/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Er der diktatur på Kandu...
Fra : Carl-Erik
Vist : 657 gange
100 point
Dato : 12-04-06 21:47

Er det normal procedure på Kandu, at administratoren (Maj_Britt) forhindrer brugerne i at sige deres mening hvis ikke lige hun finder spørgsmålene.....behagelige... *GGGGG*

Nå, nu smider hun mig nok på porten

Har ellers hørt (fra Maj_Britt), at på Kandu er der ikke samme grad af censur som der er på HG

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-04-06 21:52

Jamen dog

Er du blevet blacklistet af Maibritt

Så mener hun sikkert der er en grund til det

mvh dova

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 12-04-06 21:53

Øj! Er vildt nysgerrig! Må man snage???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-06 21:55

Censur, Maj-Britt, administrator og kandu ?????

Alle brugere kan blackliste en anden bruger, hvis det er det brugeren vil.

Jeg nåede det lige før jeg blev blacklistet

Kommentar
Fra : Carl-Erik

Dato : 12-04-06 21:57

jeg var lidt kritisk over for Maj_Britt, og så kunne jeg pludselig ikke skrive i den trå mere....

tankevækkende *GGGGG*

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 12-04-06 22:01

Hvad er HG?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-04-06 22:03

Jeg kan, for een gangs skyld, godt forstå denne blacklistning Carl Erik, hvorfor ødelægge en tråd der omhandler noget så vigtigt som at modarbejde de hundehandlere som vi vel alle helst var foruden?

Hvem der skriver spørgsmålet er fuldstændig irrelevant, det gode budskab skal jo bare ud og mon ikke du alligevel er enig i dette

Mvh Dorthe.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-04-06 22:10

Ja vel er der "diktatur på Kandu".
Det har der ikke været før, så dengang var det muligt at ødelægge en ellers fornuftig vidensdeling eller debat om et emne.
Det er slut nu.......................rent diktatur.............men kun i ens eget spørgsmål.
Jeg har endnu ikke set nogen praktisere en blacklistning på grund af uenighed.
Men jeg har set dårlig opførsel blive stoppet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-06 22:12

Carl-Erik

Enhver bruger der stiller et spåørgmål er administrator for eget spørgsmål. Det er muligt at blackliste brugere, så de ikke kan kommentere spørgsmålet.

Sådan har det været siden den 31.12.2005.

Det samme er gældende for "tip"

Kommentar
Fra : Carl-Erik

Dato : 12-04-06 22:15

Fordi hun under sins søns navn kører den samme "kampagne" på HG (hundegalleriet), og jeg tror ikke et splitsekund på, at det er andet end tom snak.
På HG er der andre som virkelig GØR NOGET, og "Majbritt" vil ikke samarbejde med dem.

Hun vil ikke oplyse hvem den journalist hun "samarbejder med" er. ???????? ( er det ØstTyskland det her) ?

Hun forlanger konstant oplysninger fra folk, og der kommer ABSOLUT intet retur.

Så dum er jeg heller ikke *GGGGG*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-04-06 22:42

Man kan nu godt blive blacklistet alene på grund af uenighed. Det sker ofte, men det er de færreste der gider oprette et spørgsmål for at forklare det, men det står da enhver frit for.

Jeg kender ikke spørgsmålet, men jeg er nu heller ikke vild med de der hetz spørgsmål hvor man jagter personer eller persongrupper.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-04-06 23:50

øhhmm sig det ikke til nogen, men jeg kan bedst lide smør på oversiden af mine franskbrødsskiver.........

smutter igen hygge

Kommentar
Fra : Carl-Erik

Dato : 13-04-06 00:10

Hvordan giver man point

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-06 00:16

Du behøver da ikke gi' point. Du kan annullere dit spørgsmål, men du får ikke dine point retur.

Du kan også acceptere et svarene. Det er op til dig selv.

Du er jo administrator i din egen tråd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-04-06 01:25

Ok,, så er jeg da ikke den eneste

Jeg kom nemlig til at fortælle Maj Britt, at jeg ikke ville hjælpe hende, i denne hundetråd:

http://www.kandu.dk/spg85109.aspx

Jeg synes selv, at jeg var sober i mit svar - og gav endda en forklaring på hvorfor jeg ikke ville hjælpe. Den næste mail jeg fik fra tråden var et spørgsmål fra Maj britt (til mig) men hun havde blacklistet mig, så jeg kunne desværre ikke svare hende

Kommentar
Fra : Carl-Erik

Dato : 13-04-06 08:09

Den blacklist-mulighed har hun så ikke på HG, her nøjes hun med at ignorere dem der ikke er enige med hende...

F.eks. i spørgsmålet om hvorvidt det er i orden at bestille hvalp som man bestiller pizza *GGGGGG*

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-04-06 10:19

Sorry, men kan ikke forstå at I GIDER gå så højt op i det der,om hun har blacklistet nogen... Det er vel hendes egen sag, eller er jeg helt forkert på den??? Sorry, men det virker simpelthen for barnligt at køre hetz på hende fordi hun ikke gad høre på pladder... Bliver jeg også blicklistet nu så??? He he...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 12:06
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-04-06 14:59

Det var da en utrolig indsigt, du har opnået i Kandus forhold, -Bare ved at skrive kommentarer til et enkelt spørgsmål, --og så nu ved at oprette et selv!

Her på kandu er det, man kan kalde selvjustits, og det betyder altså, at VI selv har ansvaret for at debatten i vores spørgsmål ikke kører af sporet eller bliver ondsindet.
Og det er så det ansvar mai_britt har forstået at tage på sig.

Der kommer ikke nogen admin fraoven og irettesætter eller smider folk ud, der går over stregen. Det kan vi altså godt selv klare her!
Hvis du synes om det, så kan du få megen glæde af kandu og så er du velkommen.
Men du opnår ikke nogen goodwill ved at forsøge at køre hetz på andre kandubrugere lige fra dit første bogstav her på kandu.

Kommentar
Fra : DCH

Dato : 13-04-06 16:05

Hetz eller ej - hvis man beder om meninger men efterfølgende blacklister folk fordi man ikke vil høre en anden mening hvor er logikken så? Men ja, den eller de der stiller et spm og dermed sætter en debat igang har jo også en del af ansvaret for at den ikke ender i noget værre noget..... men vi er vel alle voksne fornuftige mennesker der ikke selv ønsker den udvikling ? eller ??

Jeg har selv ikke prøvet at blive eller blackliste(t) nogen og håber da ikke at det sker, men hvis øvrige debatter har været kørt af sporet har det nok været den sidste udvej for at undgå vedvarende søgende spm hvis en bliver ignoreret....

Fortsat god påske til alle ...

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-04-06 16:42

Diktaturen lever i allerhøjeste grad HER.
Eller skal jeg skrive, DOBBELT MORALISTER.
Hængehoveder og hængerøve, alle i hob.
Hvor visse mennesker tror sig hævet over andre.
Disse kandu brugere hakker, og håner andre, der ikke har samme mening om visse ting og sager.
Mens samme brugere selv tillader sig at gøre, det skælder ud over.
Jeg kan så sandelig godt forstå, at der er brugere herinde, der blacklister andre.

Hvad jeg mener er, at holder du ikke med de fleste - så står du alene.
Har heldigvis selv fået flere GODE meldinger, end andre, der kun er her for at brokke sig over alt, hvad der bliver lagt ud.

OG GOD PÅSKE.

Kommentar
Fra : Carl-Erik

Dato : 13-04-06 17:27

Jamen op i r.... de *GGGGG*

God fornøjelse med Maj_Britt

ps. Prøv at spørge hende hvor hendes EGNE hunde kommer fra *GGGGGGG*

det var så de sidste ord fra mig........promise ......kan man blackliste sig selv ???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-04-06 17:40

Ja det kan du faktisk godt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 18:24

Hallo sofus.dk : Du har vist aldrig set mig holde med nogen? ...endsige flertallet?

Jeg sætter skam stor pris på at stå alene med mine meninger, når dét er tilfældet.
Det er nemlig MINE
..så regn mig liiiiige uden for den 'hob' du omtaler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-04-06 19:26

Jeg ville så gerne ha' samme mening som Molokyle - men han har jo kun sine egne meninger.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 19:31

e.c. -> Du kan da godt 'låne' en enkelt mening eller to

..blot jeg får dem tilbage i nogenlunde samme forfatning, som da de blev givet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-04-06 20:15

Carl-Erik har vist fundet ud af at sortliste sig selv.
Dine Molomeninger skal være til fri ændring hvis jeg skal låne dem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 20:31

e.c. ->Open source? Hvilke meninger sku' jeg så leve af?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-04-06 20:39

Det var sgu meget godt assosieret med open source, for det var netop linux jeg tænkte på da jeg skrev.