bedste er:

Avis artikel:
Der er styrtet en helikopter ned på vestre kirkegård i København.

Redningsmandskabet oplyser at de indtil nu har fundet 600 døde.....................

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-06 21:10

Den skræmte turist: "Er der nogle flagermuse i denne her grotte?"
Guiden: "Det var der, men bare rolig slangerne har spist dem."

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 17-04-06 21:13

En bonde ruller i sin bil op til en flok let levende damer
og siger: "Jeg vil betale 10.000 til den der vil tage med mig
ud på heden og gøre det på min måde!"
En af pigerne melder sig hurtigt og de kører af sted ud mod
heden. Halvvejs spørger pigen:"Hvad er egentlig din måde?"
Hvorefter bonden svarer: " På Kredit"....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-04-06 21:20

z

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 17-04-06 22:01

Den skal være GOD

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-06 22:06

Hos lægen...
- Jeg kommer for at få en recept på nogen sovepiller til min kone.
- Det kan jeg ikke sådan lige give dig. Hvad er der galt med hende?
- Hun er vågen!

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 17-04-06 22:09

Findes der ikke nogen nogen nye

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-06 22:19

En mand kommer ind på det lokale cafeteria, hvor der står en smuk kvindebag disken.
Han læner sig fortroligt ind over disken og spørger:
- Er det rigtig, at du spiller den af på kunderne for hundrede kroner i baglokalet.
- Ja, og jeg har allerede haft fire tilfredse kunder i dag...
- Det tænkte jeg nok. Er du så ikke sød og vaske hænder, inden du laver mig en sandwich?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-06 22:19

En mand kommer ind på det lokale cafeteria, hvor der står en smuk kvindebag disken.
Han læner sig fortroligt ind over disken og spørger:
- Er det rigtig, at du spiller den af på kunderne for hundrede kroner i baglokalet.
- Ja, og jeg har allerede haft fire tilfredse kunder i dag...
- Det tænkte jeg nok. Er du så ikke sød og vaske hænder, inden du laver mig en sandwich?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-06 22:20

Den lille ældre dame vakler ind i en porno butik.

Hun forsøger at vise, hvad det er, hun søger.....rystende spørger hun, om de har én de dersens dildoer med batteri af et bestemt mærke.

Ja, svarer ekspedienten, det har vi!

"Kan De så ikke fortælle mig, hvordan man slukker for den tingest?"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-06 22:26

Hun klemmer sig ned i badedragten fra sidste år, spejler sig og si'r til manden:

Skaaaaat ....syn's du jeg er blevet for tyk til at tage denne denne her på, når vi ska' til stranden?

Diplomatisk svarer manden:

Lad mig sige det på denne måde: Hvis du var en badering? ....ville jeg holde op at puste

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 17-04-06 22:30

Kommer der flere,ellers er camilla vinderen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-06 22:32

Altså.... jeg syn's jeg er blevet lidt gammel og affældig at se på. Jeg har fået rynker og patterne hænger. Min røv er for stor ...jeg har vist også taget på?

Skaaaaat... ka' du ik' si' no'et pænt? ...komme med et kompliment?

Diplomatisk som altid svarer husbond:

Dit syn er perfekt !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-06 22:37

HA! Han har da store tanker om sig selv, hva'?

Eller har han ikke opdaget den førerhund, hans kone har fået for et år siden, pga nedsat syn.....

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 17-04-06 22:41

har lidt svært med at bestemme Hvem der er vinderen,men Molo er nu ikke den værste

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 17-04-06 22:43

Til kaffen efter påskefrokosten ..med svigermor på besøg:

Konen siger: Hva' så mor? Vil du ha' en lille en? ....noget til halsen?

Han tænker: Prøv med et reb !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-06 22:49

Manden kører sin kone til lægen, da hun har høj feber og hoster

I konsultationen konstaterer lægen om fruens hoste:

Uha... dét var sgu en grimmer en

Ja... siger manden, men den laver go'e frikkadeller

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : kissan

Dato : 17-04-06 22:50

Tak for svaret molokyle.bliv ved sådan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-06 22:54

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 17-04-06 22:55

Til molo.
Konen kom hjem fra et lægetjek.manden spurte ironisk."Hvad sagde han om hængerøven???"
Konen svarede: " Dig talte vi da slet ikke om"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-06 23:04

Morfar har barnebarnet på week-end besøg:

Morfar : Hva' fa'en er det nu han hedder? Ham den der tysker, som altid gemmer mine ting?

Barnebarnet : Han hedder Alzheimers, ..morfar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 17-04-06 23:09

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 17-04-06 23:11

Har du flere til min frimærkesamling??????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-06 23:17

I morgen ska' jeg i AKTIVERING:

AF-konsulenten : Du skriver i din handlingsplan; du har problemer med dit syn ???

Klienten : Ja... jeg ka' ik' se mig selv i arbejde !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-06 23:29

..og så er det ik' engang lyv

Jeg ska' møde til et af de hersens jobsøgningskurser (..det fjerde i rækken) kl. ???

De har sgu glemt at skrive hvornår jeg skal møde. Der står kun dato og adresse på 'tilsigelsen'

Jeg tror sgu jeg møder kl 5.30 og labber AL kaffen i mig og spise ALLE rundstykkerne INDEN de andre dukker op

Faktisk lavede jeg nummeret engeng på et job-kursus på Østerbro for et par år siden:

Mødte kl. 8.00 ..som den første og lavede kaffe. Da de andre kursister dukkede op sagde jeg : Velkommen og præsenterede mig som kursusleder og bad dem tage plads

Da underviseren (*LOL*) dukkede op sagde jeg med myndig stemme: ...og du sætter dig bare dér ..og pegede ned i hjørnet.

Nu ville han godt ha' lov at sige noget, men jeg bad ham holde bøtte eller at komme op og overtage min plads.

STOR MORO !!!

Jeg glæder mig til i morgen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-04-06 23:52

ja..det har jeg også drømt om at prøve engang..det må have været et fed oplevelse *GG*

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-04-06 00:07

Herligt, molo - dét ville jeg godt have overværet

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-04-06 00:16

Jeg elsker dig

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-04-06 00:20

Jubi,jeg fik 5 point.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 18-04-06 00:24

Tænker på dig kl 5.30

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-04-06 08:36

Det var mig ti hi...

Oh, nu er molo træt, på trods af al kaffen, han har slubret i sig af kedsomhed.....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-04-06 08:42

Øhh Hanne..hvad? Hvad var dig? .....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-04-06 08:50

De fem poæng (tror jeg nok - købte vel et svar - eller gjorde jeg?) man skulle tro, det var mandag i dag......

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-04-06 08:57

nååeh ok..ja, det er vist ikke mandag, men tirsdag *GG* Påsken du ved?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-06 18:45

Muntert køkken

Lige meget hva' man ramte? ...klirrede det

..og 'sjove' bekendte fra mine hjemløse dage

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-04-06 21:11

Og maden smagte herren?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-06 17:12

Jepper ...men jeg måtte selv diske op med Wienerbrød idag

Det er min fødselsdag (46), som du ville kunne se ved at læse rettelsen : http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=81351

</MOLOKYLE>