/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Den frækkeste historie ;-)
Fra : mangorossa
Vist : 1200 gange
10 point
Dato : 16-04-06 21:55

Og, hvad mener du er frækt...lad høre?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-04-06 21:59

Læserbrev:

Kære brevkasse.

Min mand plager mig vedr. analsex.
Skal jeg bøje mig?

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 16-04-06 22:00

At bageren har sat prisen op på romkugler

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-04-06 22:04

Goe bud...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-04-06 22:05

...Skilt hos bageren:

Vi bager kringle om dagen, og boller om natten

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-04-06 22:17

nahhh...de er vist for søde er de ikke?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-04-06 22:56

Så er den første mand med fugleinfluenza fundet.

Han har været sammen med en gammel krage - er det dig?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-04-06 23:29

Må jeg være fri?

Jeg er jo min mand 100% tro..og da det ikke er ham..

Hanne..bliv nu rask...eehhh altsåå

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-06 00:14

Jamen, det var da frækt at spør' ikk'?

Jeg er på vej til det.
Går i træningslejr i morgen - rode lidt i gården, så kan jeg jo se, om jeg er klar igen.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-04-06 00:28

jow, jow..gu eret frækt *GG*

amen så må vi jo se Hanne...vil da gerne snart nyde dit selskab..

Sig mig lige engang..er i ikke lidt kedelige.

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 17-04-06 00:54

når man har været væk fra sin kæreste i en uges tid, også snakker med hende over tlf, og får af vide hvad hun vil gøre ved en når man kommer hjem !

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 10 point
Dato : 17-04-06 00:59

Hva' snakker manden om? det er sgu da pænt af hende....

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 17-04-06 01:05

jeg synes det er "frækt" sådan rent sexuelt..

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-04-06 10:14

zwekja ja

det ved vi godt.

.tag dig ikke af camillasmoster, det er så længe siden at hun har fået sex...at hun har glemt at det eksisterer

Og du har helt ret..deet er frækt

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 17-04-06 11:06

Som i da kan *g*

Med hvad er forskellen på FRÆKT og PERVERST ?

Johhh...hvis du kildre din kæreste et bestemt syed med en fjer, er det FRÆKT...
Men bruger duhelehønen, er det fanme PERVERST.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-04-06 11:10

Ja ..det kan der være en del om *GG*

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-04-06 11:30

Hvorfor hedder det - Modersmål
Fordi manden alligevel aldrig får et ord indført.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-06 11:45

mango - det er frækt at udlevere andres privatliv

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-04-06 12:33

Jamen når man er syg Hanne..så har man da ikke meget lyst vel?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-06 14:18

Ha! den klared' du da ikke ret godt, vææææl?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-06 14:34

Hvorfor kun ha sex, jeg vil sg ha 12!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-06 15:37

Så vil jeg have 24! Nå!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-04-06 16:53

blev du sur moster? sorry...det var ikke meningen..

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 17-04-06 18:43

haha det har taget hel overhånd? ....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-06 20:06

Næh nej, der skal skam mere til at gøre mig sur

Jeg tror ikke, nogen vil være i tvivl, når det sker

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-04-06 21:30

Zwejka...nej nej...ikke overhånd..jeg mente bestemt at Hanne kunne klare det..og det kunne hun..

Men det er bedre at spørge end at tro...

Zwejka..du skal lige vide at Hanne og jeg kender hinanden..derfor kan det måske lyde somom det er kommet for langt ud, i dine ører

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-06 22:30

Her er en sød, fræk historie:

http://www.kandu.dk/spg86465.aspx

Joh, det er nemmelig ritti, mango

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-04-06 22:42

hold da kæft..den her er go:

Fra dit link Hanne:

Avis artikel:
Der er styrtet en helikopter ned på vestre kirkegård i København.

Redningsmandskabet oplyser at de indtil nu har fundet 600 døde.....................

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-04-06 22:48

Det er sgu da fedt at få at vide på Kandu ( det blir mellem os og lytterne lool ), hvordan mosters seksualfrekvens ser ud, altså hvis man lige står og skal bruge det til noget.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-04-06 23:07

Ja ikke Klumme..ku vi ikke få din osse?

Så ved vi ligesom hvor vi har hinanden ikke?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-04-06 23:10

Min nosse..... Nææ den beholder jeg for mig sæl. Synes den er lidt privat.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-04-06 23:18

åårg pjat..klumme

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-04-06 00:09

Og det er mit sexliv ikke?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-04-06 00:20

Hva for et sexliv moster?? Du har jo ikke noget, siger mango. Det kommer jo egentlig ikke andre ved, men når det nu er almindelig kendt på Kandu, at du stort set er teknisk jomfru, kan man jo næsten ikke lade være at kommentere dette, som vel dybest set hører til dit inderste privatlivl, eller burde høre til, skulle jeg vel sige.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-04-06 00:58

Ja man skal passe på med hvad man fortæller en bruger på kandu.

Det er ikke alle, der kan holde på en hemmelighed/fortrolighed

Men som regel er den/de bruger/brugere meget "forståelige" eller nysgerrige. Det kan for nogle være en fælde.

Ja, man skal tage sig i agt.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-04-06 08:14

Nej nu holder i fandme..vi joker altså her..jeg kender sgu da ikke en skid til Hannes sexliv....

I moralens vogtere!!!

Hvorfor har i så travlt med mig lige nu?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-06 08:35

Jamen mangorossa det er sgu da det der er det frækkeste. At være efter dig.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-04-06 08:39

Fijala - nah, den reddede du ikke skulle det være frækkere end offentliggørelsen af mit/ikke mit sexliv? Næh NU

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-04-06 08:40

ska jeg nu tage det som en kompliment eller?

Jeg bliver jo helt parnoia efterhånden..pyha, man skal vist passe vældig på hvad man skriver i sjov..folk tager det jo gravalvorligt!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-04-06 08:48

Okay, lad mit sex-ikke sex-liv ligge, ikk'

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-06 08:50

Sexliv. Hvad er det egentlig? Er det det der sker efter mørkets frembrud i ca 5 min. eller er det noget jeg ikke kender til

Har dog 2 børn.

For som der siges - Kvinder har også ret til orgasme -----------hvis de kan nå det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-04-06 08:51

Jeg ville tage det som et vink med en vognstang om, at man skal holde sin kæft med privat viden om en bruger, som man i fortrolighed har erfaret uden for Kandu. Find en anden måde at promovere dig på, og dæmp din tendenser som provinsiel sladdermadamme. Så enkelt er det!!!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-04-06 08:53

Jow Hanne..hvis sexliv skal vi så kuglegrave?

Hvad med dit Fijala? Har du noget interessant vi kunne snakke om i den retning?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-06 08:57

Halvgammel, småfed, halvskaldet. Kan i så forstå at jeg spørger om sexliv.

Nej mit liv er vel nøjagtig som jeg selv vil have det.

Nå tilbage til jokes, skal lige have skiftet batterier i tastaturet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-06 09:00

lpkljjdlisjfæsdlkflæskflæ

Juhu det virker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-04-06 09:02

Det hedder kulegrave.....

Hvorfor kommer jeg til at tænke på begrebet "snakke uden om" og "overspringshandling"??

Det er da i orden at kulegrave en eller andens sexliv, hvis vedkommende synes at offenligtgørelse af private oplysninger om vedkommende er passende, men der er da osse en verden til forskel på dette og og så at udlevere privatlivets oplysninger uden forudgående accept.

Selv om moster måske for "gl venskabs" (er det 2 mdr. vi snakker om) skyld vil dække dig ind, så fremgår det tydeligt, at hun blev noget overraslet og ... lad mig sige lettere irriteret - da hun så sit manglende sexliv bøjet i neonrør på Kandu.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-06 09:06

Hr. og Fru Jensen er på ferie i Marokko og besøger det lokale marked hvor de ser et par guldtøfler. De spørger til prisen men de er ret dyre da det er nogle helt specielle elskovstøfler. Med dem på vil Hr. Jensen aldrig døje med potensen siger Hassan. Fru jensen lytter yderst interesseret og spørger Hr. jensen om ikke lige han skulle ta og prøve dem. Han hopper i dem og minsanten om ikke straks de virker. Han spriger bag på Hassan og giver ham en ordentlig tur bagi. Hassan hyler og skriger. Stop Stop Du har taget dem omvendt på

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-06 09:08

70 ting der gør en mand glad?

En 69 og en kold bajer

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-06 09:13

Louise, Bjarne og Kurt er strandet på en øde ø. De beslutter sig for at leve på naturlig vis og har meget pragtfuld sex. Men efter et par år bliver det Louise for meget og hun drukner sig selv. Bjarne og Kurt lever videre på naturlig vis og har meget pragtfuld sex. Men efter et par måneder kan de heller ikke klare det længere, så de begraver Louise.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-04-06 09:20

Hvad med dit eget, mango?

Eller klummes?

Eller alles, én efter én

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-04-06 09:26

Mangos sexliv..... Nej tak. Det har tidligere med stor velvilje fra Mangos side været til behandling på Kandu.

Mit sexliv.... Det har jeg tidligere svaret på. Det tilhører i min verden privatlivet, og dermed ikke til Kandu.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-06 09:37

Det frækkeste jeg ved er at i ikke griner af mine bizare jokes

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-04-06 09:40

Nå..nu må jeg heller ikke fortælle om mit sexliv længere...hør klumme..der er mange ting du skal bestemme om jeg må hva?

Øøh, har jeg udbredt om det tidligere?

Fijala...de er altså ret sjove..og lidt ulækker..he he

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-04-06 09:46

Herved er så det frækkeste fundet..nemlig at gå op i andres folks sexliv...det er nemli frækt at offentliggøre uanset om det er joke eller vittighed.

Det er åbenbart SÅ privat at nogle føler sig trådt eller gået for tæt på..så det har lært at lade ligge.

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 18-04-06 09:47

Tak for svaret Camillasmoster.
Det er sagen i en nøddeskal

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-04-06 10:10

zvekja -

Citat
jeg synes det er "frækt" sådan rent sexuelt..

Ja, netop, men det er nogle gange sjovt at tage ting bogstveligt og lyde, som om man er lidt smådum og ikke har fattet en disse.

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-04-06 10:11

zwekja

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-04-06 11:01

Nu var det faktisk moster der foreslog at dit sexliv skulle kulegraves, og det var det jeg sagde nej tak til. Om du vil offentliggøre dit sølle sexliv må du da fuldstændig selv om - jeg er jeg da fløjtende ligeglad - De 2 - 3 atk. der gider læse om det, kan sikkert godt sove alligevel.

Ja du har tidligere på Kandu udbredt dig om dit sexliv, men jeg gider ikke rode efter noget så uinteressant, så lad være at spørge hvor.

Netop på grund af visse personers hang til at udbrede sig om ting, som man moralsk burde holde for sig selv, bruger jeg altid en hotmail adrese at sende fra, hvis jeg undtagelsesvis kommunikerer med en Kandubruger uden om Kandu. Tror det er en klog foranstaltning, når man ser tilbage i Kandutiden LOOL

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-04-06 11:43

Citat
Selv om moster måske for "gl venskabs" (er det 2 mdr. vi snakker om) skyld vil dække dig ind, så fremgår det tydeligt, at hun blev noget overraslet og ... lad mig sige lettere irriteret - da hun så sit manglende sexliv bøjet i neonrør på Kandu.

klumme - du tolker - jeg har ikke givet udtryk for dette!

Du har kørt sagen for langt ud - skal vi ikke sige, at det var dét!

Tilbage til hyggen!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-04-06 11:54

Er der så meget at fortolke?

Citat
mango - det er frækt at udlevere andres privatliv :-(

Citat
:-cblev du sur moster? sorry...det var ikke meningen..:-c

Fortolkning eller ej - om du synes det er ok eller ej - så er det smagløst at udlevere privat viden om en bruger. Så enkelt er det, og om dette er nok, er der kun een der afgør moster, og det er mig. Fik du den?? Så pak du bare din overlærerinderetorik (skal vi ikke sige, at det var dét) væk.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-04-06 11:58

PS.

Jeg vil da håbe du får gang i dit sexliv igen.... (jeg formoder det engang har været i brug) - Og nu da Mango har været så elskværdig at klæde dig offentligt af, så vil jeg da tilbyde dig at hjælpe.

Kig på: http://www.senior-date.dk/ Der må da være én i overskud... selv til dig.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-04-06 12:05

Øv nu havde vi det lige så hyggeligt.
Hvorfor skal der tit nogle sure opstød til hvis ikke lige det man regner med bliver skrevet. Er der da ikke lidt overbærenhed tilbage i os at vi kan tolerere hinandens særlige egenskaber of væremåder uden at fare i flint med det samme. Det er som om det bare eskalerer.
SE DET SYNES JEG ER FRÆKT.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-04-06 20:40

Nu er det jo ikke første gang at Mango fremturer med andres sexliv på nettet. Hæmningsløst og vildt umoralsk plaprer hun indiskret ud med den viden hun har fra en privat ”samtale” og skriver Guddødemig bagefter ” Sorry kunne ikke dy mig”

Hvad er det der gør, at en person på den måde, som en osteædende packmann, gufler rundt i andres seksualitet og med slet skjult glæde spreder oplysninger af seksuel karakter, som er modtaget i fortrolighed?

Hvad er det der gør, at en person i den grad ulækkert og småsavlende gufler rundt i sexspørgsmål. og omtaler dette i en vulgær, plat og klam retorik. Har det noget at gøre med hendes eget formodede, men forståeligt nok insufficiente sexliv, så hun på den måde får kompensation for, hvad der måtte mangle i hendes eget liv?

Jeg ved det ikke, men klamt er det!!!!!

Som du kan se moster, så holder dit udsagn
Citat
skal vi ikke sige, at det var dét
ikke. At skrive VI var at tage munden for fuld

Den søde start:
http://www.kandu.dk/Spg51216.aspx

Hun kan slet ikke lade være - Det SKAL ud, at hun "ved" at AJ har bollet 500 kvindfolk http://www.kandu.dk/Spg57422.aspx#607309

Og reaktionen kommer her
http://www.kandu.dk/Spg57443.aspx

så er der lige den Mangolske ”hyggetone” http://www.kandu.dk/Spg57422.aspx#607218

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-04-06 21:19

JEG bestemmer, om JEG synes, vi har snakket nok om MIT sexliv - om det er på den ene eller anden måde, ved kun JEG!!!

Nogle skal absolut tage alt bogstaveligt - men klumme - du aner ikke en bønne!!!

Jeg vinger af, for dette er sq for håbløst, når en kværulant skal ødelægge den ellers hyggelige stemning!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-04-06 21:31

Lille moster.

Jeg ved godt at du er mest optaget af dig selv, men du har ikke fattet en dyt af hvad det handler om. Dit sexliv eller mangel på samme, er komplet uinteressant. Det handler om det moralske eller rettere og sagt det umoralske i, at udlevere private oplysninger på Kandu - herunder sexopolysninger - som man i fortrolighed har fået uden for Kandu.

Fes den ind nu, eller skal du ha mere hjæp??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-04-06 23:15

Klumme - hvorfor laver du ikke din egen tråd med det emne???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-04-06 23:41

Det emne er vist ved at være uddebatteret eller er der nogen der trænger til mere opmærksomhed.

Camillasmoster læs nu tråden igennem. Du har faktisk fået støtte fra brugere her på kandu.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-04-06 00:50

Lillepigemoster.

Er det dig der styrer, hvem der skal være på en tråd?? Nej vel.... Er det ikke en smalltalktråd?? Jo det er det vist, så hvorfor skulle jeg åbne en anden tråd?? Fordi du synes det???

Nej lillepige, sån' spiller klaveret ikke hos mig .

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-06 01:14

Ans - Det her vrøvl er det også kun klumme, der koge suppe på i flere dage.

Tak ans

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-06 01:19

Har et flueben ni liv???

Jeg kan ihvertfald ikke få det til at virke, trods mange forsøg.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-04-06 02:57

Tjaeee det er da rigtigt, at 2 dage er flere dage.

Men hvad pokker er det,i forhold til emnets principielle betydning - Jeg har observeret dig ævle dit pyssenyssenullekyssekrammelallebavl af på dit "charmerende" jyske skiftsprog i flere måneder om absolut ingenting, hvilket du i øvrigt må siges at være eminent til eksempelvis her: http://www.kandu.dk/Spg76213.aspx

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-06 10:29

Taak, klumme, det er dejligt at være god til noget

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-06 10:33

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-04-06 18:04

NÅ VAR DET SÅ DET ELLER??????

Dejlig med lidt fred og ro hvor ingen brokker sig. Nu har der ikke været noget bøvl i mindst 7½time.
Solen har selvfølgelig også skinnet fra en næsten skyfri himmel idag så kan i há det fortsat godt resten af dagen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-04-06 22:39

Fijala..ja, nu ser det ud somom der er fred og idyl..og vi kan få lov at snakke om vore pyssenysseri og vores jyske sindighed..
Vi æælsker altså at side og slappe af med tyggegummiingenting og vil ha lov at ha den i fred..
Hvis klumme synes han vil lave principielle spørgsmål kan han sgu lave dem selv..det her er en glad og problemløs tråd..for det trænger vi sgu til...
Lad bare Klumme læse BT og Ekstrabladet om alle de alvorlige ting der sker i lille Danmark.
Måske han kunne lære lidt, hvis han en stille søndag satte sig ned og læste Familiejournalen i ro og mag...
Eller tog et slaw yatzy med hans mor....

Det er blevet så populært at lære at slappe af

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-04-06 22:40

Ikke med Hans´mor..men sin egen!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-04-06 23:25

Det er da bare fordi kandu ikke sender mails

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-04-06 08:09

ja du har nok ret ans
Det bliver spændende at se når der igen kommer nogen mails

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-04-06 09:27

At dit intellektuelle niveau ligger på højde med Familiejournalen, er ingen vist i tvivl om, men om jeg osse læser den og spiller yatzi, ændrer det jo ikke på, at du er en småstupid sladderkælling, der ikke magter at holde din kæft med ting du i fortrolighed får kendskab til.

At din slyngveninde med sine psykiske problemer som bl.a. lillpigesyndromet bakker dig op, på trods af at du har røvrendt hende er tankevækkende, men egentlig ikke overraskende. Man må jo klamre sig til det man har, og et godt, solidt fastttømret gl. venskab.... gennem flere måneder loool smider man jo ikke bare væk, selv om man bliver røvrendt

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-04-06 09:54

Ved du hvad klumme, du er simpelthen et ægte røvhul...kort sagt.

Du er ved at nå op på siden af din kære arne jakobsen hvad angår svinerier af andre mennesker.

Hvis du vil være med til at gøre verden et bedre sted at være, synes jeg dælme du skulle starte hos dig selv....
Taler du sådan til andre mennesker når du står ansigt til ansigt med dem? Eller er det kun fordi du sidder bag en skærm at du tør tiltale dine medmennesker på den måde?
Hvilket intellektuelt niveau jeg har, gør mig da hverken til et ringere eller dårligere menneske af den grund.
Ved du hvad klumme, jeg tror du selv føler dig som en lille lort uden den store uddannelse, men storskryder for at vi andre skal tro at du er en fandens karl!
Men ved du hvad, det imponerer altså ikke mig.
Og jeg synes fandme bare at du skal holde snuden væk fra denne tråd, for der er egentlig ikke nogen der savner din tilstedeærelse her!

Det kan godt være der er røget et par finker, men jeg er edermame træt af dit mereværdspis, som jo udelukkende skyldes dit eget mindreværd.
Gør dog noget du er stolt af, istedet for at vade på andre mennesker...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-04-06 11:03

Nææ det gør dig nok ikke til et ringere menneske, men forklarer dit niveau. Og i øvrigt tror jeg ikke, at din sladderkællingementalitet har noget med Familiejournalen at gøre. Der er sikkert mange som læser dette blad, uden at have dit behov for at udlevere andre mennesker, blot for at promovere sig selv.... tsk tsk.. jeg ved noget bla. bla.

Tror du virkelig, at jeg har behov for at imponere dig LOOOOL
Nej lille mango, det har jeg ikke

Er du træt af mig

Jamen det står dig da frit for at blackliste mig. Så er jeg jo fri for at kommentere i dine tråde, hvor du lufter dit frivole sexbavl og sladrer om andre.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-06 12:44

Og hvem fa.... har sagt, at mango har "sladret" om mit sexliv - SÅ FAT DET dog, KLUMME!

Det har intet med virkeligheden at gøre - mango véd ligeså lidt om mit sexliv, som alle andre - ergo har hun ikke afsløret noget som helst fortroligt i denne tråd! BASTA!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-06 13:17

Camillasmoster

Når du nu læser tråden igennem og ser dette indlæg

Citat
mangorossa

Dato : 17-04-06 10:14

--------------------------------------------------------------------------------
zwekja ja

det ved vi godt.

.tag dig ikke af camillasmoster, det er så længe siden at hun har fået sex...at hun har glemt at det eksisterer

Og du har helt ret..deet er frækt

fulgt af dette

Citat
Camillasmoster

Dato : 17-04-06 11:45

--------------------------------------------------------------------------------
mango - det er frækt at udlevere andres privatliv

senere hen bliver det "lavet" til en joke, men på kandu står ret meget, som du selv har skrevet Camillasmoster.

Der var flere brugere, der i denne tråd forsvarede dig p.g.a. ovennævnte citater.

Klumme var en af dem, men forstod du det?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-06 14:08

For mig har det hele tiden været en joke i denne tråd!

Og har IKKE handlet om "fortrolighed eller ikke" ifbm mit privatliv.

Jeg ved snart ikke, hvordan jeg skal forklare, at det hele startede med den joke, men blev blæst op til det helt store - altså var dét emne uddebatteret, og et nyt startede - omkring ting sagt i fortrolighed - er det sådan, jeg skal forstå det?

For det ér sådan, jeg gerne ville opfatte det - men desværre opfatter jeg det som om, de to emner bliver blandet sammen.

Når man, som klumme, så bruger meget respektløse udtalelser, der er svære at tage seriøst, så står jeg af!

Man er sgu en stakkel, hvis man griber til ufine metoder, måske fordi man føler sig ramt på et ømt punkt, som vedkommende kun selv ved noget om. Eller hva' grunden ellers kan være.

Dét ved vist kun klumme - og dét ok med mig

På skrift opstår misforståelser meget let!

Husk nu, mango har ment at denne tråd skulle være positiv og sjov - skal vi så ikke respektere dette?!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-06 14:16

Selvom, der har stået en del på kandu, skrevet af mig, kan jeg vel godt joke om det, ikk´?

Og det mener jeg virkelig!!!

Fordi der er nogle ting, man gerne ville var anderledes, skal man så gå og jamre og klynke hele tiden? Næj!

Det ville I vide, hvis I kendte mig IRL!

Jeg er ikke tilhænger af skuespil udenfor teaterscenen.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-06 14:25

Citat
Fordi der er nogle ting, man gerne ville var anderledes, skal man så gå og jamre og klynke hele tiden?

Nej det skal man ikke, men det er der nogle, der gør.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-06 14:46

ans - ja, det er der. Det må være træls, at have det sådan hele tiden. Jeg kan sq også jamre, men så bliver jeg "god" igen. Og jeg siger jo gerne tingene, som de er.

Jeg har kigget mine indlæg i starten igennem - jeg har vist ikke gjort det klart nok, at det VAR en joke.

Og jeg som har så travlt med at anbefale, at man bruger smileys, så der ikke sker misforståelser....

Men her er den så:

sorry

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-04-06 15:19

Tre gutter sad i skurvognen over en kop øl og snakkede om deres sexliv.

Den første siger lidt betuttet :
Tjaaaa… Lillemor og jeg gør det altså kun en gang om ugen.
Njaaaa…. Siger den anden :
Jeg får desværre kun lov en gang om måneden.
Ha Ha … siger den tredje : Jeg får lov en gang om året ! ! ! ! !
Hvordan kan du være så glad over det ? ? ? ? ?
JO ! DET ER I AFTEN !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-04-06 15:21

Undskyld jeg vendte tilbage til emnet.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-06 17:12

gambrinus - ja, hva' er dén af

Du vil da være sikker på, at ingen skal være i tvivl om, at det er en joke.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-06 17:14

Jeg kan sq aldrig husk vitser og historier....

Dén ene, jeg har serveret i dette forum, er den eneste jeg kan huske (og det skulle ikke misforståes)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-04-06 19:25

Tark Gambrinus, det var vel nok dejligt.
Og ja, jeg har blacklistet klumme, jeg gider simpelthen ikke trækkes med den fyr længere...han spolerer sgu mit gode humør, og det er livet for kort til.

Ans, er du overbevist snart eller?

Gambrinus, hvordan går det med rengøring og såen..blev du færdig med at rydde op?

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 22-04-06 02:14

må jeg ha lov til at spørge,om det er dig der har lækket fortrolige oplysninger om arne.J her inde mangorossa,,,,,,,,det med alle damerne????

jeg bryder mig godt nok ikke om ham,men hvis mit sexliv blev blæst ud i et debatforum,så tror jeg oz jeg nemt kunne få en negativ holdning og attitude til den,eller de brugere,som ville bruge den information i en debat med mig