/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fjerne "flueben" - hvordan
Fra : e.c
Vist : 662 gange
50 point
Dato : 06-04-06 15:02

Jeg og sikker også andre har svært ved at fjerne fluebenet i en tråd.
Hvordan gør man ?????????????
Det gælder både afsluttede og ikke afsluttede tråde.
Eyvind.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-04-06 15:08

Se på linien:

Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du her fjerner flueben og derefter trykker SEND - får du ikke yderligere mail's angående dette punkt.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-06 15:10

det eneste der er svært er at få kandu.dk systemet til at godkende det

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 06-04-06 15:15

prøver at fjerne her og nu

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-04-06 15:19

Har du tænkt på, om det ikke er din altdominerende nysgerrighed, der gør det så svært ?
Jeg har selv haft lignende problemer.
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-04-06 15:27

Min nysgerrighed koster som regel påænger - og når så den er stillet, kommer problemet.
Der kommer stadig mails...................................efter >> [ V ] >> [ ] >> [send]
Men her i min egen tråd er der ingen problemer - bare blackliste alle som prøver at skrive.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-06 15:30

Helt ærligt Eyvind, du ved det jo godt. Men fra det tidspunkt hvor du fjerner fluebenet og til Kandu's system har fattet det, går der et par minutter. Sådan er det bare. Jeg ser f.eks. engang imellem at jeg har fået f.eks. 100 point. Der kan sagtens gå 1 time før der kommer en email fra Kandu der fortæller mig at min kommentar er accepteret. Lær at leve med denne systemmæssige træghed.

Og kan du så i øvrigt hygge dig. Hilsen Arne.

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 06-04-06 15:40

Hvis det virker finder Miritdk aldrig ud af hvor de 60 point kom fra.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-06 15:45

Vel gør hun da så. Hun får en mail om 1 time.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-06 16:17

modtog 2 kandu-mails - sidste :Thu, 06 Apr 2006 15:36:41 GMT ingen siden

husker at nuppe et til ben igen nu

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-06 16:21

Eyvind -> Du skylder mig stadig 100 point for dit snyd i en sweepstake.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-04-06 16:55

Arne - er der slet ikke noget som hedder forældelse mere.
.
Hallo...................hvem k an låne mig 100 point + alle de renter som pointpugeren nok vil ha'
<hilsen>